Heroquest
Et ois myymässä sun ehjää heroquestia ja lisäosia?glaurung kirjoitti:Toisen alkupakkauksen ostin toissa kesänä iisalmen rompepäiviltä parilla kympillä. Sitä ei ollu varmaan pelattu yhtään kertaa...Kaikki oli täydellisessä kunnossa, paitsi gargoyleltä toinen siipi katkennut... Ja löytyyhän multa kaikki 3 suomessa ilmestynyttä lisäosaa ja sitten se Space Crusade (tosin vähän kärsinyt).
Viimeksi muokannut Nimbus, To 26.09.2002 15:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Victory allways lurks in corners
HQ:sta ilmestynyt vaan 2 lisäosaa, joku kellarin jotain ja sitte se toinen... en muista miss' tuli mitäkin, kun ostin kaikki samaan aikaan. SC vois kiinnostaa (ja HQ), jos ne on siinä kunnossa, että niitä voi pelata 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Justiinsa niitä, koko Kelarin linnake tuntuu nyt joltain Moria-kloonilta, siinä kun mentiin kaivoksissa, joissa oli örkkejä ja etsittiin kapeaa siltaa rotkon yli. Tuntuuko tutulta?Aacheron kirjoitti: Kelarin Linnakkeen mukana tuli sitten... ööh, lisää Örkkejä?Sitä en muista...
Phil Kelly says "No!"
Wow... tuo oli aika flashback, Garoth. En tunnistanutkaan konseptia pienempänä, koska en ollut lukenut ko. kirjaa silloin.
Side note: olen tehnyt paljon tyhmää pienenä; mm. hankkinut Hero Questin "liian pienenä", eli en osanut sääntöjä kunnolla, ja hommasta putosi into; sitten kerran löytänyt divarista (jota ei ole enää) Battletech-lautapelin! Olin jotain 5-6 vuotta silloin, enkä ymmärtänyt paljon paskaakaan säännöistä... myin sen koska se oli liian vaikea. :oops: Olisi pitänyt säilyttää se... *sigh*
Mutta nyt taitaa koko post mennä nostalgiaksi...
Side note: olen tehnyt paljon tyhmää pienenä; mm. hankkinut Hero Questin "liian pienenä", eli en osanut sääntöjä kunnolla, ja hommasta putosi into; sitten kerran löytänyt divarista (jota ei ole enää) Battletech-lautapelin! Olin jotain 5-6 vuotta silloin, enkä ymmärtänyt paljon paskaakaan säännöistä... myin sen koska se oli liian vaikea. :oops: Olisi pitänyt säilyttää se... *sigh*
Mutta nyt taitaa koko post mennä nostalgiaksi...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Sen Kellarin Linnakeen voin jo myöntää, että sen muistin varmaan väärin. Mutta, se "eka" lisäosa on muistaakseni Den Glömda Legionen. OK, voin olla taas väärässä, mutta...glaurung kirjoitti:Eli sori mulla on siis 2 lisäosaa ja niiden nimet on KELLARIN LINNAKE (ainakin niin lukee vihon kannessa) ja NOITAHERRAN PALUU. Ja tuommosesta kuolleesta legioonasta en ole ikinä kuullutkaan...
...ai per... Den Onda Herrens Återkomst. :oops: No, mun moka. Se yksi tehtävä oli sitten Den Glömda Legionen...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
manmangler
- Viesti:
Juu samat on itselläkin lisäosinaglaurung kirjoitti:Eli sori mulla on siis 2 lisäosaa ja niiden nimet on KELLARIN LINNAKE (ainakin niin lukee vihon kannessa) ja NOITAHERRAN PALUU. Ja tuommosesta kuolleesta legioonasta en ole ikinä kuullutkaan...
Tosin harmittaa ettei saanut Space Crusaden lisäosaa (Lascannon Dreddy)
http://hometown.aol.com/wergames/crusade.htm
Ps löytyisköhän tuolta luottokortillisille kamaa space crusadeen ja heroquestiin
http://members.iinet.net.au/~patch/spacecrusade.html
Huom. UPDATED 5th July 2002
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
-
TranssiApina