"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

pikku pulma

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Scar veteran

pikku pulma

Viesti Kirjoittaja Scar veteran »

oon rakentelemassa fb:he taloja ja tuli semmone pulma että kattotiilet ei ota onnistuakseen.
elikä oisko mahollista saaha vähä vinkkiä kyseisestä asiasta?
Roksteri

Viesti Kirjoittaja Roksteri »

Jos itse olisin tuon viestin kirjoittanut. niin olisi kirjoittanut, että miten ne mättää, ja millä yrität tehdä niitä, jne.. Lisä tieto ei ole pahitteeksi.
Scar veteran

Viesti Kirjoittaja Scar veteran »

no tota lähinnä tarkotin
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No itse olen yksinkertaisesti leikannut pitkän liuskan kartongista ja siihen lovia n. 1cm välein. Näitä liuskoja vaan monta päällekkäin, niin siinä katto peittyy!
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... errain.htm

erityisesti:

http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... dboard.htm

Leikkaat pahvista, liimaat pahville. Kannattaa tsiigata nuo kuvat läpi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Oikein paljon kiitoksia Julleville sillä tuo oli juuri sitä mitä tahdoinkin nähdä siis kiitos paljon
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Yksi yksinkertainen tapa on leikata aaltopahvista paloja ja liimailla niitä. Eli sellaisia 1cmXkatonleveys paloja ja liimata seuraava aina vähän edellisen päälle. Hienoja itselläni on tullut.
Lalalaa
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Toi yksi kerrallaan -metodi on aika masokistista, jos vähänkään enemmän tekee. Itse käytän tota Lateksimajavan tapaa, jolloin rivit ovat siistimpiä. Kunhan vaan seuraava rivi aina blokkaa line of sightin edellisen liuskan yläosaan, jolloin ei näy niin kovasti, että ne ei ole yksittäisiä :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”