miten tehdä welf maastoa?
miten tehdä welf maastoa?
miten tehdä welf maastoa, siis jotain muuta kuin metsää tai puita sillä ne on vähän liian kliseitä ja mul on jo tarpeex puita.
kiitos
kiitos
-
Balrogofmoria
-
Balrogofmoria
No kerrotaan sitten: Olipa kauan kauan sitten suuri ja pelottava vihreä lohikäärme. Se oli niin suuri, että se olisi voinut peittää neljänneksen Lorenista. Mutta nyt se on kuollut, mutta legendaarisena eläimenä se ei ole kadonnut, mutta makaa nyt Lorenin laidoilla suojaten metsää. Eräs pieni heimo, joutui joskus paetessaan vihollistaan pois kotoaan, ja löysi tämän suuren ruumiin. Sen sisältä löytyi suuret onkalot, ja lämmin paikka. He muuttivat sen sisälle asumaan, muotoillen sen sisustaa omiin tarkoituksiinsa. Vihollisne uhatessa he pakenevat lohikäärmeen sisälle, ja taistelevat voittoon tuntien ruumiin hyvin.
No itse maastoon: Sellaisia luu piikkejä voisi pelkittaa maastan. Seinien pitäisi sinertää, niinkuin koko roskan yleensäkkin. Ehkä pieni luumaisuus ei haittaisi, kuoleliat olentoja pitäisi löytyä, luurankoja. Ehkä jonkin sortin verisiä ja luisia asuntoja, joita on luupiikkeihin rakennettu. Kirjoitan lisää kun keksin.
Ideaa saa vapaasti käyttää, itse olen jo suuunnitellut toteuttavani tämän. Ilmoittelen myöhemmin, kysykää ihmeessä.
No itse maastoon: Sellaisia luu piikkejä voisi pelkittaa maastan. Seinien pitäisi sinertää, niinkuin koko roskan yleensäkkin. Ehkä pieni luumaisuus ei haittaisi, kuoleliat olentoja pitäisi löytyä, luurankoja. Ehkä jonkin sortin verisiä ja luisia asuntoja, joita on luupiikkeihin rakennettu. Kirjoitan lisää kun keksin.
Ideaa saa vapaasti käyttää, itse olen jo suuunnitellut toteuttavani tämän. Ilmoittelen myöhemmin, kysykää ihmeessä.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Mikään sitte ei kelpaa, johan on outoa. Kuolleen suuren lohikäärmeen ruhon ympärille rakennetty kylähän olisi ihan hyvä.
editti: Miten olisi hylätty/tuhoutunut kylä joka olisi puut ja kasvit vallanneet? Talot olisivat köynnöskasvien peittämiä ja osien talojen läpi olisi kasvanut suuria puita.
editti1.1: Eihän kylän tarvisi olla hylätty, jos luonto olisi tuhonnut kylän, köynnöskasvit ja villi eläimet olisivat tappaneet kaikki ihmiset kylästä. Puista ja kasveista roikkuisi naisten ja lasten ruumiita. Buahaahah!
editti: Miten olisi hylätty/tuhoutunut kylä joka olisi puut ja kasvit vallanneet? Talot olisivat köynnöskasvien peittämiä ja osien talojen läpi olisi kasvanut suuria puita.
editti1.1: Eihän kylän tarvisi olla hylätty, jos luonto olisi tuhonnut kylän, köynnöskasvit ja villi eläimet olisivat tappaneet kaikki ihmiset kylästä. Puista ja kasveista roikkuisi naisten ja lasten ruumiita. Buahaahah!
Viimeksi muokannut I.C. Wiener, Su 02.05.2004 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
WTF? Eihän tuossa ole mitään järkeä, sorry vaan. Osta esim. Geelikynttilöiden geeliä ja tee siitä vesi ja alla vaikka pahvista, jota olet esim. kitillä päällystänyt.leguriand kirjoitti:altaan kyllä ajattelin tehdä kokeilumielessä taika taikinasta(vettä perunajauhoo ja suolaa (en oo varma menikö noin)ja sit uniin)