Myrky raivosi Drakenhofin linnan ulkopuolella kun kalpea kasvoinen hahmo käveli pitkin linnan käytäviä. Hänellä oli ylleen musta paita, jossa oli punaista keskellä ja tumman siniset housut ja viitta. Mukanaan hänellä oli kahdenkäden miekka.
Soihtujen vaimea valo valaisi käytäviä kun tuo yksinäinen hahmo ohittu muutaman vartiossa olevan luurangon ja alkoi kavuta kierreportaita ylös.
Hän pysähtyi puiselleovelle, joka oli koristelu ja hän koputti siihen: "Sisään Franz" kutsui jylhä ääni sisältä.
Franz astui huoneeseen, jossa oli koristelu työpöytä jolla makasi paksu nahkakantinen kirja. Pöydällä oli myös kynttilä ja malja jonka sisällön Franz haistoi, se oli verta.
Upealla tuolilla istui komea mutta kalpea hahmo jolla oli yllään purppura paita ja musta viitta. Hänen kädessään oli sauva, jossa oli pääkallon kuva ja nahkasiivet. vasemmalla puolella häntä oli iso musta miekka.
"Tulit kun kutsuin sinut, se on hyvä" sanoi tuo tumma hahmo Franzille joka kumartui herransa eteen. "Oi, suuri vampyyri valtias, Sylvanian herra" Franz aloitti. "Kuinka olisin voinut kieltäytyä kutsustasi" hän jatkoi.
"Olen saanut tietooni, että kaaos vakmistautuu hyökkäämään kuolevaisten kimppuun ja meidän pitää iskeä imperiumin selustaan kun se tapahtuu" sanoi tuo mystinen hahmo.
"Tietysti herrani, mitä haluat minun tekevän?" kysyi Franz. "Sinun on johdettava tiedustelu armeija niin pitkällä kuin mahdollista ja ilmoitat minulle kun kaaoksen invaasio alkaa, sitten me muut tulemme perässä ja iskemme" mystinen hahmo sanoi ja hörppäsi verta maljasta.
"Teen kuten haluat herrani ja varmasti sinusta tulee Vanhan Maailman herra ja onnistut siinä missä, jopa Vlad Von Carstein epäonnistui" Franz sanoi mutta tuo mystinen hahmo vaqin hymyili sillä hän tiesi miksi Vald Von Carstein oli oli epäonnistut sillä hän oli ollut osallisena tuossa tappiossa.
"Niin pian minä Mannfred Von Carstein hallitsen koko Vanhaa Maailmaa kuten pitääkin" sitten hän nauroi samalla kun Franz poistui huoneesta ja ajatteli, että hänen pitäisi käydä juomassa verta kun hänen teki niin mieli sitä.
Von Carstein suunnitelmia
Von Carstein suunnitelmia
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Tuo kohta oli kyllä kaiken huippuJoppu kirjoitti:Myrky raivosi..
Itse tarinaan: Mukavaa pikkuluettavaa, kirjoitusvirheistä huolimatta. Kuvailua voi lisätä mielensä mukaan, ja teksistä saa sujuvampaa yhdistelemällä lauseita. Aika lyhyt oli, jatkoa jäin kuitenkin odottelemaan. Mitenhän sinä kirjoitat taistelut? Tuohon haluan vastauksen, ja toivottavasti saamme seuraavassa osassa jo vähän mäiskintää. Kappalejako oli omaperäinen, eli äläpä vaihda sitä. Olen tässä asiassa eri mieltä kuin Rune
Tuo ei oikein sopinut vakavahenkiseen tarinaanFranz poistui huoneesta ja ajatteli, että hänen pitäisi käydä juomassa verta kun hänen teki niin mieli sitä.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha