"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jatkokertomus-Idea

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Hei, hei.. Wait for me! Minäkin voisin tosiaan tulla 40k:n puolelle mukaan, jos oon tarpeeks pro ja 1337 ;)
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Näyttää oikein hyvältä. Pelottavaa joutua kirjoittamaan jonkun pron jälkeen. ;)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Sopii täydellissti minulle, jee mäkin pääsen huippujen sekaan :D
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

siis kyllähän mie voin kirjoitella fabastakin...
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

huussi kirjoitti:siis kyllähän mie voin kirjoitella fabastakin...
Mutta käykö myös 40k?
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Huh, täällähän on tapahtunut. Jotain=Mass. Valhalla's list accepted. Kiitän nöyrimmästi ettei minua unohdettu listalta. Vaikken paljoa ole tänne tarinoita kirjoitellut (vielä, luettua on tullut), tiedän että pystyn venymään huippulaatuun tiukanpaikan tullen. Ja kyllä mielummin tuohon faba-sektoriin itseni sijoitan. Kun nyt jokatapauksessa saadaan molemmista tarinat, niin äänestys kannattaa kaiketi suorittaa molempien aiheista. Kyllähän ensimmäisen kirjailijan aihevalinnan hyväksyn, mutta mielestäni se sysäisi hieman liikaa vastuuta koko kollektiivilta sille ensimmäiselle.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Hollo

Valhalla kirjoitti:
huussi kirjoitti:siis kyllähän mie voin kirjoitella fabastakin...
Mutta käykö myös 40k?
Ilmanmuuta, ei siinä mittään.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Valhalla kirjoitti:-Rune
-Huussi
-Grom Hardhammer
-Tapsa
-Acoparaptor
-VD
-Skarsnak The Jotain (Sori muisti pätkii...)
-Maailman ylivoimainen kuningas (That's Jesh) (joke ;D) (Korjattu taas oikeaan!)
-Terminator
-Grond (Jos hän kirjoittaa nyt sen alun...)
-Jarloz (Ainakin hän vihjaili siihen suuntaan)
-Huuhkaja

Karkea jako voisi olla tälläinen:

40k

Grond
Jarloz
Huuhkaja
Acoparaptor
Terminator
Huussi

Faba

Rune
VD
Skarsnak the mass
Jesh
Tapsa
Grom hardhammer

Sanokaa jos joku meni väärään paikkaan (eli ei halua kirjoittaa Fabasta/40k:sta)

Ah, täydellinen jako! Ai, että kun jännittää! Miten pärjään? Mitä jos munaan tarinan? Mitä sitten tapahtuu? Mitä, mitä, mitä.... *Yskäisee*
No rauhoitutaanpas Jesh...

Todella hyvä jako pakko sanoa, mutta FaBassa on kirjoittajina *Gulp* Tapsa, *Nielaisee uudestaan* Grom... Taidan pyörtyä... Ja Rune *Pyörtyy*. Taidanpa jäädä hieman varjoon... No mutta ei se mitään, kunhan yritän parhaani!
Muuten tuli mieleen, että miksi et itse osallistu Valhalla? Olet pätevä kirjoittaja itsekkin, joten kyllä sinullakkin pitäisi saada tilaa tähän projektiin.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jesh, älä sinä panikoi. Minä joutuisin tuon mukaan kirjoittamaan Runen jälkeen, hirveät paineet ;)
Ei sillä etten haluaisi. Ja äläs nyt sinä valita, en minäkään mikään hyvä kirjuri ole. Toisin kuin sinä, kait.
Hollo

Ja mie oon näköjään sitte ankkuriosuudella.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hei, entäs minä sitten? Joudun kirjoittamaan ensimmäisenä tuon mukaan. :D Elikkä olisiko sitten aiheena joku ennaltamäärätty, vai pitäisikö ensimmäisen keksiä se itse aluksi? Ja tekstiä pitäisi ilmestyä about 5 sivua 12 fontilla per henkilö? No eiköhän tuo tule kun pinnistelee. :D
JarLoz kirjoitti:Minä vähän luulen että tuo ei ole mikään järjestys, onpahan vain laitettu nimet alleikkain listaan. :roll:
Sitähän minäkin ajattelin...
Viimeksi muokannut Rune, Ti 27.04.2004 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Minä vähän luulen että tuo ei ole mikään järjestys, onpahan vain laitettu nimet alleikkain listaan. :roll:
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

No ehkäpä, mutta sinänsä tuo voisi toimiakkin...
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Älkäähän poikkaat hättäilkö. Hidastakaahan vähän tahtia. Grondhan tämän sitten pistää käyntiin ja hän ei ole kommentoinut vähään aikaan. Antaahan Grondin tsekata listaa ennen, kuin ruvetaan ylenpalttisesti juhlimaan. Itselleni sopii Valhallan lista täydellisesti (haluan siis kirjoittaa fabasta ;)). Mutta odotelkaahan nyt. Jos joku tekisi vielä yhteenvedon koko jutusta ja sitten Grond pistäisi ilmoituksen, jossa säännöt, kirjoittajalista jne. Ja aihekin on vielä päättämättä molempiin osioihin. Jonkin aikaa taitaa mennä ennen, kuin saadaan homma pyörimään.

GromEdit: Olen minäkin sitten örkki! Hidastan muita hätäilemästä täysillä taistoon. Voihan jurutekaprakojääkiekonmmkisat!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

Grom Hardhammer kirjoitti: GromEdit: Olen minäkin sitten örkki! Hidastan muita hätäilemästä täysillä taistoon. Voihan jurutekaprakojääkiekonmmkisat!
[Viisastelua]Oletko varma, että biologisesti olet örkki[/Viisastelua]
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Horned-one rider kirjoitti:
Grom Hardhammer kirjoitti: GromEdit: Olen minäkin sitten örkki! Hidastan muita hätäilemästä täysillä taistoon. Voihan jurutekaprakojääkiekonmmkisat!
[Viisastelua]Oletko varma, että biologisesti olet örkki[/Viisastelua]
Siitä ei ole epäilystäkään, kaikki tietävät että Grom on oikeasti agressiivinen, käytännössä ajatteluun kykenemätön, vihreä ihoinen lihaskasa, joka toistelee ilmaisua Waagh!. Kyllä odotin sinunkin sen tietävän. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jep, ei tarvitse olla kuin hetki muualla ja tänne ilmestyy jo kolme sivua asiaa :).

Itse henkilökohtaisesti kirjoittaisin mielummin Fabaa. Vaikka tuossa tarinakisassa 40k-tarinani menestyikin paremmin kuin FB-viritelmäni, oikeasti 40k ei ole ominta alaani. Kaipa tuota 40k-fluffiakin on tullut luettua sen verran että kirjoittamaan pystyisi, mutta FB-fluffi kuitenkin on paaaaljon paremmin hallussa.

Kirjoittajia ilmeisesti olisi tarpeeksi kumpaankin. Käytännössä homma mieluiten niin, että ideoitte itse tämän mahdollisimman valmiiksi, ja minä hoidan sen perusteella toteutuksen käyntiin. Tällä viikolla täytyisi saada valmiiksi pari kohtuullisen aikaavievää etätehtävää opiskelujen tiimoilta, sekä väsätä yhdet tilaus-kotisivut kuntoon, joten olen kohtuullisen kiireinen tässä muutaman päivän (etenkin kun vielä lätkän MM-kisat on lisärasitteena ;)).

Eli jos sysätään tuo suunnittelun viimeistely Valhallan harteille. Ideoita tarinoiden teemasta ja juonesta saa jokainen esittää, äänestetään tarvittaessa.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

VD kirjoitti:Jesh, älä sinä panikoi. Minä joutuisin tuon mukaan kirjoittamaan Runen jälkeen, hirveät paineet ;)
Ei sillä etten haluaisi. Ja äläs nyt sinä valita, en minäkään mikään hyvä kirjuri ole. Toisin kuin sinä, kait.

Noh, päätä itse mikä olen! http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=23409

Lueppa se ja tee päätöksesi... Krhöh, mainos, kröh! *Nauraa Doctor Evil tyyliin*
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Skarsnak the Mass kirjoitti: Kyllähän ensimmäisen kirjailijan aihevalinnan hyväksyn, mutta mielestäni se sysäisi hieman liikaa vastuuta koko kollektiivilta sille ensimmäiselle.
Luulisin, että Rune ja Grond pystyisivät kyllä käynnistämään tämänluokan tarinaprojektin ihan vaivatta.

Mutta aihevalinnassa on vielä tyhjä aukko. Eli:

Annetaanko Ensimmäiselle kirjoittajalle valinnan vapaus?

Tekstin pituudesta ei tarvi ottaa mitään paineita, kirjoittaa niin paljon kun tarinaa tulee ulos (kunhan ei mitää 10+ sivuista eeposta ala rustaamaan) Listoista on tullut ihan hyvää kommenttia, mutta kirjoittajajärjestys on syytä vielä katsoa kuntoon. Uusia kirjoittaijia ei mielestäni tarvi ottaa enää mukaan (ainakaan näihin ensimmäisiin stooreihin). Kunhan näistä järjestelyistä selvitään, voidaan jo melkeimpä potkaista projekti käyntiin.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jep, Valhalla jos laitat asiat kuntoon, niin aloitellaan. Tyrkkäätkö minua vaikka sähköpostilla kun alkaa olla homma pulkassa? Tuo sähköpostiohjelma on kuitenkin koko ajan auki työskennellessä, Sotua ehdin ehkä silmäilemään mutta keskittyminen on lähinnä nyt noissa työ- ja opiskeluhommissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”