Maalauksesta
Maalauksesta
Eli minkä osan figustanne (metalli/muovi ei sillä väliä) maalaatte mieluiten? Omasta mielestä viitan maalaus on figussa parasta ja jos sen saa vielä onnistumaan =). Ja kun noissa Gondor, Elf ja Rohaneissa ei muuta olekkaan kun viittoja niin mikäs sen mukavempaa =D
-
Oberon
-
Balrogofmoria
-
Kellokoneisto
Vaatteet, naama % iho, kaikki missä voi tehdä helppoa layerointia... Yleensä rivimiehiä maalatessa käytän joka paikkaan vähintään 3 kerrosta mustan lisäksi... kuten Scorched Brown, SB + Snakebite Leather, SBL... Mutta, tälläiseen settiin olisi vielä ihan pakko pistää pikkusen Bubonic Brownia sinne... Vähiten pidän maalata kaikea metallista ja viitat ja kengät...
Viitat siksi, koska niihin on pakko saada sellainen smoothi blendaus... tykkään tehdä sellaisia pieniä kohtia isoilla sävyheitoilla...
Kengät siksi, koska ne on niin vaikeissa paikoissa, ja se "kara" on aina tiellä...
Metallit taas siksi, koska niistä vaan yksinkertasesti ei saa hienoja...
Viitat siksi, koska niihin on pakko saada sellainen smoothi blendaus... tykkään tehdä sellaisia pieniä kohtia isoilla sävyheitoilla...
Kengät siksi, koska ne on niin vaikeissa paikoissa, ja se "kara" on aina tiellä...
Metallit taas siksi, koska niistä vaan yksinkertasesti ei saa hienoja...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Saa metalleista hienoja, niissä täytyy vain jaksaa blendata eikä missään tapauksessa brushailla. Itse tykkään tehdä Boltgun metallista 4-5 layeria chainmailiin päin ja lopuksi chaos black + scorched brown 50%/50% wash.. Ah.. Näin pelifiguihin.
itse pidän myös viitoista, niistä saa pienellä vaivannäöllä näyttävia, eikä vie aikaa paljon yhtään. Myös Kultaiset osat ovat mukavia. yleensäkin kaikki vaatteet, kaavut, jne..
itse pidän myös viitoista, niistä saa pienellä vaivannäöllä näyttävia, eikä vie aikaa paljon yhtään. Myös Kultaiset osat ovat mukavia. yleensäkin kaikki vaatteet, kaavut, jne..
- Jänkäkoira
Itse pidän viittojen ja kaapujen sun muiden vaatteiden maalaamisesta eniten.
Myös haarniskat ovat mukavia maalata.
Vähiten taas pidän kasvojen maalamisesta.Tai oikeastaan silmien ,koska ne sotkeentuvat yleensä minula=en ole hyvä maalaaja.
Myös haarniskat ovat mukavia maalata.
Vähiten taas pidän kasvojen maalamisesta.Tai oikeastaan silmien ,koska ne sotkeentuvat yleensä minula=en ole hyvä maalaaja.
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
we don't feel no contamination!"
- makkarafolio
-
Vieras
Gobbojen maalailu on mukavaa. Niiden maalaamisen kun ei mene hirveästi aikaa. Itse vihaan Urukkien maalailua, niitä kun tuli kerran maalailtua liukuhihnatyönä. Siihen kyllästy nopeasti. Ja vielä on puolet maalaamatta. Sama juttu Tiritheillä, niitä olen tosin maalannut vasta kolme.
Squier Standard Stratocaster 3-värin sunburstina. Mmmmm...
Rengaspannsareita on helppo maalata ihan näyttävän näköisiksi(ainakin minun mielestäni). 
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
-
Kellokoneisto
Joo... Kyllähän noita rengashaarniskoita on helppo maalailla ja hienojakin tulee...
Ja, täytyy vetää vähän sanoja takasin... Tulin tässä ostaneeksi Chainmailin... Metalleista saa nykyään paljon hienomman näkösiä, kun ennen niitä tuli maalattua Boltgun Metallilla ja Mithril Silverillä... Ihan perus örkkeihin olen nyt käyttänyt tälläistä settiä:
-Chaos Black
-Boltgun
-BG + CM
-Chainmail
-CM + MS
-Mithril silver
-Chaos Black+Scorched Brown wash 50/50 (Kiitokset H.L:lle)
-Watered Chestnut Ink
Tälläsellä saa aika hieoja armoreita...Omasta mielestäni... Ilman tota washia ja inkkiä noi metallit olis ehkä liian kirkkaita ja puhtaita örkielle...
Ja, täytyy vetää vähän sanoja takasin... Tulin tässä ostaneeksi Chainmailin... Metalleista saa nykyään paljon hienomman näkösiä, kun ennen niitä tuli maalattua Boltgun Metallilla ja Mithril Silverillä... Ihan perus örkkeihin olen nyt käyttänyt tälläistä settiä:
-Chaos Black
-Boltgun
-BG + CM
-Chainmail
-CM + MS
-Mithril silver
-Chaos Black+Scorched Brown wash 50/50 (Kiitokset H.L:lle)
-Watered Chestnut Ink
Tälläsellä saa aika hieoja armoreita...Omasta mielestäni... Ilman tota washia ja inkkiä noi metallit olis ehkä liian kirkkaita ja puhtaita örkielle...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!