Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tzeentchin lordi lohikäärmeellä varustettuna, tai toisinpäin... Vallan mainio yhdistelmä, tähän ku vielä lisää kyytipojaksi Karhun, niin johan alkaa lyyti kirjoittamaan...
Kyllähän noita lempi yksiköitä on monia: discit ja screamerit ovat vallan hauskoja, furiesit myös. Chaos warrior chariotit ovat myös erittäin loistavia, mutta kyllä tuo lohhari on ikisuosikki...
aikasta turha aihe mutta sanonpa vaan että black guardit ja lähes kaikki kääväläiset ovat ulkokuoreltaan hienoja. pelillisestä puolesta en sano mitään. ja fanta wild berryä se olla pitää eikä jotakin shokataa taikka cokista. (joo sori meni vähä offtopickiksi).
Omaksi lempiyksikökseni voisin nimetä Ratling Gunin. Se tykittää niin, ettei armoa oteta eikä anneta. Ehkä figujen puolesta ikiwanhat metalliset Nurgle Chosen Warriorit.
Keisarillinen tykistö. Tätä rakastan. Tosin voin kyllä elää ilmankin. Sanoisin nyt muutaman pelin jälkeen ehkä että white wolffit, minulla Grandbeloksen Sigmarillinen Ratsuväkiyksikkö. Warbannerilla ja inner circlessä, ei ole hienompaa yksikköä. Lahtauksen ohella menee kyllä Euroshopperin sitruunajäätee. Nam.
Ei kyllä ole Wolf-Kinien voittanutta. Ah, niin halpoja ja hyät säännöt. Sekä ihan mielettömän tyylikkäitä. Viime pelissä lahtasivat Tomb Queen Khalidan.
Toisena tulee Sisäpiirin Valkosusiritarit. Nämä ovat olleet mukana siitä asti kun ostin ne sattumalta viime kesänä. En ole tainnut Keisarikunnalla enää pelata peliä, jossa ei ole kuutta kappaletta näitä.
Itse olen sen sortin pelaaja, etten paljon kanuunoista perusta. Minusta taistelut pitää ratkaista kunnon turpasaunalla, eikä tykittämällä vihollinen palasiksi jostain kentän nurkasta.