"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB: Bulimia Kraus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rune
Peliporukkavalvoja

FB: Bulimia Kraus

Viesti Kirjoittaja Rune »

Eli, tällä kertaa Altzheimer Krausin sisko vuorossa. Ensiksikin tahdon kiittää paljon Rutabagaa joka tuhlasi aikaansa ja pienensi kuvat ihmisystävällisempään kokoskaalaan. Mutta pitemmittä puheitta kuviin.

Edestä on tässä
-Tässä kuvassa kasvot eivät ole niin laadukkaan näköiset kuin livenä. Kasvoihin olen ainakin irl ehkä tyytyväisin, kuva vain väärentää hieman. Tyhmä kamera...

Sivusta tässä.
-Tällä kertaa häikkä on hameenhelmassa. Tuo valkoinen lakana ei ole enää noin hirveä. Blendasin sen kuvan oton jälkeen about sata kertaa nätimmäksi. Tuossa se on kamala. Mutta kasvot näkyvät tällä kertaa hyvin, ja muukin. Gemi tuossa keskellä on mielestäni nätti, tykkään maalata gemejä. ;) Tulee helposti hyvän näköisiä.

Ja takaa viimein tässä.
Tässä näkyy kaikki niinkuin pitääkin. Hyvä kuva. :D

Mutta mutta, siinä olivat kuvat, sanokaa mielipiteitä. Hameenhelmasta on siis turha lähteä vinkumaan, se on nyt jo paljon parempi. Kuvassa näyttää vain ihan kamalalta. Muuta muuten sana on vapaa. Minä ainakin tykkään tästä figusta, kuin luotu Altzheimerin siskoksi. :D Niin, ja koko armeija on beissattu samalla tavalla, tykkään beissauksestakin. Erilainen kuin tavallisesti mutta silti nätti. Ja helppo tehdä.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Vääristääkö pienet vinot silmäni vai onko tuo oikeasti noin kiiltävä suosittelisen ehkä pienempiä tummuus eroja noihin edessä olevan vaalean "lannevaatteen" layereihin. mutta eipä siinä mitään ihan hienohan tuo on.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Rune
Peliporukkavalvoja

Ei, ei se ole oikeasti noin kiiltävä. Tai, voi se nyt olla kun lakkasin sen, mutta ei se kuvanottovaiheessa ollut noin kiiltävä. Johtui salamavalosta, jota tuppaan kuvatessa käyttämään. ;) Ja lannevaatteessa on kyllä nyt layereita, kuten sanoin. Tossa se on kamala.
#Ostium

Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Wau, todella hieno pelifigu (Sitä se kai on?). Tämä on saatu todella hienoksi, vaikka blendit ja maalien paksuus eivät ole kaikkein parhainta jälkeä, mutta ihan hyviä nekin ovat. Figun kasvot ovat mielestäni saatu todella, miten sen nyt sanoisi, eläviksi. Silmät varsinkin ovat todella hyvät, asia mikä ei itseltäni usein onnistu.

Metallit olivat vähän tylsät, vaikkakin hienosti toteutetut. Normaalista poikkeavat inkit (Räikemmät värit) voivat pelastaa pelifiguissa usein paljon ja ne voivat tehdä siitä paljon hienomman.

Yksi asia, mikä jotenkin (En tiedä miksi) pistää silmään, on tuo hammerin varsi. Jotenkin tuo häiritsee minua, ehkä se on vain yksivärisen tylsä.

No kaiken kaikkiaan todella mahtavan hieno figu. En tiennytkään herran olevan monilahjakkuus figuihin liittyvissä asioissa, vieläkun osotat olevasi mahdottoman hyvä pelaaja, niin taidan pyörtyä.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Olet astunut pitkän askeleen maalauksen kivisellä polulla. Tämä on mielestäni kaunis tuotos. Väriskaala on harmoninen ja näyttävä. Metalleistasi tosin en pidä. Ne näyttävät jotenkin tylsilstä ja tasavärisiltä. Etenkin oikeankäden vasarassa voisi mielestäni käyttää enemmän normaaleja varjostuksia, samanlaisia kuin olet jo vasemman käden vasarassa tehnytkin. Mekossa tosiaan voisi olla (tai siis nykyään on) useampia layereitä, mutta jos olet sen korjannut niin hyvä. Kasvot näyttävät hyviltä, joskin voisit mielestäni rajata silmät tarkasti ihan mustalla, jonka jälkeen hivenen isompi pupilli (etukuvasta ei edes näy, mutta sivukuvasta näkyy heiveröinen piste). Etukuvasta kasvot näyttäcät jotenkin uneliailta, johtuukohan silmien suttuisuudesta. Vihreä gemi on toodella hieno. Viitta takaa on tyylikäs. Jotenkin hieman suttuinen (johtuuko kuvista?), mutta hieno yleisilme figussa. Me like it. *nostaa peukun pystyyn*
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Juu, erittäin nätti pelifigu. Mielestäni hienompi, kuin itse Altzheimer. Paljon yksityiskohtia, joka on hyvä asia. Eipä tässä noihin aikaisempiin enää lisäystä. Tyylikkäin osa figussa on mielestäni viitta kaikkine blendauksineen jne. jne. Onnistunut figu... oikein kadehdin :(.

