LatD Mutant Boss, fistin kera vai ilman?
LatD Mutant Boss, fistin kera vai ilman?
Jamopoveri se tuolla irkissä mainitsi asian joka pisti oikein miettimään...
Eli LatD listassa sanotaan että Mutant Boss saa ostaa 15 pisteen edestä aseita Chaos Armorystä. Noh, fistin hinta on 25/15. Siinä alla sanotaan, että jos itemillä on kaksi hintaa, eka on Independent Charactereille, toinen on Aspiring Championeille.
Eli missään taas ei sanota että mutantti olisi aspiriini... ja silti typerä ajatella että kamoja missä on kaksi pistehintaa... jotenkin rajoittuisi vain aspoille ja IC:ille...
Eli saako Mutant Boss Power Fistiä?
Eli LatD listassa sanotaan että Mutant Boss saa ostaa 15 pisteen edestä aseita Chaos Armorystä. Noh, fistin hinta on 25/15. Siinä alla sanotaan, että jos itemillä on kaksi hintaa, eka on Independent Charactereille, toinen on Aspiring Championeille.
Eli missään taas ei sanota että mutantti olisi aspiriini... ja silti typerä ajatella että kamoja missä on kaksi pistehintaa... jotenkin rajoittuisi vain aspoille ja IC:ille...
Eli saako Mutant Boss Power Fistiä?
Siis champion ku champion. Chaos armoryssa on maininta aspiring championeista puhtaasti sen takia, koska kaaoslistassa ei ole muita championeita.
LaTD yksiköinen championit ovat ihan yhtä paljon champpeja kuin kaaoslistankin, vaikka nimi on ehkä eri
Hinta tarkoittaa siis IC/unit champion.
Mutant boss on jälkimmäinen.
LaTD yksiköinen championit ovat ihan yhtä paljon champpeja kuin kaaoslistankin, vaikka nimi on ehkä eri
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Totta. Mutta voi olla että tuo sanamuoto tuli vain C: CSM:ää kirjoittaessa kun eivät välttämättä ajatelleet että sitä muutkin käyttäisi.jamopower kirjoitti:Melkein kyllä uskoisin, että se on tehty tarkoituksella niin, ettei mutant bossit ja muut saisi fistejä yms. "harvinaista" wargearia jota ei luulisi niiltä löytyvänkään.
Sitäpaitsi omilla mutanteilla ei fistifistiä ole, vaan se mutations spruen isoin käsi fistinä. Sopii jotenkin paremmin mutantille..
- Amazing Slug
Muistetaan nyt kuitenkin ajatella sääntöjen kirjaimia, eikä sitä mikä on kivaa. Kaikki eivät pelaa kaaosta.Deetwo kirjoitti:Siis champion ku champion. Chaos armoryssa on maininta aspiring championeista puhtaasti sen takia, koska kaaoslistassa ei ole muita championeita.
LaTD yksiköinen championit ovat ihan yhtä paljon champpeja kuin kaaoslistankin, vaikka nimi on ehkä eriHinta tarkoittaa siis IC/unit champion.
Kyllä minustakin on tyhmää, että Enginseerin palvelijat lasketaan wargear pisteisiin, mutta ei kannata silti alkaa keksimään omia sääntöjä.
En perustanutkaan pointtiani siihen että se olisi kivaa.Amazing Slug kirjoitti:Muistetaan nyt kuitenkin ajatella sääntöjen kirjaimia, eikä sitä mikä on kivaa. Kaikki eivät pelaa kaaosta.Deetwo kirjoitti:Siis champion ku champion. Chaos armoryssa on maininta aspiring championeista puhtaasti sen takia, koska kaaoslistassa ei ole muita championeita.
LaTD yksiköinen championit ovat ihan yhtä paljon champpeja kuin kaaoslistankin, vaikka nimi on ehkä eriHinta tarkoittaa siis IC/unit champion.
Kyllä minustakin on tyhmää, että Enginseerin palvelijat lasketaan wargear pisteisiin, mutta ei kannata silti alkaa keksimään omia sääntöjä.
Mieti nyt LaTDia kokonaisuutena... Järjetöntähän se olisi kieltää ne jo valmiiksi altavastaajan osassa olevalta porukalta.
Noh, ehkä sääntö tuolla sanamuodolla estääkin fistit mutant bosseilta jos halutaan olla pilkuntarkkoja, mutta olen kyllä 95% varma että tarkoitus ei ole ollut kieltää niitä, vaan kaaoskodeksissa on tuo mainittu noin koska aspiring champion on ainoa champion kyseisessä kirjassa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Mjaa, ollen kyllä samaa mieltä kanssasi; "mikä ei"-asenne ja kaikkea. MUTTA: säännön kirjaimen mukaan se on kiellettyä, eli tästä on vähän turhaa hyväksikäyttää välimerkkiä. Sanamuoto on sanamuoto - ja useimmat tiedämme GWn perinteen sanamuotojen kanssa...Deetwo kirjoitti:Mieti nyt LaTDia kokonaisuutena... Järjetöntähän se olisi kieltää ne jo valmiiksi altavastaajan osassa olevalta porukalta.
Tietenkin, mielipiteitähän voi laukoa; se ei kylläkään muuta sitä että virallisesti, esim. turnauksessa, se on (senhetkisen virallisen tuomarin tulkinnasta riippuen) kiellettyä.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
mutta mutta...
CSM codexista löytyy alpha legionin listasta Chaos Cultistien johtaja joka saa ottaa 10 pisteen edestä aseita... käsittääkseni hänelle aseet lasketaan Aspan pisteiden mukaan... muuten hän ei sais käytännössä mitään...
