Skimmer Assaultissa
Skimmer Assaultissa
Saako Dark Eldar Talos leijua vihollisen trooppien yli assaultoidakseen niiden takana olevia? Tuli meinaan epäselvyys pelissä
Darth Mangusti joka on addiktoitunut pepsiin
Ei saa, kun yleensä ottaen minkään vihollisen yksikön yli ei voi lentää. Poikkeuksena ainakin skimmertankit, joiden kohdalla sääntökirja sanoo että voi lentää ylikin (ettei ole pakko tank shockata). En muista oliko muilla vehicle skimmereillä sama ominaisuus, mutta ainakaan Jump pack miehet tai Talosit eivät voi mennä vihujen yli missään vaiheessa.
Talos liikkuu kuin walker, mutta ilmeisesti saa liikkua kuitenkin terrainin yli... jotta kaippa se saa sitten vihollistenkin yli.
Jos liike riittää
Jos liike riittää
Viimeksi muokannut Deetwo, Pe 30.04.2004 07:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
- Henri Ketonen
- Amazing Slug
The Captain, mitäs tästä sanot?
http://uk.games-workshop.com/PDFArchive ... dQ&Ap1.pdf
Löysin tuolta.CA Q&A kirjoitti: The note about being a skimmer only applies to their ability to float over terrain when they move.
se liikkuu kuin mikä tahansa jalkaväen tyyppi, paitsi että se ei välitä maastosta mikä on alla.
lähiksessä se tappelee normaalisti.
koska se ei ole ajoneuvo, se ei pysty liikkumaan viholisten yli.
lähiksessä se tappelee normaalisti.
koska se ei ole ajoneuvo, se ei pysty liikkumaan viholisten yli.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
kun ongelma on edelleen, että emme ole löytäneet säännöistä tai faqeista kohtaa joka yksiselitteisesti poistaisi Talonilta Skimmerinä olemisen edun, eli vapaan liikkumisen vihollisen joukkojen yli.Meitsi kirjoitti:Kiitos kaikille ja eiköhän tuo daiderin viesti selvitä ongelmani
Omastakin mielestäni sen pitäisi toimia kuten daider sanoi, mutta säännöt ainakin vielä tuntuvat sanovan toista, koska nykyisissä FAQeissa on uudestaan "ryssitty" tuo Talonin liikkumisselvennys. Muistelisin että jossain vanhemmassa FAQ-versiossa sanottiin suoraan että Talon ei ole oikea skimmeri vaan ns. "hoverer" joka on siis jalkaväkeä, joka vaan ignoraa terrainin, mutta tälläistä kohtaa ei enää löytynyt uusimmasta.
nimen omaan....
eli kyseessä oli GWn kavereiden sanamuotovirhe....
eikä GWllä ole syytä painaa joka ikistä Q&Ata uusiksi joka kerta... CA olisi melkoinen raamattu tällä hetkellä jos he niin tekisivät...
eli kyseessä oli GWn kavereiden sanamuotovirhe....
eikä GWllä ole syytä painaa joka ikistä Q&Ata uusiksi joka kerta... CA olisi melkoinen raamattu tällä hetkellä jos he niin tekisivät...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- The Captain
- Valvoja
Sanon tuohon samaa kuin edellä, eli tuossa klarifioidaan nimenomaan sitä, osuuko Talosiin vain kuutosilla (olisit lainannut kokonaan sen pätkän). Vaikka vastauksen kirjoittanut hemmo sanookin asian vaikeasti, hän oletettavasti yrittää sanoa, että talos liikkuu silti kuin skimmer (eli ignooraa terrainin - kun ei nimenomaan kysytty, saako lentää vihollisten yli, ei vastattukaan).Amazing Slug kirjoitti:The Captain, mitäs tästä sanot?Löysin tuolta.CA Q&A kirjoitti: The note about being a skimmer only applies to their ability to float over terrain when they move.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Amazing Slug
Tämän viestin on tarkoitus olla ystävällisempi kuin miltä se kuullostaa, ihan totta.
Miten sen muka voi automaattisesti tietää, että Faq:iin vastaaja ei kommentoi koko Taloksen Skimmeriyttä yleensä? Kyllä noissa vastauksissa selvennetään usein muitakin asioita kuin pelkästään kysyttyjä.
Juu, hei soitellaan sitten kun kaiken maailman olettamukset ovat kovia argumentteja painettua Faq:ia vastaan. Ei ole mitenkään älyttömän typerää, jos talos saa liikkuu joukkojen yli, eikä myöskään ole mitenkään älyttömän typerää, jos talos ei saa liikkua joukkojen yli. Toisella väittämällä on Faq takanaan, toisella ei. En minä hirveästi jaksa edes spekuloida, mitä kysymykseen vastaaja on tarkoittanut ja mihin hän on vastannut. Sanat tulivat ulos eivätkä ne ole aivan tyhmiä, se riittää minulle.The Captain kirjoitti: hän oletettavasti yrittää sanoa, että talos liikkuu silti kuin skimmer
Miten sen muka voi automaattisesti tietää, että Faq:iin vastaaja ei kommentoi koko Taloksen Skimmeriyttä yleensä? Kyllä noissa vastauksissa selvennetään usein muitakin asioita kuin pelkästään kysyttyjä.
- The Captain
- Valvoja
Painetussa FAQ:ssakin on sellaisia älyttömyyksiä, ettei niitä kannata täysin vakavissaan ottaa. Okei, sääntö on sääntö ja kaipa sääntöä täytyy noudattaa, mutta esim. CA2004:n FAQ:n mukaan mopolla ajava äijä voi käyttää vain yhden käden aseita. Kyllä nyt harmittaa marine-pelaajia, joilla on kaksi meltagunia (kahden käden ase) mopo-squadronissaan (ihan kuin mopot eivät olisi muutenkin tarpeeksi turhia. Taitavat lojalistimarinet olla ainoita mopoilijoita, joiden special weaponit eivät tule asennettuina ajopeliin.Amazing Slug kirjoitti:Tämän viestin on tarkoitus olla ystävällisempi kuin miltä se kuullostaa, ihan totta.
Juu, hei soitellaan sitten kun kaiken maailman olettamukset ovat kovia argumentteja painettua Faq:ia vastaan.The Captain kirjoitti: hän oletettavasti yrittää sanoa, että talos liikkuu silti kuin skimmer
Toisaalla saman opuksen toisessa Q&A:ssa sanotaan, että Defiler saa samat edut kuin Dreadnought, jos sille antaa Destroyerin (Khornen erikois-upgrade). Codexissa sanotaan destroyerin kohdalla, että sitä ei voi antaa defilerille...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?