Piirustus: Eldar Farseer
Mieshän sen pitäisi olla... Ei tietenkään mikään macho, vaan haltia. Myönnetään sekin, että se on aika ruipelo koipeliini, ihme ettei tuuli vie mukanaan. 
Itse vain pidän haltioita ja haltiantapaisia olentoja pitkinä ja laihoina.
Saa nähdä, ehkä tussaan jä väritän tuon. Tai yritän jäljitellä codexin tussimaalauksia. Jos saisi aikaiseksi.
Ainih, heiluttaa myös isoa lippua anime-tyylisesti eeppisen taustamusiikin soidessa
Itse vain pidän haltioita ja haltiantapaisia olentoja pitkinä ja laihoina.
Saa nähdä, ehkä tussaan jä väritän tuon. Tai yritän jäljitellä codexin tussimaalauksia. Jos saisi aikaiseksi.
Ainih, heiluttaa myös isoa lippua anime-tyylisesti eeppisen taustamusiikin soidessa
State of harmony, the absence of hostility.
Todella nätti ja hyvin varjostettu. Haltia oli mukavan siropiirteinen kuten pitääkin.
Normaalilla lyilykynälläkö piirsit?
Kunpa saisi omiakin piirustuksia tänne... Ei vain ole skanneria ja kuvaamalla jää helposti paljon pois yksityiskohdista.
Normaalilla lyilykynälläkö piirsit?
Kunpa saisi omiakin piirustuksia tänne... Ei vain ole skanneria ja kuvaamalla jää helposti paljon pois yksityiskohdista.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
--- Varsinkin kun koneella on helpompi luoda rasteriefektejä, ilman älytöntä nysväämistä.Eini kirjoitti:Ja kaikkien jotka piirtävät aktiivisesti kannattaa hankki skanneri, jos vaan mahdollista. Käyttökelpoinen vehje.
--- Anytime...(Anih, kiitos Uzi)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Näyttää jotenkin suttuisemmalta kuin tosielämän paperi, liekö skannerin vika? Kuten sanoin jo silloin ja sanon vieläkin, ältsin hieno kuva. Ei sitä laihuutta huomannutkaan ennen kuin huomautettiin. Nyt tosin rupesi pikkuriikkisen näkymään silmään tuo kukkakeppirakenne, mutta haltioilla se kuulunee asiaan. En missään nimessä kuitenkaan väitä osaavani piirtää paremmin. Oli miten oli, kädet ovat aidomman näköiset kuin minulla ikinä... siis piirroksissani, ei allekirjoittaneen käsivarsien päissä. (Äh, nyt tulee niin paljon typoja että taidan olla väsynyt.. eikun toisinpäin. Öitä.)
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
--- Näyttää "hienostuneen tyylikkäiltä", kuten Eldareilla pitäisikin, ja varmaankin samaa mallia käyttäisivät niin miehet kuin naisetkin.
Eldar maihareissa näyttäisi hiukan... Epä-Eldarmaiselta. Ehkäpä exoditeillä olisi maskuliinisempia jalkineita.
Eldar maihareissa näyttäisi hiukan... Epä-Eldarmaiselta. Ehkäpä exoditeillä olisi maskuliinisempia jalkineita.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
--- Selkeästi mies.east kirjoitti:Mutta onko tuo mies vai nainen?
Jos tuo on nainen, niin itse olen ainakin aina luullut että Eldareilla ei ole muuta kuin mies-puolisia "sotilaita"
Mitä Eldareihin tulee, niin kaikki sotii. Eldareita on niin vähän ettei ole varaa syrjiä sukupuolia. Varmimmin tarkistat tämän Banshee-aspektista, jossa ei muuta olekaan kuin naisia.
Öhöm. Kyllä kyseisen farseerin pitäisi olla mies, kuten on jo monta kertaa todettu... Katsokaa tarkkaan, ei rintoja...
Mutta kyllä eldareilla molemmat sukupuolet tappelevat ja eldareiralla on naispuolisia spessujakin esim. Iyanna Arienal ja Jain Zar. (mikä on myös todettu moneen kertaan
)
Mutta kyllä eldareilla molemmat sukupuolet tappelevat ja eldareiralla on naispuolisia spessujakin esim. Iyanna Arienal ja Jain Zar. (mikä on myös todettu moneen kertaan
State of harmony, the absence of hostility.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti: