Mitkä Raret örkeille 2000pts peliin?
-
Gragh the Bloodhammer
Mitkä Raret örkeille 2000pts peliin?
Mitkä Raret Örkeille ja Gobboille kannattaa ottaa pelaan enimmäkseen Chaosta,Dark Elfejä,Lizardmenejä ja High Elfejä vastaan.
Viimeksi muokannut Gragh the Bloodhammer, Su 02.05.2004 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gragh is back.
-
Gragh the Bloodhammer
Eivät ne niin huonoja ole, etteikö niitä voisi harkita ostavansa. Mielestäni toimisivat ihan hyvin. Jos vaikka 'Ardboyz listaan hommaisi niitä...DonkeyKong kirjoitti:Eli Ruglugit on surkkuja ja niitä ei kannata ostaa?
Mutta ota Kikantti. Käyttännöllinen ja loistava klosiksessa, jos sinne asti pääse. Toimii myös mahtavana missilemagneettina.
Rugludin pojat eivät ole örkeille rarea. Tai ainakaan ei ollut tapana olla, onko Annuaalissa taas muutellut sääntöjä ilmoittamatta minulle mitään ;). Julkaisuhetkellä ne ainakin olivat specialeja o&g-armeijaan.DonkeyKong kirjoitti:Eli Ruglugit on surkkuja ja niitä ei kannata ostaa? :)
Rare-slottiin niitä en edes harkitsisi, mutta special-slotissa noita voisi harkita (suomennos: harkita=ottaa joskus kokeeksi hupipeliin). Puhtaaseen örkkiarmeijaan Specialiksi ilman muuta, mutta jos gobboja ottaa mukana niin susivaunut/chukat ajavat näiden ohi.
Hmm, menikös tämä hieman off-topikiksi? ;)
-
Badruk ´eadsplitta
-
Badruk ´eadsplitta
Hereillähän minä olen. käsittääkseni Ruglugit eivät ole normi listassa rareja ja topikissa puhutaan rare valinnoista ja ainoa lista missä nuo ovat rareja on Grimgor's 'ard boyzit joten, ha? Sillä tottakai oletan jos rareista puhutaan niin sitten puhutaan joten ollaanpas hereilläGrond kirjoitti:Minäpä taas paljon puhuin Soc-listoista, kun oli örkeistä puhe. Herääpäs nyt ja lue mistä puhutaan!Gothmog kirjoitti:Ruglugit on SoC listassa Rare kohdassa eli Grimgor 'ard boyz listassa
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Ei kannata käydä mode-sedälle
. Mutta asiaan, eli oikeastaan kaikki örkkien raret ovat kokeilemisen arvoisia, mutta jättiläinen on pakollinen valinta, toisen saat päättää itse. 
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
- A. Ankka
-
Badruk ´eadsplitta