Ja tässä linkki.
PS: Aukeavatko sivut tarpeeksi nopeasti? Olen yrittänyt pakata kuvia pienempään kokoon.
PSS: Kyllä ne näyttää niin paljon huonommilta kuvissa
Laitahan poika figujasi galleriaan! Eikös ne olekin örkkejä?Jesh kirjoitti: ainakin paljon parempia kuin ensimmäiset omat figuni.
En usko!Rune kirjoitti: olen nimittäin kamalampiakin nähnyt, usko pois
Hah, silloin minä pääsen sanomaan suoraan: Tarinasi ovat parempia. Tai jos eivät, niin fugujesi täytyy olla maailmanluokan tasoaRune kirjoitti: Pitääkin varmaan ottaa uudet kuvat Krausista ja Steinerista, sekä kuvat näiden yksiköistä...
Melko kiireistä se tuppaa olemaan. Noh, ainahan yhden soturipapin ehtii käydä päästämässä päiviltäänRune kirjoitti: Grom varmaan tahtoo ottaa jossain välissä 'duel of Heroes'in? Kraus olisi valmiina lahtaamaan Grom Rautavasaran maanrakoon, jos kyseisellä örkkipäälliköllä liikenee joskus joskus aikaa maailmanvalloituksen yhteydessä.
Kiitos, kun minun mielestäni ne epäonnistuivat hieman...Gablag kirjoitti:Warpaintit onnistunu tosi hyvi.
Grom Hardhammer kirjoitti:Laitahan poika figujasi galleriaan! Eikös ne olekin örkkejä?Jesh kirjoitti: ainakin paljon parempia kuin ensimmäiset omat figuni.
Suttuisuuden voisit välttää sekoittamalla esim. goblin greeniä bleached boneen. Muuten tulee aivan liian suuri ero maalien välillä.Grom Hardhammer kirjoitti: 3. Drybrushingia sinne tänne (ehkäpä suttuisuus johtuu siitä, että kuivaharjasin bleached bonella örkkien ihon