CSM codexista löytyy alpha legionin listasta Chaos Cultistien johtaja joka saa ottaa 10 pisteen edestä aseita... käsittääkseni hänelle aseet lasketaan Aspan pisteiden mukaan... muuten hän ei sais käytännössä mitään...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Amazing Slug
Jos OIKEIN tarkkoja ollaan, niin mutant bossia ei ole varsinaisesti kielletty ottamasta noita esineitä. Mutta niille ei ole annettu mitään hintaa, jos mutant boss ne ottaa.
Siispä joko olette sitä mieltä, että mutant boss ei saa ottaa noita esineitä, tai sitten mutant boss ottaa ne ilmaiseksi. Ei kai tuossa jälkimmäisessä tulkinnassa mitään vikaa ole, jos se lista on kerran niiiiiin altavastaajana.
Siispä joko olette sitä mieltä, että mutant boss ei saa ottaa noita esineitä, tai sitten mutant boss ottaa ne ilmaiseksi. Ei kai tuossa jälkimmäisessä tulkinnassa mitään vikaa ole, jos se lista on kerran niiiiiin altavastaajana.
No luultavimmin tarkoitus ei ole ollut kieltää niitä championin kamoja, mutta kirjaimellinen tulkinta ne kyllä kieltää. Eipä siellä juuri mitään muuta otettavaa olekaan, pari hassua wargearia, jolla on vain yksi hinta, ja bolterin, CCW:n ja bolt pistoolin suunnillen saa sitten.
Toisaalta eipä IG:kaan saa perus kessuille fistejä ja swordeja, joten voi se toki olla tarkoituksen mukaistakin... Eli saahan sinne sen Aspan kuitenkin, jos tahtoo.
Ja kyllä minä luulisin, että kolmen tankin IG, jolla on hyvin massaa ja kaaoslistasta poimittu vastapallo, on mahdollista tehdä ihan kohtuu kilpailukykyiseksi shootaksi.
Toisaalta eipä IG:kaan saa perus kessuille fistejä ja swordeja, joten voi se toki olla tarkoituksen mukaistakin... Eli saahan sinne sen Aspan kuitenkin, jos tahtoo.
Ja kyllä minä luulisin, että kolmen tankin IG, jolla on hyvin massaa ja kaaoslistasta poimittu vastapallo, on mahdollista tehdä ihan kohtuu kilpailukykyiseksi shootaksi.
Omasta mielestäni "saa tehdä kaikkea mitä ei ole kielletty" -ajattelutapa ei oikein toimi Warhammerissa...Amazing Slug kirjoitti:Jos OIKEIN tarkkoja ollaan, niin mutant bossia ei ole varsinaisesti kielletty ottamasta noita esineitä. Mutta niille ei ole annettu mitään hintaa, jos mutant boss ne ottaa.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Miksi ei? Se on suomalainen tapa, siis porsaanreikien etsiminen. Tuo sinun edustamasi mentaliteetti menee sellaiseen brittimentaliteettiin. He eivät halua mitään "saa tehdä kaikkea mitä ei ole kielletty"-tekoja, ainakin mitä ulkomaisilta foorumeilta olen pieneen tietoisuuteeni onkinut.Abu kirjoitti:Omasta mielestäni "saa tehdä kaikkea mitä ei ole kielletty" -ajattelutapa ei oikein toimi Warhammerissa...Amazing Slug kirjoitti:Jos OIKEIN tarkkoja ollaan, niin mutant bossia ei ole varsinaisesti kielletty ottamasta noita esineitä. Mutta niille ei ole annettu mitään hintaa, jos mutant boss ne ottaa.
-A
Kyllä minäkin haluaisin Grey Knighteille rhinon, mutta en minä sitä millään porsaanreiällä saa, vaikka edustaisin kuinka suomalaista mentaliteettia.Maedhros kirjoitti:Miksi ei? Se on suomalainen tapa, siis porsaanreikien etsiminen. Tuo sinun edustamasi mentaliteetti menee sellaiseen brittimentaliteettiin. He eivät halua mitään "saa tehdä kaikkea mitä ei ole kielletty"-tekoja, ainakin mitä ulkomaisilta foorumeilta olen pieneen tietoisuuteeni onkinut.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Siinä kun ei satu olemaan porsaanreikää.Abu kirjoitti:Kyllä minäkin haluaisin Grey Knighteille rhinon, mutta en minä sitä millään porsaanreiällä saa, vaikka edustaisin kuinka suomalaista mentaliteettia.Maedhros kirjoitti:Miksi ei? Se on suomalainen tapa, siis porsaanreikien etsiminen. Tuo sinun edustamasi mentaliteetti menee sellaiseen brittimentaliteettiin. He eivät halua mitään "saa tehdä kaikkea mitä ei ole kielletty"-tekoja, ainakin mitä ulkomaisilta foorumeilta olen pieneen tietoisuuteeni onkinut.
-A
Paras peli tähän (porsaanreikien etsimiseen) on kyllä ylivoimaisesti LotR, sillä sen säännöistä löytyy jos jonkinmoista juustotus- sunmuumahdollisuutta.
Nyt odottamaan uutta sääntökirjaa
Nimenomaan... perus kessuilleTeräratas kirjoitti:Toisaalta eipä IG:kaan saa perus kessuille fistejä ja swordeja, joten voi se toki olla tarkoituksen mukaistakin... Eli saahan sinne sen Aspan kuitenkin, jos tahtoo.
Mutant boss on pisteillä ostettu kessu