"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Massive squiggoth

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Hellbender
Viesti:

Massive squiggoth

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Mistä tehdä massive squiggoth?

Vastaukseksi en halua ainakaan, että Forgelta saa. 200 puntaa on pikkusen liikaa:) Juu, siis mielellään ihan konkreettisia vastauksia kaipailisin. Tietääkö joku jotain tiettyä mistä sais kohtuu hinnalla tehtyä tän hirviön?
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Kattele lelukaupoista jotain hienoja dinosauruksia ja niihin örkki kamaa päälle. Rawrr!
Huumorilla, huumorilla.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

LOTR:in tulevasta Olifantista voisi jonkunlaisen saada, mutta sillä on kyllä liian pitkät jalat..
The small boys have come to see me hang
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

War Mammothista (;)), paljolla GS:llä, pahvilla ja muulla sälällä. Toinen vaihtoehto on aloittaa oma projekti, kuten Teräsratas ja rakentaa se kokonaan pahvista ja muista "roskamateriaaleista".
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Squiggothissahan on se jännä juttu, että GW on antanut sille määrätyn pituuden, mutta ei leveyttä tai korkeutta ;-)

leludinosta saat hyvän
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Osta joku leludino, paketti boyzeja, 'eavy weapons blisteri, grotteja ja ala konvaamaan. Pahvista joku lava sinne selkään, pari grottia sinne tänne ja boyzzeja selkään niin hyvä tulee.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Joku kertoo mulle ihan mun mieliksi, mikä ihme tämä on? Siis örkkien joku special juttu? 40k varmaankin?
Grim

Squigit ovat örkkien versio koirista. Niitä koulutetaan johtajien seuralaisiksi, hyökkäämään vihollisen kimppuun, paimentamaan grotteja jne.

Massive squiggoth on siis jokin venähtänyt versio squigista (en tiedä fluffia tarkalleen mutta olen nähnyt kuvia) jota feral orkit käyttävät elävänä tankkina.

Kuva Massive Squiggothista
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Pakko muuten vastata silti kielletty vastaus :)

http://www.forgeworld.co.uk/acatalog/QU ... KS_21.html

Ja on sellaset 140 puntaa halvempi kuin aloitusviestin määritelmä :D
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Mutta mutta:

Kuva

Ja hintaa £200, eli kaksi varianttia, ensimäisessä vietissä tämän yksilön hinta.

Mutta ei tuo niin kallis (halvempi variantti) ole, etteikö sitä voisi harkita tilaavansa.
Grim

Se halvempi on huomattavasti pienempi kuin tuo gargantuani, mutta onhan se huomattavasti halvempikin. Jos minä keräisin feral orkseja, ja sattuisin haluamaan tuollaisen armeijaani, niin mieluiten kyllä konvaisin. Tyhmää maksaa 60£ kun voi saada paljon hienomman (ja halvemman) itse tekemällä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”