"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epic 40k saatavuus

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Korjaus, vain maksumääräys 6.75€ nordea veloitti minulta, muisti vähän petti. Mutta ihan ilmainen se ei ole kuiteskaan. Ei tosin järkyttävän kalliskaan jos ison erän ostaa(mikä postikulujen takia on hyvä idea. Itse ostin 80£:n arvosta joten posti+maksumääräys ei paljoa tuntunut).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Space mariineja oli ainakin kun viimmeksi kävin siellä.
Space Wolffeja, jos tarkkoja ollaan. Ihan hienosti maalattuja, tosin armeijassa on sekoitettu figuja Space Marinesta Epic: Armageddoniin, joten aivan "ajan tasalla" armeija ei ole. Mutta kuka sanoi että pitäisi olla, ei omani ainakaan ole!!!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
tneva82

Saatika minun(vaikka aloitinkin vasta tammikuussa epicin). Epic on siinä hauska peli että siinä käy vanhemmatkin, tosin count as sääntö tulee paljolti käytettyä(viime laitoksen muovi battlewagonit on minulla gunwagoneja. 1 iso tykki, mikä muu se voisi olla?-).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Nscaalcn

Viesti Kirjoittaja Nscaalcn »

tneva82 kirjoitti:
Nscaalcn kirjoitti:vältytään rahanvaihdolta. EU alueella kannattaa aina yrittää ehdottaa maksamista tilisiirtona, joka on lähes yhtä helppoa ja halpaa kuin kotimaassakin. Varmasti kaikkien pankkien nettipalvelusta löytyy mahdollisuus tähän.
Halpaa? About 15€ siinä meni kun itse maksoin englantiin nettipankista(joka on siis se halvin vaihtoehto tuohon). Kotimaassa taas tilisiirto ei tunnu maksavan mitään(ainakaan itse en ole huomannut lisämaksuja tilisiirrosta).
Hmm... olisi kai pitänyt olla sanoissaan tarkempi, mutta tosiaan Englantihan ei ole mukana valuuttaunionissa. Eli niihin EU maihin, joiden valuutta on euro, on ilmaista (tai samanhintaista kuin kotimaassa) suorittaa maksu tilisiirtona. Maksumääräyksiin en puutu mitenkään.
Fear is just an illusion of weak mind.
thepanu

Viesti Kirjoittaja thepanu »

Tuohon ulkomaille maksamiseen. Itse olen ebayn kautta tehnyt noin 50 ostosta, jenkeistä, kanadasta ja englannista. Ja yhtä kertaa lukuunottamatta olen käyttänyt Paypaliä. Luottokortittomuuskaan ei enää pikapuoliin haittaa kun Paypal Europe aloittaa toimintansa ja omalle tililleen saa siirrettyä suoraan rahaa oikealta pankkitililtään.
tneva82

Paypal olisi kieltämättä mainio juttu mutta kunnes ilman luottokorttia onnistuu on se turha toivo minulle :-( Toivottavasti tuo paypal europe juttu tosiaan onnistuu :D
Apollo

Viesti Kirjoittaja Apollo »

thepanu kirjoitti:Tuohon ulkomaille maksamiseen. Itse olen ebayn kautta tehnyt noin 50 ostosta, jenkeistä, kanadasta ja englannista. Ja yhtä kertaa lukuunottamatta olen käyttänyt Paypaliä. Luottokortittomuuskaan ei enää pikapuoliin haittaa kun Paypal Europe aloittaa toimintansa ja omalle tililleen saa siirrettyä suoraan rahaa oikealta pankkitililtään.

Tosiaankin, sama homma täällä käytössä. Paypal ebay ostosten kanssa on mielestäni se helpoin tapa. (mikäli myyjälle sopii)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”