Heroquest

glaurung
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glaurung »

:D Hehhehhee... Meikällä on 2 HQ alkupakkausta. Toisen äijiä tuli maalailtua joskus 6-vuotiaana pienoismallimaaleilla, kun en ollut vielä mistään muista figuista kuullutkaan. Siinä on melkein kaikki äijät rikki ja maalattuna niin että 1 väri on yhtä figua kohden... Toisen alkupakkauksen ostin toissa kesänä iisalmen rompepäiviltä parilla kympillä. Sitä ei ollu varmaan pelattu yhtään kertaa... :D Kaikki oli täydellisessä kunnossa, paitsi gargoyleltä toinen siipi katkennut... Ja löytyyhän multa kaikki 3 suomessa ilmestynyttä lisäosaa ja sitten se Space Crusade (tosin vähän kärsinyt).
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

glaurung kirjoitti:Toisen alkupakkauksen ostin toissa kesänä iisalmen rompepäiviltä parilla kympillä. Sitä ei ollu varmaan pelattu yhtään kertaa... :D Kaikki oli täydellisessä kunnossa, paitsi gargoyleltä toinen siipi katkennut... Ja löytyyhän multa kaikki 3 suomessa ilmestynyttä lisäosaa ja sitten se Space Crusade (tosin vähän kärsinyt).
Et ois myymässä sun ehjää heroquestia ja lisäosia?
Viimeksi muokannut Nimbus, To 26.09.2002 15:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Laava

Viesti Kirjoittaja Laava »

Mikä toi kolmas lisäosa on?? Mulla on vain kaksi,luulin ettei suomessa ole enempää julkaistukaan,eli kerro siitä kaikki!! Mutta kellä ei olisi useampaa Heroquestia,mulla taitaa olla kolme... 8)
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Mielestäni niitä ei ole kuin kaksi, mutta glaurung taisi tarkoittaa juuri peruspakkaus+2 lisäosaa.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

mie omistan muuten advanced hero questin kääpiö figun, viittiskö joku valottaa millanen peli se on?
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

HQ:sta ilmestynyt vaan 2 lisäosaa, joku kellarin jotain ja sitte se toinen... en muista miss' tuli mitäkin, kun ostin kaikki samaan aikaan. SC vois kiinnostaa (ja HQ), jos ne on siinä kunnossa, että niitä voi pelata :)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Ensimmäinen lisäosa oli Kuollut Legioona tai jotain. Minulla oli se ruotsiksi... Ainii, Den Glömda Legionen, eli Unohtettu Legioona.

Toinen oli Kelarin Linnake. Huomaa, Kelar yhdellä ällällä. Kelar oli joku perhanan maagi, luulisin.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no ok.. tosta on hyyyvin kauan ku noita kansia selailin :)
Tulikos ne kaikki "special characterit" normaalin HQ:n mukana?
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kaikki tuli HQ:n mukana, tai tietty ne lisäosat sisäsi lisää figuja.
Phil Kelly says "No!"
Aacheron
Viesti:

Den Glömda Legionen:in mukana tuli luurankoja. Paaaljon niitä! Ja Zombieita ja Muumioita. Muuten, Unohdettu Legioona potki takapuolta! Kun se heräsi, niin aijaijai... :?

Kelarin Linnakkeen mukana tuli sitten... ööh, lisää Örkkejä? :P Sitä en muista...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Garoth
Valvoja

Aacheron kirjoitti: Kelarin Linnakkeen mukana tuli sitten... ööh, lisää Örkkejä? :P Sitä en muista...
Justiinsa niitä, koko Kelarin linnake tuntuu nyt joltain Moria-kloonilta, siinä kun mentiin kaivoksissa, joissa oli örkkejä ja etsittiin kapeaa siltaa rotkon yli. Tuntuuko tutulta?
Phil Kelly says "No!"
Aacheron
Viesti:

Wow... tuo oli aika flashback, Garoth. En tunnistanutkaan konseptia pienempänä, koska en ollut lukenut ko. kirjaa silloin.