Ehkä kuitenkin voin hentoisella äänellä kuiskata, että tarinasi ovat parempia. :roll:
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Jesh, otammeko matsin Ropeconissa? ;) Mielelläni ottaisin mittaa Gramrorin ja Altzheimer Krausin välillä. Kartun koko ratkaisee, tosin siinä kisassa saattaisi Isä Altz jäädä vähän jalkoihin. :D Niin, siis suttuiselta ei ainakaan minun silmissäni näytä luonnossa. En sitten tiedä, saattaa se ollakkin. Silmiin tai kasvoihin en enää tohdi koskea, yhdesti kun sain ne onnistumaan niin seuraava yritys pilaisi koko roskan aivan varmasti. Mutta taidankin mennä ottamaan kohta kuvan tuosta uduesta hameenhelmasta, vaikka onkin lakattu. Maalasin sen lakan päälle uudestaan sen helman, nyt sen ei ainakaan pitäisi kimallella pahemmin. Mutta katsotaan.
Grom kirjoitti:Ehkä kuitenkin voin hentoisella äänellä kuiskata, että tarinasi ovat parempia. :roll:
;)
#Ostium

Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Rune kirjoitti:Jesh, otammeko matsin Ropeconissa? ;) Mielelläni ottaisin mittaa Gramrorin ja Altzheimer Krausin välillä.
Ai maalauksesta vai (Gramror voittaisi milloin tahansa =)... Noeinytvaiskaan)?
Ah, se olisi asiaa se. Nähdä Sotulaisia livenä, olisi varmasti mukava tapaaminen. Noh, himputti kun haluaisi sinne Ropeconiin tulla. Olisi ensimmäinen kerta ja hienoa olisi nähdä suuri määrä matseja, hauskoja henkilöitä, huipputason maalauksia ja kaikkea muuta. En tosin tiedä seuraavasta tapahtumasta mitään, enkä missä se on. Kuljetuskin olisi varmaan aika hankalaa, mutta se varmaan hoituisi jotenkin. Majapaikka olisi myöskin sitten toinen ongelma...
Rune
Peliporukkavalvoja

Helsingissähän se on olevinaan pidetty tähän mennessä, jos en ihan väärässä ole. Joten sinulla ei majoituksista ole välttämättä ongelmaa. ;) Ninnu varmaan tietää enemmän asiasta, olisi nimittäin minullekkin ensimmäinen kerta. Olen uhrannut jo useankin jo varatun tapahtuman ropeconin vuoksi. ;) Joskus kesäloman loppupuolella se on. Valaiseeko Ninnu asiaa tarkemmin?
#Ostium

Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Rune kirjoitti:Kartun koko ratkaisee,
Eieieieieieiei ja vielä kerran ei. Warppi-salaman kantomatka se kaiken ratkaisee.;)

Sitten itse topiikin ideaan:

Hei tuohan on cool. Kasvoista tykkäsin eniten, tämä voi johtua siitä ,että olen kasvojen maalauksessa...aika huono. Metallit ovat OK mielestäni. Hieno figutin!
Älä syö porkkanaa.
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Vaikken Ninnu olekkaan. Ropecon 2004, Espoon Dipolissa (ainakin luultavamminen (tähän asti ainakin ollu)) 23.7. - 25.7.

Ja sitten figuun. Eli, kuvassa figu näyttää hieman sotkuiselta (tai hame/kaapu lähinnä) mutta se varmaan johtuu silmistäni/kuvasta.
Pelifiguhan (?) tuo on, niin kyllä tuolla kehtaa pelata. (Parempaa kuin ns. normaali "tabletop quality".)

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Hieno on. Metallit olivat jotenkin kuivat ja muutenkin jotenkin sotkuisen näköinen. Enpä tiedä. Johtuu luultavasti kuvasta. Saako kysyä mistä nimi Bulimia tulee? Ei kai samannimisestä taudista?
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Rune
Peliporukkavalvoja

Noh, Krausin perheeseen kuuluvat tällä hetkellä Parkinson Kraus, Altzheimer Kraus ja Bulimia Kraus vanhimmasta nuorimpaan. Parkinson on nyt Middenheimissa, Wolfensteinin linnassa ja Altzheimer ja Bulimia pitävät Grandbeloksen palkkasoturiarmeijaa kasassa. Selvensi? ;) Ja ei, kukaan näistä ei pode nimensä mukaista tautia.

Mutta sitten, nyt otin uudemman kuvan figusta, jossa kasvot ja muu rompe näyttävät kamalilta, johtuen varmaan lakkauksesta + varmaan monesta muustakin seikasta. Yhäkin, livenä on nätimpi. Mutta uudelleen maalattu helma näkyy tässä kuvassa. Älkää kiinnittäkö muihin kuin hameeseen huomiota.
Viimeksi muokannut Rune, Ma 26.04.2004 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium

Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Noniin! Nyt tuo hame alkaa näyttää jo tosi kivalta. Paljon tasaisemman & pehmeämmän näköinen, me likes!

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Nyt oon hämääntyny ku klikkaan tosta linkistä niin mulla menee jippiin rekisteröitymis sivulle.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Rune
Peliporukkavalvoja

Odotas, olisikohan linkissä joku häikkä... Vilkaisen.

Juu, nyt näkyy taasen ainakin minulla. Ei että kun pitäisi hakea tilaa pBasesta. Homma helpottuisi huomattavasti, kun Jippiin Photoon on aika tuskaa siirtää kuvia kun ei siitä tiedä että avaako se edes sitä sivua (kerran kymmenestä avaa) ja sitten että saako sinne edes sitä kuvaa perille. Säälittävä vehe...
#Ostium

Friikki^

Viesti Kirjoittaja Friikki^ »

Aika hienoja kuvatkin olivat selviä kun joskus näkee semmosia kuvia, että niistä ei edes ota selvää.
Rune
Peliporukkavalvoja

Friikki^ kirjoitti:Aika hienoja kuvatkin olivat selviä kun joskus näkee semmosia kuvia, että niistä ei edes ota selvää.
Vilkaise
#Ostium

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”