"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turnajaiset!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

No mä kuulun siihen porukkaan valitettavasti, se on vähän ärsyttävää. Mut sille ei voi mitään
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jees, no nämä tosi tyypit hakkaavat miljoona kertaa ja pääsevät jatkoon, pieksevät nyypät joilla ei ole kokemusta :D

Eli voittajaksi tulee joku joka lyö monesti, ja taistelee ekalla rundilla.
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

örkit saa wyvernin ja azhag the slaughterer special character saa muistaakseni dragonin.
haluasin korjata asian azhag saa perus wyvernin. olen pahoillani väärästä tiedosta mutta kuka sitä sc:ä käyttäs.

en tiedä pärjääkö mun kääpä lordi mutta en ainakaan ite haluais saaha sitä vastaan jos jollakin muulla pelaisin mutta se joka ilmoitti bestlord lord of the fliesin vois minun mieliksi ilmoittaa itsensä
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Toteutetaanhan taistelut sillä tavalla, että tulokset tulevat kierros kerrallaan, eikä silleen että kerralla lämäytetään että okei beastlord Ghurgor voitti kattokaa tosta tulokset. Pitää olla jännitystä...
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Heh, kyllä onni kävi että pääsin edes kakkoskiekalle! Ja vielä täysin levänneenä! Ei sentään, olisihan se ollut siistimpää päästä jatkoon tappelemalla.
Yllätyin muuten, että pistin peliin ainoan pimentohaltian. Luulin että uudet esineet olisivat laittaneet ihmiset tekemään niitä DE-charruja.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

mie meinasin laittaa pimarin(mikä nimi :roll:) mutta otinpahan dwarffin.
Ar-Senator

Minäkin vähän petyin delffien määrään, mutta olenpa minäkin (beastlordin kanssa) hyvä sanomaan...
Me ei olla kotipoikia
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

The Senator kirjoitti:Minäkin vähän petyin delffien määrään, mutta olenpa minäkin (beastlordin kanssa) hyvä sanomaan...
Petyin minäkin FN:in vähyyteen, mutta siihen osasin varautua ;).

Milloinkas ensimmäisen kierroksen tulokset selviävät? Palan halusta tietää, kuinka pahasti Pukkiparka sai turpiinsa Gerlagilta.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

The Senator kirjoitti:Toteutetaanhan taistelut sillä tavalla, että tulokset tulevat kierros kerrallaan, eikä silleen että kerralla lämäytetään että okei beastlord Ghurgor voitti kattokaa tosta tulokset. Pitää olla jännitystä...
Tottakai.
pamp-pu kirjoitti:Milloinkas ensimmäisen kierroksen tulokset selviävät? Palan halusta tietää, kuinka pahasti Pukkiparka sai turpiinsa Gerlagilta.
Kunhan ehtivät. Aikaisintaan ensi vkonloppuna, mutta en varmaksi lupaa.

Olen (taas) loppuviikon pois kotoa. Nettiin pääsen satunnaisesti, mutta ainakaan viime viikolla sotavasara ei toiminut sieltä käsin. Tai siis kirjautuminen ei toiminut, lukemaan pääsin kyllä. Eli kaikki urgentti asia maililla, kii-tosh.

Oleskelupaikassani on kuitenkin tietokone, joten koodailen sillä noita puuttuvia ominaisuuksia tylsyyden iskiessä. Tänään sain tehtyä knightly temperin, armour of damnationin ja wolf helm of teutogensin sekä vähän optimoin vähän kaikkea ja korjasin sen virheen että osa checkboxeista ei näkynyt ie:llä. Että kyllä tämä ehkä tästä. Muutokset näkyvät julkisuudessa kuitenkin vasta perjantaina tai lauantaina.
AnlaShok

Jep. Kaikki ominaisuudet on mukana ja graafinen (no, excelillä) kaavio on tehty, sekä automatisoitu turnajaissysteemi on suunnitteluasteella. Yöllä tapahtuu jotain, ehkä jo ensimmäiset ottelut.

