"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kääpiöflankit

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Gwarin&Kroak

kääpiöflankit

Viesti Kirjoittaja Gwarin&Kroak »

Pelatessani olen huomannut sen, että fast cavalry pääsee aina kiertämään kukkulalla seisovien sotakoneitteni kimppuun. Olen yrittänyt ratkaista ongelmaa mm. kislev winged lancereilla, mutta eipä nekään oikein auttaneet. Mikä siis neuvoksi?
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Noh, sotakoneet ovat kääpiöarmeijan tuho. Itse olen kehitellyt muutamia ideoita Fast Cavia vastaan.

-Thundererit. Nämä kaverit voivat kääntyä ympäri ja pamauttaa kaiken tuhannen päreiksi pyssyillään samalla vuorolla. Erittäin hyviä jos vastustaja on päässyt lähelle.

-Organ gun. Kallis, helppo misfirettää kappaleiksi, mutta kun osuu kunnolla, niin tekee mistä tahansa flankkaajasta ketsuppia.

-Turvayksikkö Slayereita/warrioreita. Kallista, hidasta, mutta tehokasta.

-Goblin Hewer. Tämän vekottimen luulisi tekevän soosia ihan mistä vain. Jos kone itsessään ei tapa hyökkääjiä, Malakain Stand and Shoot tappaa, tai viimeistään crewi Great Weaponeilla.

Myös deployment vaikuttaa asiaan erittäin suuresti. Deployaa ovelasti, niin vastustajat eivät pääse kiertämään flankkeihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”