"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kannattaako Lakkaus?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Melee1

Kannattaako Lakkaus?

Viesti Kirjoittaja Melee1 »

Eli kannattaako figuja lakata??
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Yep. Todennäköisyys maalin irtoamiselle laskee kummasti. Pidä vain varasi että ostat MATTA lakkaa, se kun ei kiillä, ainakaan ei samassa kaavassa kuin toinen lakka tyyppi. Mastonin matta spraylakka on se mitä itse käytän ja hyvin toimii.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Dolmot
Valvoja

Re: Kannattaako Lakkaus?

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Melee1 kirjoitti:Eli kannattaako figuja lakata??
Tämän foorumin tiedotteista näyttää löytyvän pitkä ketju aiheesta.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Jeps, mutta välttäkää GW:n lakkaa kuin ruttoa.
Nomen Est Omen
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Adanedhel kirjoitti:Jeps, mutta välttäkää GW:n lakkaa kuin ruttoa.
Miksi ihmeessä ? Hyvin on toiminut, jos ei pientä kiiltoa lasketa.
Onhan se vähän kalliimman puoleista, mutta ei geewee ole perimmiltään aina läpimätä, sanokoot kuka tahansa ja mitä tahansa....

Tässä yksi off-topic-kymysys, mutta miksi kaikki vihaavat geeweetä niin paljon (tai tuovat sen esille, tavalla tai toisella), vaikka pelaavat sen pelejä ? Itse olen ainakin ihan tyytyväinen geeweeseen...
Jotkut sanovat, että figut on ihan sairaan rumia (kun ovat esim. nähneet Rackhamin/tms. figuja) ja toiset sanovat, että geewee on muuten vaan perseestä. Minä ainain pidän geeween figuista ja muustakin (jos tässä mainitsisi vaikka fluffin, yleensä aivan mahtavaa). Kenelläkään mielipiteitä ?
Work out, in case future happens.
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Tämä voi johtua huokeasta hinnasta. :D
wat
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Noh, itsellä harvemmin pahaa sanaa GW:stä(epic kauppohin pahus soikoon!). Ok hinnat korkeita, säännöt vähän niin ja näin mutta kukaan ei ole täydellinen. Pätee varsinkin sääntöjen suhteen. Virheitä sattuu kaikelle ja oikeastaan ainut keino GW:lle jolla voisi tehdä paremmat säännöt olisi tehdä Jervikset, eli julkinen sääntöjen suunnittelu kuten tehtiin epicin suhteen(ja tuloksena on niin hyvä sääntösetti että uusia pelaajia suorastaan tulvii, sääntökirja myydään ennätysajassa loppuun ja figujen toimitus takkuilee tilausten määrästä!) mutta eriasia sitten kuinka hyvin toimisi FB/40k skaalassa...

Jaa mitäkö tarkoitan? No epicissä pelin kehittymiseen osallistuneiden määrä oli suhteellisen pieni. Ja kaupan päälle vanhempaa porukkaa mikä rajasi tyhjän jauhannan määrän minimiin. Otetaanpa tilanne missä GW siirtää 40k:n sääntöjen suunnittelun julkiselle forumille/forumille jonne pääsee pienellä vaivalla(epicin pääsi jos lähetti raportin pelistä jossa käytettiin demo versiota säännöistä). Takaan että viestien määrä nousisi potentiaalisesti ja HYÖDYLLISEN tiedon löytäminen olisi aika tuskaista touhua.

Mutta minkäs teet. GW:n hinnat kestää kun katsoo figujen laatua. Mitä olen katsonut galleriaan tulevia ei-GW figuja en ole ollut turhankaan vaikuttunut jos vertaa GW:n figuihin(plus taitavat olla metallisia=huonommin konvertoitavia kuin pääasiallinen osa GW armeijoista). Lisäksi kun katsoo mitä kaikkea GW tekee harrastuksen hyväksi muuten(mm. lehden joka on näinäpäivinä parantanut laatua kummasti, lehti jota ne joko tekee a) vain omakustannushintaan, ilman voittoa tai b) suomen lehtien tekijät ovat oikein kunnon rahastajia. ~saman paksuisen lehden kun ostaa suomessa niin saat lehden missä ulkopuolista mainostusta(ja siten rahaa lehden tuottajalle) on HUOMATTAVASTI enemmän, GW:n mainokset kun on omien tuotteiden=ei mainostaja rahaa lehden tuottamiseen)).

Aina sitä valittamista löytää jos haluaa mutta uskallanpa väittää että GW on tehnyt harrastuksesta _huomattavasti_ suositumman kuin ennen sitä. Jos joku firma pystyisi tekemään _kilpailukykyisen_ tuotteen GW voisi hävitä mutta kun laatu on GW:n puolella niin eipä muilla firmoilla ole nokan koputtamista.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

valittaahan kaikki esim Microsoftista, mutta silti todella monet käyttää sen tuotteita.
Ihmisillä on tapana valittaa. Jos kaikki olisi hyvin, ei edistystä tapahtuisi
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Itse en suosittele lakkausta. Maali ei lähde, jos osaa pitää huolta figuistaan.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Kannattaa lakata. Itse käytän mastonin mattalakkaa.
raastin raastaa ja ryystää
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Ghen'tos kirjoitti:
Adanedhel kirjoitti:Jeps, mutta välttäkää GW:n lakkaa kuin ruttoa.
Miksi ihmeessä ? Hyvin on toiminut, jos ei pientä kiiltoa lasketa.
Onhan se vähän kalliimman puoleista, mutta ei geewee ole perimmiltään aina läpimätä, sanokoot kuka tahansa ja mitä tahansa....

Tässä yksi off-topic-kymysys, mutta miksi kaikki vihaavat geeweetä niin paljon (tai tuovat sen esille, tavalla tai toisella), vaikka pelaavat sen pelejä ? Itse olen ainakin ihan tyytyväinen geeweeseen...
Jotkut sanovat, että figut on ihan sairaan rumia (kun ovat esim. nähneet Rackhamin/tms. figuja) ja toiset sanovat, että geewee on muuten vaan perseestä. Minä ainain pidän geeween figuista ja muustakin (jos tässä mainitsisi vaikka fluffin, yleensä aivan mahtavaa). Kenelläkään mielipiteitä ?
No ei ole tietenkään järkeä haukkua GW:tä turhaan, mutta olen kyllä itsekin sitä mieltä että ainakin gw:n spray on todella huonoa hintaansa nähden.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”