Turnajaiset!
Jesh, millos seuraava rundi niin pääsee itsekkin sitten jännäämään omaa hahmoa?
VC vastassa. eek.
Nooh.. kyllähän minun trusty oldblood hoitaa homman kotiin
VC vastassa. eek.
Nooh.. kyllähän minun trusty oldblood hoitaa homman kotiin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Periaatteessa seuraavan kierroksen voisi heittää heti perään, mutta annetaan nyt muillekin mahdollisuus jännätä uutta matsia :) Maanantaina hyvin todennäköisesti siis se uusi rundi.Deetwo kirjoitti:Jesh, millos seuraava rundi niin pääsee itsekkin sitten jännäämään omaa hahmoa?
VC vastassa. eek.
Nooh.. kyllähän minun trusty oldblood hoitaa homman kotiin :P
-
Brightstar
Hihiih, tais saada pikku hiirulainen selkäänsä pikku haltiatytöltäWightKing kirjoitti:wohoo saa nähä miten oma skaven Bershok pärjää
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Ne on kai salassa, jotain tuolla höpötettiin että turnauksen jälkeen niitä voi julkistaa jos haluaa... tai itse turnauksen aikana jos huvittaa näin tehdä, eipä tuo enään vaikuta tässä vaiheessa kai kauheammin 
Varmasti aika julmia, mutta varmaan lähinnä sellaisia mistä on vain hyötyä 1vs1 matsissa..Ari kirjoitti:Voisihan ne laittaa turnauksen jälkeen näkyviin, olisi mielenkiintoista nähdä mitä ilkeitä komboja jokainen on kehittänyt.
Like mine
Varusteet pietään salassa turnauksen ajan minun toimestani, mutta jokainen saa itse kertoa niitä siten kuin haluaa. Ainakin mitalistien varusteet julkistetaan, mahdollisesti muidenkin hyvin sijottuneiden. Kaikkien 51 hepun kamoja en jaksa ruveta kirjoittelemaan. Pasteaminen ei oikein onnistu kun suurin osa pitäisi selvyyden vuoksi uudelleenkirjoittaa.
TottakaiAri kirjoitti:Tai sitten omani, Wraith+Obsidian Amulet... Toivottavsti muistitte maagiset lelunne pojjaat!Deetwo kirjoitti:Varmasti aika julmia, mutta varmaan lähinnä sellaisia mistä on vain hyötyä 1vs1 matsissa..
Like minenelinkertainen dama on nannaa
Toivottavasti pääsen sinua vastaan
Ikävä pilata hupinne, mutta kaavio näyttää että voitte kohdata ainoastaan finaalissa tai pronssiottelussa :(Deetwo kirjoitti:Tottakai :)Ari kirjoitti:Tai sitten omani, Wraith+Obsidian Amulet... Toivottavsti muistitte maagiset lelunne pojjaat!Deetwo kirjoitti:Varmasti aika julmia, mutta varmaan lähinnä sellaisia mistä on vain hyötyä 1vs1 matsissa..
Like mine :) nelinkertainen dama on nannaa :D
Toivottavasti pääsen sinua vastaan ;) 4xdamage maagisella aseella, s5 ja suurempaa vastaan 4+ wardi ja öhm... oiskohan ollu kakkosen ASave.. + jne kivaa pientä.
-
The Scientist
- Cacodemoni
Taisteluraportit on nyt netissä.
Osoite on http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/1.txt , http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/2.txt jne. Korvaa numero ottelusi numerolla. Ottelunumerot näkyvät kaaviossa ottelijoiden nimien välissä.
Osoite on http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/1.txt , http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/2.txt jne. Korvaa numero ottelusi numerolla. Ottelunumerot näkyvät kaaviossa ottelijoiden nimien välissä.