"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Voiko Nidit syödä vihulaisia?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Jake

Voiko Nidit syödä vihulaisia?

Viesti Kirjoittaja Jake »

Niin eli en ole oikein koskaan saanut selville voiko ne Tyrkyt syödä toisia vai ei...Joku on sanonut että voi ja joku toinen taas että ei. Sen ainakin tiedän että Red Terror voi syödä vihuja!
Toivottavasti joku mua kokeneempi osais vastata tähän.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

No ei se sääntöteknisesti (kuten red terrorilla) ole mahdollista, mutta voithan aina kuvitella vihollisten tulevan syödyksi kun ne häviävät gaunt-massalle. :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Tosiaan ainoa joka voi pelissä syödä, on Red Terror. Kyllähän sen näkee, että ne ga(u)ntit raatelevat ja ampuvat viholliset.
Uzi-99
Viesti:

Kolmas kerta toden sanoo

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Eli peliteknisesti vain Red Terror voi syödä vastustajia.

Taustamateriaalin perusteella Tyranid syö koko planeetan, mukaanlukien sen pinnalle jääneet raadot.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

ja lopuksi toisensa ja isoin jäljelle jäänyt syötetään Norq Gueenille :-)
There can be only one :-)
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Jake

Viesti Kirjoittaja Jake »

Kaikki syö kaikki... heh! Kuullostaa hauskalta!
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”