"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Haltia riimut...

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Assassin

Haltia riimut...

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Tietääkö kukaan mistä saisi tulostettua tai nähtyä helffien elven language sivun, paitsi itse kirjasta, sillä en haluaisi ostaa koko kirjaa vain muutaman riimun vuoksi.
Mitä mieltä muuten olette siitä, että käyttäisi High elffien kirjassa olevia riimuja delffeillä.:D
Konrad von Richtmark

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

Tietääkseni delffeillä on omat viralliset riimunsa. En tosiaan muista mistä ne on repäisty, pitää kysyä delffi-pelaaja kaveriltani.
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Delfien riimutkin löytyy jostain, ne hieman eroaa helfien vastaavista. Druchii.netissä oon tainnu joskus törmätä delfien riimuihin...
Scar Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar Veteran »

Et sä mitään helf riimuja rupee käyttää kun on omatkin.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Luultavasti Dark Elffien ja High Elffien riimut ovat hyvin samanlaisia. Dark toguen merkeissä on luultavasti vain vähemmän pehmeitä linjoja ja enemmän teräviä kulmia.
U fail.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Chukie kirjoitti:Delfien riimutkin löytyy jostain, ne hieman eroaa helfien vastaavista. Druchii.netissä oon tainnu joskus törmätä delfien riimuihin...
No täältähän ne druchii-riimut löytyvät.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”