Itse projektista voi lukea lotrin puolelta mutta tässä nämä nyt ovat. Nämä saattavat nostaa hymyn monen kasvoille ja jopa naurun purskahduksiin olen varautunut eli siis sanokaa vaan suoraan mitä mieltä, en vedä hernettä nenään. Näillä pelaan oikeasti ja olen tyytväinen tulokseen.
Varmaan spruea... veikkaan minä nuoh käjet. Hihii... juuh kaih nuoh ihan kivoi on siihen nähe että varmaan melkein ihan ilmasia ovat mutta sori pakko sanoa että itse en nuita pöydälle hyväksyisi. Ovat aika kaukana alkuperäisestä ideasta... siis ulko asultaan. Jotenkin ei vain mulle tarpeeksi aitoja nuo. Mutta kiva että jokku kokeilee... teinhän mieki spawnin joka tosin on aika kaukana aidosta... varmaan enemmän kuin nuo sun entit.
hienojahan nuo, noihin verrattuna enttini näyttää läskiltä. Laitan oman enttini tässä lähiaikoina kalleriaan, mutta pitää joltakin hepulta lainata kamera ensin. Että saan ne tänne.
No kyllähän nuo vähän hymyilytti, mutta tosi hienoja itse tekemiksi ja varmasti suostuisin pelaamaan noita vastaan.
Ainoa vika noissa oikeastaan oli mielestäni baset, jotka ovat liian pieniä eivätkä yhtään metsämäisiä. Ja tuo koivu-puusetä ei näyttänyt hyvältä, koska runko erottui liikaa päästä