WYSIWYG figua kun olen suunnittelemassa ja tarvitsisin apua pariin konvausongelmaan
1) Pitäis saada chapalainille artificer armor. Minkä näköinen artificer armor on ja miten sellaisen saisi väkerrettyä powerarmorista (perus marinin armori)? Siihen pitäisi saada vielä jump pack selkään.
2) Millainen holy relic sopisi salamantereille?
3) Millainen on teleport homer?
Artificer armorin konvaaminen.
On tietääkseni olemassa kaksi figua jotka ovat Artificcer armorissa: MArneus Galgar ja Torquemada Cotez
Eli kyseessä on isompi/hienompi/paremmin tehty power armor
Homer on laite, jonka avulla Terminaattorit teleporttavat suoraan Homerin kantajan ympärille eikä warppiin häviämisestä ole pelkoa.
Eli kyseessä on isompi/hienompi/paremmin tehty power armor
Homer on laite, jonka avulla Terminaattorit teleporttavat suoraan Homerin kantajan ympärille eikä warppiin häviämisestä ole pelkoa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
1) Maalijäljellä. Esim kuviointi tai muu sellainen on hyvä.. Usein artificier armour on kultainen "with an ornate design". blah. Panssari ei muuten välttämättä eroa mitenkään ulkoisesti eroa power armourista, joten sitä ei välttämättä tarvitse erikoisemmin esittää.
2) Jotain liskoteemaista varmaan
3) Laite joka ei välttämättä näy ulospäin... Voi olla panssarin sisään rakennettu ns. majakka, joten modeli toimii kaiketi eräänlaisena antennina deep strikelle. Tietysti jos välttämättä haluaa niin jonkinlaisen pienen laatikon voi asentaa reppuun tai käteen, mutta se ei ole välttämätöntä.
2) Jotain liskoteemaista varmaan
3) Laite joka ei välttämättä näy ulospäin... Voi olla panssarin sisään rakennettu ns. majakka, joten modeli toimii kaiketi eräänlaisena antennina deep strikelle. Tietysti jos välttämättä haluaa niin jonkinlaisen pienen laatikon voi asentaa reppuun tai käteen, mutta se ei ole välttämätöntä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"