Matseja tulee sitten yhteensä muistaakseni 76 koko roskassa, että kiirettä pitää :)

//Edit
51 hahmon näppäileminen tietokantaan vie niin paljon aikaa ettei päästä vieläkään alkamaan. Uudet ominaisuudet on kuitenkin nyt upittu, että niitä pääsette testailemaan jos kiinnostaa. Myöskin kaavio löytyy, osoite on http://www.tuitui.org/muut/kaavio.html .
wild rider of saim hann

Viesti Kirjoittaja wild rider of saim hann »

oletan että tuossa ei ole niitä jotka pääsivät automaattisesti jatkoon?
come brothers follow me...
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

wild rider of saim hann kirjoitti:oletan että tuossa ei ole niitä jotka pääsivät automaattisesti jatkoon?
On siellä, kelaa oikeaan reunaan sitä taulukkoa...

Noni, sitten vaan odottelemaan että itsekkin pääsee voittamaan matsia jatkoerissä :D
Viimeksi muokannut Deetwo, La 01.05.2004 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Taisteleekos Gaston de Furieux Argnol the Slayeriä vastaan, vai olenko laskenut väärin?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Deetwo

Oikolukurölli kirjoitti:Taisteleekos Gaston de Furieux Argnol the Slayeriä vastaan, vai olenko laskenut väärin?
Näyttäis vastassa olevan taulukon mukaan 7. Carving Luckstone..
Kai katsoit tuon taulukon jo? :)
Ar-Senator

Siis mikä systeemi se on siellä taulukon alalaidassa, joka on tyhjänä?
Me ei olla kotipoikia
Deetwo

The Senator kirjoitti:Siis mikä systeemi se on siellä taulukon alalaidassa, joka on tyhjänä?
Voipi olla jonkinlainen lohdutusmatsisysteemi.. näin oli viimeksi, tosin en sen toiminnasta ihan osaa sanoa kyllä :D

Jotain sen tapasta että vaikka häviäisi, on vielä kisassa hyvin mukana jos onnistuu myöhemmin sitten paremmin :)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Eikös joku tietty määrä porukkaa ole menossa suoraan jatkoon ensimmäiseltä kierrokselta? Luulisin sen olevan niitä varten. Tai en tiedä kyllä. Mutta näin luulisin. Muuten, kenen hahmo Dorec on? Ja kääpiökö on hän? Saattaa tulla Argnolille kuumat oltavat heti alkupeleissä. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
AnlaShok

Niin, siis se alasysteemi on keräilykaavio, joka mahdollistaa tappion jälkeen jopa pronssimitaliin asti kamppailemisen. Jatkoerässä ja sen jälkeen tappion kärsivät ottelijat tippuvat keräilyihin. Värikoodi meinaa sitä, mille kierrokselle ottelija pääsi normaalissa kaaviossa. Älkää huoliko sen toiminnasta enempää, tärkeintä on vaan että tiedätte että se on sitä varten että peli ei olisi liian raakaa. Homma kun toimii aika paljon kivi-paperi-sakset -periaatteella, niin voi käydä niin, että hahmo häviää ensimmäisen ottelunsa mutta voittaisi kaikki muut vastustajansa, jos mahdollisuus tulisi.

Ja niin, jos nyt tänä yönä saisi nuo hahmot tietokannatettua.
AnlaShok

Uuh, nyt on kaikki hahmot tuolla kannassa. Aikaakaan ei mennyt kuin 3,5 tuntia suunnilleen nonstop-työskentelynä :P

Noh, nyt on suurin osa hommasta takana. Huomenna joskus iltapäivällä (ennen viittä) tulee ensimmäisen kierroksen tulokset, selosteita en taida kaikista jaksaa nettiin pistää.
WightKing

Viesti Kirjoittaja WightKing »

wohoo saa nähä miten oma skaven Bershok pärjää :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”