strigoi vai blood dragon?
joo tuo bat form tuo kyllä taktisia ulottuvuuksia paljon
mut von ´cärsä kin ois mukava sekin liikkuu kivasti chargettaa 18 tuumaa pari tuumaa vähemmän kuin strigoi ja sillä on kohtuu save ja jos ostaa great weaponin niin myös strena ja sit se saa sen dark majestety hyödyn joka myöskin hyödyttää mukavasti.
Tappitavat?Franz von Carstein kirjoitti:itse pidän enemmän blood dragoneista vaikka strigoit yleisti ottaen tappitavat paremmin......
Etkai tarkoita että tappavat? Joka olisi aikalailla naurettava väite. Blood dragon lyö kovempaa ja paremmin.. ja kestää paljon enemmän. BD on selvästi yksi parhaimmista hth hahmoista pelissä, pärjää kaaoslordille jo pelkän tappotehonsa ansiosta, mutta siihen päälle vielä taikominen necromanceryllä, full plate, fear, psykoimmune, ei breikkaa ja hulppea stattirivi....
Strigoilla on muutava kiva ominaisuus, mutta ei nuo paljoa lämmitä kun on vain 5+/6+ wardi ainoona savena mitä saa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
no strigot kun yleensä tuntuvat herkempään pääsemään kiinni semmosiin piste sampoihin kuin vihollisen maagit ja muut sellaiset.Deetwo kirjoitti:Tappitavat?Franz von Carstein kirjoitti:itse pidän enemmän blood dragoneista vaikka strigoit yleisti ottaen tappitavat paremmin......
Etkai tarkoita että tappavat? Joka olisi aikalailla naurettava väite. Blood dragon lyö kovempaa ja paremmin.. ja kestää paljon enemmän. BD on selvästi yksi parhaimmista hth hahmoista pelissä, pärjää kaaoslordille jo pelkän tappotehonsa ansiosta, mutta siihen päälle vielä taikominen necromanceryllä, full plate, fear, psykoimmune, ei breikkaa ja hulppea stattirivi....
Strigoilla on muutava kiva ominaisuus, mutta ei nuo paljoa lämmitä kun on vain 5+/6+ wardi ainoona savena mitä saa.
Kyllä bloodi aina paremmin tappaa kun kun on oikeassa paikassa,mutta kuten sanoin strigoin tahtuu aina helpommin saada namu kohteiden kimmpuun kiiitos batformin..
-
kippe-gerbiili
En oo päässy tarkkaileen chaos lordin tehoja, mutta lyhyen pelikokemuksen jälkeen vampire counteilla voin sanoa että Blood Dragon lordi on yks sikamaisimmista jätkistä koko pelissä. Counttiki on aika jämerä äijä. Kaikki Bd:n ostettavat bloodline poweritkin on aika halpoja. siitä voi helpolla pumpata kohtis kovan lähitaistelijan...
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.
Ja kaatuu yksinään lennellessä sitten rank and fileen 
Kyllä se BD on huomattavasti parempitehoinen vaihtoehto... Strigoissa on vaan enemmän asennetta
Kyllä se BD on huomattavasti parempitehoinen vaihtoehto... Strigoissa on vaan enemmän asennetta
Jep niin on. Itse en pidä BDstä ollenkaan, kaikkia muita bloodlinejä kyllä olen harkinnutFranz von Carstein kirjoitti:no se asenne nyt on lähinnä makuasia..........Deetwo kirjoitti:Ja kaatuu yksinään lennellessä sitten rank and fileen
nohnoh...johan tässä todettiin että se on mielipidekysymys joten omapa on "mömmöläjäsi" miksi ihmeessä tommonen nimitys...pidän silti enemmän ehkä bd:sta hienot figut vaikka ei niin mahtava historia.....miten helkkarissa onnistun kirjoittamaan näin ristiriitaista tekstiä ja sitä paitsi en usko että kovin montaa mielepiteeni kiinnostaa....WarCry kirjoitti:aijaa minusta taas bd on asiaa hienommat figuurit minusta strigoi on sellanen mömmöläjä
Kyllä se fluffi usein vaikuttaa bloodlinen valintaan. Itselläni ainakin vaikutti huomattavasti, enkai muuten olisi Lahmialla aloittanutWarCry kirjoitti:tuskin se historia pelillisesti vaikuttaa hevon peetäkään.
Se mömmöläjä kai tuli siitä kun en jaksa maalata sitä figua juuri sen maalattavuuden takia enkä tiedä mitä maaleja siihen käyttäisi.
Eikai se nyt figun vika ole josset osaa maaleja valita ja/tai maalata jotain nappia?
Deetwo kirjoitti:Kyllä se fluffi usein vaikuttaa bloodlinen valintaan. Itselläni ainakin vaikutti huomattavasti, enkai muuten olisi Lahmialla aloittanutWarCry kirjoitti:tuskin se historia pelillisesti vaikuttaa hevon peetäkään.
Se mömmöläjä kai tuli siitä kun en jaksa maalata sitä figua juuri sen maalattavuuden takia enkä tiedä mitä maaleja siihen käyttäisi.
Eikai se nyt figun vika ole josset osaa maaleja valita ja/tai maalata jotain nappia?
pyh:D Vaikka olisi minkälainen fluffi tahansa en silti aloittaisi pelaamaan jollain heikolla ja muutenkin hönön näköisellä figuurilla (minun mielipiteeni ei tarvitse kimpaantua) ainoa plussa jonka löydän lahmian *kaunottarista*
on asp bow muuten niiden blood linet kusee,as ja heikompi ws kuin useilla muilla.On niillä tietysti iniative parempi kuin muilla vampyyreillä, mutta esimerkiksi vamyyri lordilla on muutenkin jo kova iniative ettei sitä tarvitse parantaa enään siitä entisestään.
Vaikka BD onkin muchin unelma niin strigoi on kuitenkin tyylikkäämpi. Kuitenkin Von Carstein on hyvä valinta näiden välissä sillä semmoinen The Carstein Ring:llä(4+ wardi ja regeneraatio) ja gw:llä on tappava yhdistelmä.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.