Ryhmän sisällä eri charge-matkat
-
Hellbender
- Viesti:
Ryhmän sisällä eri charge-matkat
Mitäs säännöt muuten sanoo sellaseen, kun tavallista jalkaväkiryhmää johtaa kaveri (ei IC), jolla on cavalry ominaisuus. Saako se rynniä kiinni vihuun, vaikka muut ryhmästä eivät yltäisikään ja coherency hajoaisi?
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Haa, tarkistuksen jälkeen vielä selkeämpi. Koko yksikön kun on pakko chargettaa, sekä kaikkien pitää olla chargen jälkeen coherencyssä, niin vastaus on ei 
Tämä siis sillä olettamuksella että TAR on käytössä.
EDIT: Sekaannuksia lähteiden kanssa.. noh, nyt pitäis olla oikein
Tämä siis sillä olettamuksella että TAR on käytössä.
EDIT: Sekaannuksia lähteiden kanssa.. noh, nyt pitäis olla oikein
Viimeksi muokannut Deetwo, Ke 28.04.2004 16:05. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Re: Ryhmän sisällä eri charge-matkat
Uusilla TAR-säännöill ainakaan ei, koska siinähän coherenryn tulee säilyä chargen aikana ja characterhan voi ainoastaan joinata tai poistua yksiköstä move-vaiheessa.Hellbender kirjoitti:Mitäs säännöt muuten sanoo sellaseen, kun tavallista jalkaväkiryhmää johtaa kaveri (ei IC), jolla on cavalry ominaisuus. Saako se rynniä kiinni vihuun, vaikka muut ryhmästä eivät yltäisikään ja coherency hajoaisi?
Vanhoja assault-sääntöjä en enää muistakaan. Siinä se muistelon mukaan saattoi olla mahdollista, koska sanamuoto taisi olla jotain "at least one model has to be in base to base contact with the enemy". Ja vanhoissa ei ainakaan ollut coherency rajoitusta lähiksessä...
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Re: Ryhmän sisällä eri charge-matkat
Koko porukka liikkuu & chargeaa hitaimman mukaan. Eli siis se yksin liikkuessaan 12" chargeava charru liikkuu vain muun ryhmän nopeutta myös chargessa, eli tässä tapauksessa chargeaa vain 6".Hellbender kirjoitti:Mitäs säännöt muuten sanoo sellaseen, kun tavallista jalkaväkiryhmää johtaa kaveri (ei IC), jolla on cavalry ominaisuus. Saako se rynniä kiinni vihuun, vaikka muut ryhmästä eivät yltäisikään ja coherency hajoaisi?
Viimeksi muokannut Baldur, Ke 28.04.2004 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hitaimman mukaan
--- Kuten Baldur sanoi, hitaimman mukaan.Baldur kirjoitti:Koko porukka liikkuu & chargeaa hitaimman mukaan. Eli siis se yksin liikkuessaan 12" chargeava IC liikkuu vain muun ryhmän nopeutta myös chargessa, eli tässä tapauksessa chargeaa vain 6".
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.