Skink priestit on kovia
Skink priestit on kovia
Eilen pelasin Tomb Kingeja, High Elffejä ja Dwarffeja vastaan Lissuilla ja minulla oli 2 lvl 2 Skink Priestiä. Ne tuhosivat high elffeiltä 2 maagia, Tomb Kingeiltä Hierophantin ja Dwarffeilta Cannonin, ja suuren määrän murikoita Forked Lightningilla.
Voin vain kuvitella millainen on itse 2nd Generation Slann, joka saa valita loreja oman maun mukaan.
Voin vain kuvitella millainen on itse 2nd Generation Slann, joka saa valita loreja oman maun mukaan.
- The Captain
- Valvoja
Jep. Oma hyvä tuuri ja vastustajan tyhmyys ei vielä tee skink priesteistä kovia. Oman kokemukseni mukaan ne ovat melko hauraita (helppo eliminoida parilla hochland longriflellä kiitos T2:n) ja loitsuvalikoima on köyhä (joskus heavensin sijasta kannattaisi olla jotain muutakin). Toimivat lähinnä rullakuskeina tai tuomassa poweria ja LOSia slannille. Puolet pelin armeijoista (tai ainakin viisi) saa kakkostason heavens-velhoja, ei se ole skinkkien erikoisuus.
Viimeksi muokannut The Captain, Ma 26.04.2004 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Stenvall
No jos noilla skinipaaveilla on T2, niin on varmaankin helppo tiputtaa scouttien S3 missile firellä. Jos scoutteja löytyy.
Jos ne ovat yksin, niitä voi nopealla ratsuväellä kokeilla, mutta ne varmaan lähtevät pakoon (M6). Jos kuitenkin lentävää kalustoa löytyy, niin niillä voi kokeilla (esim. dwarffien gyro tai helffien varpuset).
Jos ne ovat yksin, niitä voi nopealla ratsuväellä kokeilla, mutta ne varmaan lähtevät pakoon (M6). Jos kuitenkin lentävää kalustoa löytyy, niin niillä voi kokeilla (esim. dwarffien gyro tai helffien varpuset).
Toivottavasti kuulemme yhtä hienoa ja rakentavaa kommenttia jatkossakin.shadowdancer kirjoitti:skinkki.....LOL
ModEdit: Ja toivottavasti kuulemme myös tavallisten käyttäjien vastaavan näin hienoihin kommentteihin jatkossakin, niin että ylläpidolla riittää puuhaa niiden kenkimisessä pois foorumilta. -The Captain
-
MangaReaper
Öh... tomb kings ja helffit saavat yleensä aika ison dispel poolin, ja käävätkin kai aloittavat 4:llä nopalla (saanevat lisääkin jostain). Tämän pohjalta jos sait 2:lla 2 tason papilla noin pahaa jälkeä aikaan, väittäisin vastustajiesi olleen aika kehnoja tai heidän noppatuurinsa olleen kehnoa (toki mikä tahansa maagi on kova, jos kaikki dispelit epäonnistuvat). En kuitenkaan ihan tuon pohjalta väittäisi pappeja koviksi, itse ajattelin ainakin lähinnä puolusteluun heitä käyttää.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro