Witch hunters vai IG?
Witch hunters vai IG?
Niin kuten otsikossa lukee, minulla on ongelma...En tiedä kumpaa noista kahdesta tahtoisin kerätä....Jos mitään vinkkejä voitte antaa, niin olen enemmän kuin kiitollinen vastauksista!
No voinet varmaan aloittaa molemmat. Eli teet WH armeijan, joka käyttää IG:tä liittolaisina, tai toisinpäin. Lisäksi esim. Storm trooperit löytyvät molempien armeijoiden listalta, joten niitä voi melko huoletta hankkia, jos nyt et ihan puhdasta siskoarmeijaa ollut suunnittelemassa.
En ole vielä uutta WH codexia nähnyt, mutta pitäisi tosiaan onnistua varsin kivuttomasti tuo armeijoiden yhdistely. Muutenkin tutustuminen kannattaa aloittaa vaikka lueskelemalla molempien armeijoiden codexit. Eivätköhän anna kaupassakin noita aika rauhassa selailla, jos kerran toisen niistä vielä sitten ostatkin.
En ole vielä uutta WH codexia nähnyt, mutta pitäisi tosiaan onnistua varsin kivuttomasti tuo armeijoiden yhdistely. Muutenkin tutustuminen kannattaa aloittaa vaikka lueskelemalla molempien armeijoiden codexit. Eivätköhän anna kaupassakin noita aika rauhassa selailla, jos kerran toisen niistä vielä sitten ostatkin.
Kannattaa miettiä millaista peliä haluat armeijallasi pelata. Itse pelasin fluffisyistä Sisters of Battlea pitkään, kunnes annoin periksi ja vaihdoin IG-armeijaan, joka sopii pelityyliini paremmin. Witch Huntereista ei ole kokemusta, taitavat olla paljonkin erilaisia vanhaan SoBiin verrattuna.
Jos armeija pitää valita maalausurakan perusteella, suosittelen hankkimaan trooppeja kumpaankin armeijaan ja kokeilemaan niiden maalaamista. Jos vaikkapa guardsmanin maalaaminen maistuu puulta, todennäköisesti et tule koskaan omistamaan maalattua IG armeijaa.
Jos armeija pitää valita maalausurakan perusteella, suosittelen hankkimaan trooppeja kumpaankin armeijaan ja kokeilemaan niiden maalaamista. Jos vaikkapa guardsmanin maalaaminen maistuu puulta, todennäköisesti et tule koskaan omistamaan maalattua IG armeijaa.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat