"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eräs sangen tyhmä kysymys..

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Tomb Kings anyone? :)

Jousille olisi hyvä saada jonkin ilveen indirect volley optio...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Ainiin joo unohtu Hauta Kuninkaat... Jep semmonen indirect fire juttu olis ihan jeesh kun on aika epärealistista (noh koko peli on epärealistinen mutta kuitenkin ) että jousimiehet eivät voi ampua metsien ja joukkojen yli...
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

The Swordmaster kirjoitti:Jep semmonen indirect fire juttu olis ihan jeesh kun on aika epärealistista että jousimiehet eivät voi ampua metsien ja joukkojen yli...
Metsän takaa harvoin näkee vihollista, niin en näe siinä mitään epärealistista ettei voi ampua metsän taakse jousilla.
The small boys have come to see me hang
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Tohtori-SyFilis kirjoitti:
The Swordmaster kirjoitti:Jep semmonen indirect fire juttu olis ihan jeesh kun on aika epärealistista että jousimiehet eivät voi ampua metsien ja joukkojen yli...
Metsän takaa harvoin näkee vihollista, niin en näe siinä mitään epärealistista ettei voi ampua metsän taakse jousilla.
Tottakai pitää olla spotterit tai jotain :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Volley tai toisesta rankista ampuminen eivät vielä korjaa sitä, että jouset ovat alitehoisia hintaansa nähden. Kukkulat on tehty sitä varten, että sieltä saa ammuttua vihollisten ylitse.

Olen tainnut jo pariin otteeseen mainita oman korjausehdotukseni, joka olisi se, että jouset voisivat ampua vihollisen shooting phasen lopussa. Tämä tietysti saattaisi aiheuttaa örkkien ja gobbojen joukossa jousten suurempaa suosiota, mutta sinällään melko toimiva ratkaisu. Pelitestaus vielä valitettavasti puuttuu. Olisin oikeastaan kiitollinen, jos pari örkkipelaajaa viitsisivät kokeilla miten pahasti peliä rikkoo, jos ottaa 40 - 60 gobboa ampumaan jousilla ja nämä saavat ampua myös vihollisen shootin phasen lopussa kaiken vihollisen ammunnan jälkeen. Hmm... Oikeastaan voisin tehdä tästä oman topicin... [/ot]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”