Kyllä, tämä kuulostaa todenmukaisemmalta.M. Salava kirjoitti:Oikeampi versio on se, että makuasioista ei voi kuin kiistellä.Kuolo kirjoitti: Ja jos makuasioista ei voi kiistellä, niin kuin usein sanotaan, mistä me sitten kiistelemme?
Chaos Warriorit
- The Captain
- Valvoja
Minulle ainakin tulee mieleen Tzeench pojuista tuollaiset Chaos-warrut. Esim. Iron Wolves, Archaonin joku Tzeench joukko kuvailtiin juuri tuollaisiksi. Vaikkakin Tzeench on muutoksen jumala, niin ei se tarkoita että hänen warrunsa olisi pakko olla jotain Horroreita. Tzeenchin warrut ovat juuri niitä parhaiten panssaroituja, kaikkein mysteerimpisimpiä sotureita, kykeneviä lukemaan vastustajansa ajatuksia ja ollen taitavimpia sotureita, sekä asetaidoissa, että magiassa.
-
tom12
- Cacodemoni
-
baretul
Pah.. Niissä vanhoissa kaaoswarrioreissa oli sitä tyyliä. Ainoastaan noiden aseet ja kypärät on hieenompia ku wanhojen. Kyttyräselkä on kyllä pro. Tai voishan sitä tehdä kaaos warrioreita heivaamalla teutogenien päät veke ja tollaset uudet stylet kaaoskypärät tilalle.
Tosin siinä parran viilaamisessa kuluu aikaa ihan kiitettävästi, eihän kunnon kaaoslegioonalainen saa olla parrakas eihän? Taidanpa alkaa keräämään kaaosta...
Tosin siinä parran viilaamisessa kuluu aikaa ihan kiitettävästi, eihän kunnon kaaoslegioonalainen saa olla parrakas eihän? Taidanpa alkaa keräämään kaaosta...
No vaikka siksi että kääpiöitä tulee 16, kääpiöt ovat varustettu hyvällä toughnessilla, hyvällä ld:llä, hyvällä weapon skillillä ja naurettavan halvalla hinnalla. Pelimekaniikka vaikuttaa paljonkin kuinka paljon nappeja saat paketissa. Yksi kaaoswarru on munasillaankin melkoinen tappokone, ja kaiken rihkaman kanssa aikamoinen lahtari. Eli se reiluista peleistä jos niitä tulisi 16 paketissa...
niih.
Rahallisesti ehkä, pelissä sillä ei olisi mitään merkitystä.kääpiökuningas kirjoitti: Eli se reiluista peleistä jos niitä tulisi 16 paketissa...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Count Myrkhaal
Ihan hienoja ovat mutta...
Ihmetyttää tämä amerikkalaisten paapominen, kun eivät osaa koota ukkojaan. Omien aivojen käyttö ja konvertoiminen näyttää olevan huonossa huudossa.
Vielä se että ei ole great weapon/halberd mukana on typerää.
Myöhemmin "ilmestyvät" god sprues taas haiskahtaa pahasti rahastukselta. Kun kerran julkaisivat uudet warriorit olisivat tehneet sen kerralla ja kunnolla. Masentavaa odotella puolisen vuotta ennen kun uskaltaa ostaa uusia chaos warriors.
Ihmetyttää tämä amerikkalaisten paapominen, kun eivät osaa koota ukkojaan. Omien aivojen käyttö ja konvertoiminen näyttää olevan huonossa huudossa.
Vielä se että ei ole great weapon/halberd mukana on typerää.
Myöhemmin "ilmestyvät" god sprues taas haiskahtaa pahasti rahastukselta. Kun kerran julkaisivat uudet warriorit olisivat tehneet sen kerralla ja kunnolla. Masentavaa odotella puolisen vuotta ennen kun uskaltaa ostaa uusia chaos warriors.
Parta sopii itseasiassa noille fluffin mukaan loistavasti. kaamos sotilaathan on nykyfluffissa erityisen päteviä maraudereja jotka ovat nousseet tuohon asemaansa työllä ja teurastuksela. Ja mille pohjoisen barbaariille nyt ei parta sopisi?eihän kunnon kaaoslegioonalainen saa olla parrakas eihän?
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
-
Mikko Leho
- Viesti:
Kyllä se on raha, joka määrää. Kun on pistänyt rahansa ja aikansa vanhoihin chaos warrioreihin, niin ei ole erityisempää halua ostaa uusia. Chaos warriorit kiehtoivat minua aikoinaan fluffinsa ja hintansa vuoksi; tämä siis silloin kun knihtejä sai viiden laatikoissa regimenttilaatikon hinnalla.
Suurempi kysymys: mitä heidän rintakarvoilleen on tapahtunut?MakeH kirjoitti:Ja mille pohjoisen barbaariille nyt ei parta sopisi?
- Cacodemoni
-
Gragh the Bloodhammer
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
hohhoh..... Olipas tiukka threadi
onneks sain luettua sen nyt. Palaan kohta arkuuni lepäämään mutta ensín haluan laitta vähän kommenttia tänne:
1. Vanhat Chaos Warrut on niin hienoja. Olen samaa mieltä kuin pari muuta että nämä uudet o semmosia suoraselkäisiä maailmanpelastajia... jotka, anteeksi muut Chaospelaaja-kollegani, näyttävät jotenkin niiltä kääpiöiltä joilla on purkit päällä (ironbreaker?) vaikkakin pitemmiltä ja hienommilta.
2. Vanhat Warrut olivat siksi myös hienompia koska ne olivat niin monikäyttöisiä. Esim. minun Purkit ja Possut (Terminatorit ja Possessed Marinet) 40K-armeijassani ovat niin hienoja kaikkine Warrukäsinee ja muineen että huhhuh..... Jahka saan ne valmiiks niin laitan kuvia galleriaan
Ja lopuksi pieni ehkä vähän OT kysymys: Vanhojen Warrujen mukana tuli jokaisen Chaospelaajan unelma elikkääs vanha kunnon Mutations sprue. Tietääkö kukaan tuleekö tätä samaa uusein mukana ja jos ei, niin mistä semmosia saa?
1. Vanhat Chaos Warrut on niin hienoja. Olen samaa mieltä kuin pari muuta että nämä uudet o semmosia suoraselkäisiä maailmanpelastajia... jotka, anteeksi muut Chaospelaaja-kollegani, näyttävät jotenkin niiltä kääpiöiltä joilla on purkit päällä (ironbreaker?) vaikkakin pitemmiltä ja hienommilta.
2. Vanhat Warrut olivat siksi myös hienompia koska ne olivat niin monikäyttöisiä. Esim. minun Purkit ja Possut (Terminatorit ja Possessed Marinet) 40K-armeijassani ovat niin hienoja kaikkine Warrukäsinee ja muineen että huhhuh..... Jahka saan ne valmiiks niin laitan kuvia galleriaan
Ja lopuksi pieni ehkä vähän OT kysymys: Vanhojen Warrujen mukana tuli jokaisen Chaospelaajan unelma elikkääs vanha kunnon Mutations sprue. Tietääkö kukaan tuleekö tätä samaa uusein mukana ja jos ei, niin mistä semmosia saa?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug