Turha niitä traumoja on lapselle tahalleen aiheuttaa, kyllä se karu totuus elämästä ja figupeleistä vielä paljastuu. Kuten maalaamisen sietämätön vaikeus ja figujen hinnat.
FB Siskon kanssa!
- hc_andersen
Eivät, mutta tuskinpa 12-vuotiaalle tytölle kannattaa mitään paljasta ihoa vaikeampaa maalattavaksi. Tuskin sitäkään. Lisäksi metallifiguista on helpompi poistaa maali jälkikäteen. 
Turha niitä traumoja on lapselle tahalleen aiheuttaa, kyllä se karu totuus elämästä ja figupeleistä vielä paljastuu. Kuten maalaamisen sietämätön vaikeus ja figujen hinnat.
Minua on loukattu! Itse olen vasta 12, ja ymmärrän hyvin ''muovisen ukon'' arvon!Esgalsir kirjoitti:Ei kuitenkaan varmaan kannattais nyt heti ruveta liikaa ostelemaan siskollesi hammereita jos hän vaikka kyllästyy kun on kuitenkin noin nuori, kannattaa myös selostaa hammereiden arvo, koska tuon ikäiselle muovinen ukko voi hänen silmissään olla hieman "arvoton"
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Itse kyllä keräilin Muovisia ukkoja jo 10 vuotiaana. Että uskoisin 12 vuotiaan kyllä ymmärtävän ´muovisen ukon´ arvon. Kuten Horned-one rider jo huomautti.
. Ja taitaa olla Fizban Fantastisen pikkuvelikin vasta 11 tai jotain, ja sillä on noin 2000 pts. lissuja. Ja on omalla pikkuveljelläni jokaon 11 jonkin verran helffejä. Ja minulla on 9 vuotias veli jolla on n.1400 pts. örkkejä. Ja se kyllä ymmärtää hyvin muovisen ukon arvon...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Niin, 12 vuotiasta ei kannata sotkea kuitenkaan ihan lapseen. Teinihän siitäkin on kohtapuoliin tulossa, ja jo yllättävän nuorena (lue 10v) oppii tajuamaan mikä on kallista ja mikä ei, ja minkä arvoinen mikäkin on. Siitä arvon tajuamisesta jne. tuskin kannattaa tässä tapauksessa kantaa huolta. 12 vuotias ei kuitenkana ole mikään lapsi enää. Ei kaukana, mutta ei lähelläkään.

Mitähän tuohonkin nyt sanoisi...VD kirjoitti:Mitä? Pitäähän sille nyt tasoitusta antaa... Eihän se muuten hypi
Se on harmistuttavan valitettavaa. Eipä muuten, €uro on muuten ihan kelpo valuutta, mutta joskus menee hieman pershiilleen tuo arvoiminen rahassa... Mutta todella hyvä harrastus on, en kadu yhtään että aloitin! Eikä kenenkään tarvisi katuaMaedhros kirjoitti:Miten saisi kaikki huomaamaan, että ei se välttämättä niin halpaa ole: Markka takaisin! Olenpas hieman laskeskellut välillä markkamääriä, jotka on tullut tuhlattua ja ihmettelen vain, miten moisen summan voi tuhota.
niih.
-
Oberon