lueskelin noita demoniaseiden sääntöjä, kun tömäsin tälläiseen: "...If the test is failed the Wielder suffers a 'Perils of the warp' attack..." eli mikä tuo edellä mainittu perils of the warp hyökkäys oikein on??
sitten deamon summoningista: eli scatteroinnin jälkeen tuhoutuvatko kaikki demonit, jotka eivät ole 1 tuuman päässä vihollisesta?????
demonit
Varmaan sääntökirja olisi seuraava ostos? 
Kaikki demonit jotka eivät mahdu yli tuuman päähän tuhoutuvat.. Ne jotka ovat tarpeeksi kaukana säilyy hengissä.
EDIT: äh, vähän epäselvä ilmaisu
Noh, korjattu.
Kaikki demonit jotka eivät mahdu yli tuuman päähän tuhoutuvat.. Ne jotka ovat tarpeeksi kaukana säilyy hengissä.
EDIT: äh, vähän epäselvä ilmaisu
Viimeksi muokannut Deetwo, Ke 28.04.2004 21:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
1 strength d6 attack
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Perils of the Warp
--- "Perils of the Warp" löytyy sääntökirjan sivulta 74, "Characters", oikeanpuoleinen palsta, harmaa laatikko "Psychic Powers - Perils of the Warp".
Ja ei sitten postata niitä sääntöjä, vaan mistä ne löytyy, jookos?
Tuo Summoning-juttu löytyy online-selvennyksistä: Chapter Approved. Sivun alalaidassa, pdf-formaatti, kannattaa lukea ainakin Rulebook Clarifications ja oman armeijan FAQ.
Ja ei sitten postata niitä sääntöjä, vaan mistä ne löytyy, jookos?
Tuo Summoning-juttu löytyy online-selvennyksistä: Chapter Approved. Sivun alalaidassa, pdf-formaatti, kannattaa lukea ainakin Rulebook Clarifications ja oman armeijan FAQ.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.