necron destroyer lord squadissa
-
The Educated Fool
necron destroyer lord squadissa
elikkä saako nocron lord joka on sillä sen lentävällä hämpylällä(destroier body) mennä jalkaväki squadiin silleen, että sitä ei voi ampua. Mielestäni ei voi koska sehän leijuu ei se squadi voi blokata LoS:sia.
Toivon että ymmärrätte mitä haen takaa. =)
Toivon että ymmärrätte mitä haen takaa. =)
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
Se katsotaan olevan human sized, eli lentoalustaa ei lasketa mukaan.
LoSsin destroyerbodyyn voi siis blokata.
LoSsin destroyerbodyyn voi siis blokata.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Ja kaveri on kuitenkin Independent character, eli oman squadin läheisyys estää ampumasta siihen, vaikka se olisi monoliitin kokoinen. Vertaapa vaikka Eldar avatariin, joka voi piileskellä guardianien seassa, saati sitten Asdrubael Vectiin, joka on Ravagerin kokoinen vehicle, mutta silti IC!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
mut se on silti ajoneuvo... ja ajoneuvocharrut voi liittyä vain ajoneuvoryhmiin...
mut miettikääpä esim Farseer/Wraithlord tai Haemonucili/Talos paria... nekin on laillisia...
mut miettikääpä esim Farseer/Wraithlord tai Haemonucili/Talos paria... nekin on laillisia...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Eihän sen Vectin tarvi liittyä siihen jalkaväkeen, vain olla 6" päässä, ja vastustaja kokeekin yllättäviä vaikeuksia ampua sitä.
Viimeksi muokannut Garoth, To 29.04.2004 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Mielenkiintoinen väittämä, nyt on kuitenkin kyseessä Dark EldarMikki N kirjoitti:Paras on 20 DE warrioria ja Vect; Vect lentää viereen ja on kuolematon.
Ja vehiclecharrut eivät todellakaan Nuadhua lukuunottamatta liity mihinkään ryhmään, ajoneuvo eli ei.
Master of Ravenwing on kanssa vissiin IC lentoveneensä kanssa?
Aika hassua
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
GWn mukaan vehiclecharrut ( Master of Ravenwing etc ) voivat liittyä vain ajoneuvoryhmiin, eli samanlaisten ryhmissä liikkuvien ajoneuvojen ryhmään kuin millä charru ajelee...
eli jos MoR ajelee Speederillä se voi liittyä speederiryhmään.
eli jos MoR ajelee Speederillä se voi liittyä speederiryhmään.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
vaikuttaisi kieltämättä oudolta että jotain ajoneuvoa ei voisi ampua koska vihollisen kentraali ajelee sillä ja se on liian lähellä viholisen joukkoja...
Tiedän, turha etsiä logiikkaa GWn peleistä...
Itse poistaisin ajoneuvocharruilta tuon 6" turvasektorin.
Tiedän, turha etsiä logiikkaa GWn peleistä...
Itse poistaisin ajoneuvocharruilta tuon 6" turvasektorin.