Side note: olen tehnyt paljon tyhmää pienenä; mm. hankkinut Hero Questin "liian pienenä", eli en osanut sääntöjä kunnolla, ja hommasta putosi into; sitten kerran löytänyt divarista (jota ei ole enää) Battletech-lautapelin! Olin jotain 5-6 vuotta silloin, enkä ymmärtänyt paljon paskaakaan säännöistä... myin sen koska se oli liian vaikea. :oops: Olisi pitänyt säilyttää se... *sigh*

Mutta nyt taitaa koko post mennä nostalgiaksi...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Garoth
Valvoja

Aacheron kirjoitti:Wow... tuo oli aika flashback, Garoth. En tunnistanutkaan konseptia pienempänä, koska en ollut lukenut ko. kirjaa silloin.
Sama täällä, ihan just äsken ton vasta tajusin...
Phil Kelly says "No!"
glaurung
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glaurung »

Eli sori mulla on siis 2 lisäosaa ja niiden nimet on KELLARIN LINNAKE (ainakin niin lukee vihon kannessa) ja NOITAHERRAN PALUU. Ja tuommosesta kuolleesta legioonasta en ole ikinä kuullutkaan...
McJukkis

Viesti Kirjoittaja McJukkis »

Niitä on muistaakseni enemmänkin kuin nuo kaksiniitä lisäosia. Ainoastaan kaksi on käännetty ja loput löytyvät intternetin aalloilta.

Alkaa olla niin paljon aikaa viime pelikerrasta etten enää niiden nimiä muista
Ei se oo niin justiinsa
Aacheron
Viesti:

glaurung kirjoitti:Eli sori mulla on siis 2 lisäosaa ja niiden nimet on KELLARIN LINNAKE (ainakin niin lukee vihon kannessa) ja NOITAHERRAN PALUU. Ja tuommosesta kuolleesta legioonasta en ole ikinä kuullutkaan...
Sen Kellarin Linnakeen voin jo myöntää, että sen muistin varmaan väärin. Mutta, se "eka" lisäosa on muistaakseni Den Glömda Legionen. OK, voin olla taas väärässä, mutta...

...ai per... Den Onda Herrens Återkomst. :oops: No, mun moka. Se yksi tehtävä oli sitten Den Glömda Legionen... :wink:
and her hallway
moves
like the ocean
moves
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

jep se missä oli sairaasti porukkaa siellä keskushuoneessa.

Täällä listalla seikkailevalla prodigalilla on muistaakseni varsin hieno hero quest kokonaisuus, hänkun on maalannut ne figut hienosti, joskus hänen sivuillaan oli kuvia mut nyt porotech sivuja ei löydy mistään.
manmangler
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manmangler »

glaurung kirjoitti:Eli sori mulla on siis 2 lisäosaa ja niiden nimet on KELLARIN LINNAKE (ainakin niin lukee vihon kannessa) ja NOITAHERRAN PALUU. Ja tuommosesta kuolleesta legioonasta en ole ikinä kuullutkaan...
Juu samat on itselläkin lisäosina
Tosin harmittaa ettei saanut Space Crusaden lisäosaa (Lascannon Dreddy)
http://hometown.aol.com/wergames/crusade.htm
Ps löytyisköhän tuolta luottokortillisille kamaa space crusadeen ja heroquestiin
http://members.iinet.net.au/~patch/spacecrusade.html
Huom. UPDATED 5th July 2002
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
Razze

Viesti Kirjoittaja Razze »

:) aah...hero questista mullaki figu-harrastus alko...nyt siitä vaan puuttuu se gargoyle...kaikki herot on jotenki rikki ja mönkit törkeesti maalattu (zombit maalattu ympääriinsä vihreel ja punasel pienoismallimaalil,skeletoneil kaikil vaa verenpunanen viikatteen terä :lol:) ... oli se hijanoa...hakattiin sitä kavereitten kaa aika paljo...se oli mun isä ostanu joltain kirpputorilta...HALVALLA :D
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Damn... oon tänää menos kaverille jol on HeroQuest, tulee varmaan vähän pelattuu sitä =) ei ollla pitkää aikaa pelattu. Nyt kyl pitää taas ku muisti et se on siel kaapin pohjalla =)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut”