"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miksei monoliitti muka kuole??

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Deetwo kirjoitti:Ongelma taas tulee siinä että bioplasmakin osuu edelleenkin sillä kutosella.

Tästä oli muistaakseni juttua jossain FAQissa, että always hits on x+ ei aja tuota yli.
--- Ei ole Tyranid, Necron eikö Rulebook FAQeissa... Ja Bio-Plasma osuu 4+ kohteen tyypistä riippumatta, mikä minun kirjoissani tarkoittaa että Skimmer-kohteet eivät ole yhtään sen hankalampia kohteita kuin mikään muukaan.

Necron-FAQissa on maininta siitä että 'Lith on Skimmer, eli siihen osuu vain kutosilla. Se taas ei edelleenkään vaikuta Bio-Plasmaan, joka osuu kohteen tyypistä riippumatta.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deetwo kirjoitti:Ongelma taas tulee siinä että bioplasmakin osuu edelleenkin sillä kutosella.

Tästä oli muistaakseni juttua jossain FAQissa, että always hits on x+ ei aja tuota yli.
Tästä taas oli juttua PKP:n foorumilla, jossa todettiin bio plasman sanamuodon ("regardless of WS or type") merkitsevän, että bio plasma osuu myös skimmer-tyyppisiin kohteisiin 4+:lla. Tuo "always hits on x+" rajoittaa esim. wuffejen/dark angelien sekä black templarien ajokkeihin osumista, koska niillä tuo sääntö on vain "regardless of WS" tjsp.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Se on aina hyvä, että on sääntöjä, joihin on poikkeuksia, joiden poikkeuksiin on poikkeuksia...
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”