Orc Bullyn conffaus
Orc Bullyn conffaus
Oisko kellään jotain erikoisen hyvää ideaa, miten Orc Boyz paketin sisältävistä osista vois conffata Orc Bullyn ?
No ei sillä sen koommin puujalkaakaan tarvitse välttämättä olla..
Ei kai tuota bullyä tarvitse välttämättä lainkaan konvertoida, örkki on örkki vaikka voissa paistaisi.
Ei kai tuota bullyä tarvitse välttämättä lainkaan konvertoida, örkki on örkki vaikka voissa paistaisi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Auttoi?Minä örkkiketjussa vähän aikaa sitten kirjoitti:Eihän se huppu nyt ole tärkeää... Itse en ainakaan esimerkkinä osaa huppua säätää Stuffista, sen verta avuton olen siinä, enkä oikein tiedä osaisiko kovin moni muukaan kovin kaunista huppua tehdä. Tai sitten olen tosiaankin ihan käsi. Minusta ainakin tärkeintä on ehkä ruoska, silmälappu ja muu merirosvo/veteraani roipe. Merkkarilookki ei ole minusta ainakaan ihan niin tärkeää kuin veteraanimainen ja vanhusulkonäkö bullylla. Puujalka, kainalosauva, silmälaput tai kädentynkä yms toimivat varmasti hyvin. Arvista puhumattakaan. Ei että olisi ihana maalata joku örkki joskus, mutta kaveri ei oikein tykkää että lähden sutimaan sen figuja. Kun konversion pakko iskisi kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Luulisin että ennemmin.