Ongelma Isengard teeman kanssa...
-
Balrogofmoria
Ongelma Isengard teeman kanssa...
elikkä mitenkäs on, onko rautapihalla mitään muita yksiköitä kuin:
Hukkaratsastajat,Saruman,Lurtz,Grima,Urukit(mukaanlukien bersut)...Vaikuttaa nääs nuo armeijat aika ankeilta kun on noin vähän teemallisia yksiköitä...
Hukkaratsastajat,Saruman,Lurtz,Grima,Urukit(mukaanlukien bersut)...Vaikuttaa nääs nuo armeijat aika ankeilta kun on noin vähän teemallisia yksiköitä...
-
Oberon
Olet fluffilisesti oikeassa, ainakin minun mielestäni. Sen jälkeen kun ensimmäiset urukit alkoivat maankamarasta hyppiä, nousi niiden lukumääräinen suhde normiörkkeihin verraten. Eli sellainen 1/3 normiörkkejä on ihan hyvä. Mustainmaalaisia ei mielestäni tulisi käyttää ei-fluffillisissa peleissä, vaikka en lähelläkään fluffipelaamisen kannattamista ole.Garoth kirjoitti:Juu, mitäs ne warg riderit on, jos ei normiörkkejä? Minusta kuitenkin näitä saisi olla mielellään vähemmän kuin urukkeja, ehkä sellainen max 1/3 tuntuisi selkäytimessä oikealta.
-
Viljanderi
Eikö kirjassa kuitenkin suurin osa ollut tavis örkkejä ja villi-ihmisiä?Garoth kirjoitti:Juu, mitäs ne warg riderit on, jos ei normiörkkejä? Minusta kuitenkin näitä saisi olla mielellään vähemmän kuin urukkeja, ehkä sellainen max 1/3 tuntuisi selkäytimessä oikealta.
Urukit taisivat olla vain *Heittää noppaa* 1/3 osa joukosta, eli sellaisia shokkijoukkoja. Potkaiskaa jos olen väärässä
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Siis ymmärsinki oikein, vai onko päässäni tyhjää.
Meinaatteko te, että minunkin täytyisi hankkia urkki armeijaan normi örkkejä(siis Mordorin örkkejä)?
Onko tuommoinen normaalia muiden armeijoissa?
Niin, ja sitten onko Mustainmaalaiset villi-ihmisiä?
Meinaatteko te, että minunkin täytyisi hankkia urkki armeijaan normi örkkejä(siis Mordorin örkkejä)?
Mää pelaan just niinku mää pelaan, ja muut pelaa niinku osaa.
It gives me time to think, but I don´t like thinking.
<----- Kuvassa on karhupingviini
It gives me time to think, but I don´t like thinking.
<----- Kuvassa on karhupingviini
-
Viljanderi
Muut eivät meinaa, minä meinaan. Minä haluan noudattaa (ainakin jotenkin) Kirjaa.ETM kirjoitti:Siis ymmärsinki oikein, vai onko päässäni tyhjää.
Ei taida olla normaalia muiden armeijoissa, mutta voi hyvin toimia, on monipuolisesti joukkoja ja noudattaa vieläpä fluffia.
Mustainmaalaiset ovat niitä villi-ihmisiä
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
-
Amroth Elensar
Perus yksiköt:
White Hand Uruk-Hait
Mordor Orcit
wolf Riderit
dunlendings tai jotain vastaavaa
Berserkerit
Crossbowmanit
Sankarit:
Saruman
grima
Kapteenit
Lurtz
Sharku
Shamaanit
Grishnak
Spesiaalit:
Battering Ram
Pommitiimisysteemit
Siege Assault Ballista plus kamat
Ja ei siinä varmaan kaikki ollu...
White Hand Uruk-Hait
Mordor Orcit
wolf Riderit
dunlendings tai jotain vastaavaa
Berserkerit
Crossbowmanit
Sankarit:
Saruman
grima
Kapteenit
Lurtz
Sharku
Shamaanit
Grishnak
Spesiaalit:
Battering Ram
Pommitiimisysteemit
Siege Assault Ballista plus kamat
Ja ei siinä varmaan kaikki ollu...
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
- Gondorin Marko
Kohtahan tästäkin ongelmasta päästään kun Scouring of the Shire ilmestyy ensi vuonna - ja sen mukana muoviset Warg riderit!Wargeja tarvitaan------> Sen mää kyllä tiesin, mutta maksavat hiukan liian paljon mulle.
Niin ja kyllä minunkin Rautapiha-armeijaani sisältyy aina Warg ridereita. Urukkien Fight-skillillä voitetaan taistelut ja Wargeilla ratsastetaan hävinneet kumoon --> Urukki + Warg rider = kuollut ihminen.
Tällainen on tyypillinen tekosyy häviöön. "Kyllä minä muuten, mutta kun minulla on fluffillinen armeija..."HarmaaKääpiö kirjoitti:Muut eivät meinaa, minä meinaan. Minä haluan noudattaa (ainakin jotenkin) Kirjaa.
-
Kellokoneisto
Mmm... mutta ellen väärin muista Grishnâkh tuli Anduinin yli ja liitti joukkonsa Ûglukin Uruk-haihinTankki kirjoitti:mutta kuten varmaan hyvin tiedät oli mukana merriä ja pippiniä viemässä olleessa joukossa jossa oli urukeja. Eli ihan hyvin voi tehdä armeijan tuosta joukosta jossa on mukana Grishnakh.Averren kirjoitti:Ja noistakin Grishnakh on Mordorin örkkejä.
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Amroth Elensar
ookei, tota itekin mietin, mutta laitoin sen tohon ku se on kuitenki two towersista...
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822