Chaos Dwarfit?
Chaos Dwarfit eivät palvo kaaosta, vaan heillä on oma jumalansa Hashut, the Dark Father.
Tosin on mahdollista että kyseessä on joku pienempi kaaosjumala, mutta ei mikään näistä viidestä tyypillisestä vaihtoehdosta siis
Luulisinpa että hellcannon modelista saa oivan earthshakerin kyllä, mutta epäilen että jos (ehkämahdollisesti) joskus sattuu tulemaan CD kirja niin he eivät itse hellcannonia saa.
Ottaa senkin huomioon että CDeillä on jo kiitettävästi kaikkea mahtavaa ampuvaa, kuten blunderbussit ja earthshaker.
Tosin on mahdollista että kyseessä on joku pienempi kaaosjumala, mutta ei mikään näistä viidestä tyypillisestä vaihtoehdosta siis
Luulisinpa että hellcannon modelista saa oivan earthshakerin kyllä, mutta epäilen että jos (ehkämahdollisesti) joskus sattuu tulemaan CD kirja niin he eivät itse hellcannonia saa.
Ottaa senkin huomioon että CDeillä on jo kiitettävästi kaikkea mahtavaa ampuvaa, kuten blunderbussit ja earthshaker.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Cacodemoni
Kaaos Kääpät, nuo hassu hattuiset vekkulit, ovat omaperäinen valinta kenelle tahansa niiden harvuuden vuoksi. Tosin se figujen saanti(niin kuin on jo monta kertaa tullut ilmi) on vähän huono ja/tai hankala. On hyvin luultavaa ettei CD:lle tule enää Army Book:a, mutta, jos se tulee niin toivotaan, ettei ennen Wood Elves:ä sillä woodien pelaajat ansaitsevat oman kirjansa niin pian kuin mahdollista.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
NNouh, ei niin saa tehdä. Hashut on kiva setä ja olennainen osa CD armeijaaCacodemoni kirjoitti:Luulenpa että jos CD:stä lisää juttua jossain ilmestyy, niin tuo fluffi tulee kokemaan muutoksen (parempaan). Eli odotellaan tässä Hashutille kengänkuvaa perseeseen.
Luultavasti mitään tälläistä ei tapahdu, ehkä jotain pientä muutosta mutta ei mitään mainittavaa voimasuhteissa tai vallassa...Tapsa kirjoitti:Sekin ehkä riippuu vähän SoC:in lopputuloksesta. Jos Kaaoksen voimat kasvavat, CD:t saavat kenties apua Chaoksen jumalilta... Saas nähdä...
Aikakin on suhteellisen verkkainen käsite näin pelaajan näkökulmasta warhammermaailmassa, se ei meinaan kovin usein liiku eteenpäin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Mitenkäs "normaalit" kääpiöt suhtautuvat pahoihin veljiinsä?
Viimeksi muokannut Markkola, Ke 05.05.2004 09:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Toki sekin voi vaikuttaa, että jos Hell Cannonia myydään miljoonia, niin saattaahan se joku WD kaaoskääpä artikkeli tulla, ja tiedä vaikka sitten joku uusi kääpäyksikkökin, sehän olisi ihan mukavaa.
Sanoisin nimittäin, että koska HC:n miehistön noista tekivät, ei niitä olla unohtamassa, mutta chaokseen sulauttaminen voi hyvinkin tulla kyseeseen, esim. jonain muuna rare/special yksikkönä, ja parilla uudella metallifigulla.
Sanoisin nimittäin, että koska HC:n miehistön noista tekivät, ei niitä olla unohtamassa, mutta chaokseen sulauttaminen voi hyvinkin tulla kyseeseen, esim. jonain muuna rare/special yksikkönä, ja parilla uudella metallifigulla.
Korjaus:Maedhros kirjoitti:Onhan se ollut viimeiset pari vuotta tiedossa. Eli emme tule näkemään Chaos Dwarffien uudelleen syntymistä. Itse pidän niitä jopa "ongelmalapsina", sillä muistaakseni syntyivät White Dwarfin oheistuotteena.ChildGamez kirjoitti:GW linjasta ei ole minkäänlaista varmaa tietoa.
CD:eille tulee oma lista ja kokonainen kirja 2006-2007 vuoden vaihteessa.
Tämän kysyin itse Alessio Calvatorelta.
Täysin sataprosenttisen varma ei hänkään ollut, sillä hän vastaa Lotrista ei niinkään Fantsusta.
Jaaha, eikun odottelemaan ja juhlat pystyyn parin vuoden päästä.Bahir kirjoitti:Korjaus:Maedhros kirjoitti:Onhan se ollut viimeiset pari vuotta tiedossa. Eli emme tule näkemään Chaos Dwarffien uudelleen syntymistä. Itse pidän niitä jopa "ongelmalapsina", sillä muistaakseni syntyivät White Dwarfin oheistuotteena.ChildGamez kirjoitti:GW linjasta ei ole minkäänlaista varmaa tietoa.
CD:eille tulee oma lista ja kokonainen kirja 2006-2007 vuoden vaihteessa.
Tämän kysyin itse Alessio Calvatorelta.
Täysin sataprosenttisen varma ei hänkään ollut, sillä hän vastaa Lotrista ei niinkään Fantsusta.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- Henri Ketonen
Onko tuo GW:n sivujen lista niin virallinen että sen saa viedä turnauksiin? Siinä ei ainakaan missään lue mitään opponents approval - ininää. Jos se on virallinen, voisi konvertoida itselle Chaos Dwarf - armeijan, näyttää minusta vielä ihan tehokkaalta (Earthshaker, halpischukkat ja aina yhtä kova kääpiöjalkaväki).
zqmfgb
Ei... voi... olla... totta!!! Ensimmäistä kertaa vaivauduin tutkimaan Chaos Dwarves armeijalistaa ja lukemaan fluffia ja ei voi muuta sanoa kuin kaikki mulle heti nyt! Nyt taitaa Ogret jäädä sitten pois ja jään odottamaan kun kaaoskäävät ilmestyvät (oliko nyt 2007, kun se oli lupailtu). Hobgoblineita, bull centaureja... aivan mahtavaa. Miten minä en näitä ennen ole huomannut. Kääpiöt eivät ole kiinnostaneet pätkän vertaa, mutta nämä ovat aivan eri asia. Mielenkiintoista fluffiakin. Ja figujakin on valmiina rykmentillisen verran (orc boyz)
. Ja kun GW:n figuurit ovat koko ajan paranemaan päin, niin näiden mallit ovat sitten varmasti erittäin hienoja. Nyt täytyy vaan pitää houkutukset kurissa muiden armeijoiden osalta ja keskittyä örkkeihin vuoteen 2007 saakka...
GromEdit: OMG, se olikin jo 2006 alussa!
GromEdit: OMG, se olikin jo 2006 alussa!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Eh? Eihän se ole edes varmaa, tuleeko niistä armeija - ja jos tulee, varmasti myös armeijan koostumuus muuttuu rankasti. Kerää ihmeessä nykyistä armeijaa (konvertoi figuja ja/tai osta muiden valmistajien miniatyyrejä, jos et pidä nykyisistä kaaoskäävistä), jos se kiinnostaa, turha jäädä odottelemaan vuosia.
-
ChildGamez
Tervetuloa kerhoon ^^.Grom Hardhammer kirjoitti:Ei... voi... olla... totta!!! Ensimmäistä kertaa vaivauduin tutkimaan Chaos Dwarves armeijalistaa ja lukemaan fluffia ja ei voi muuta sanoa kuin kaikki mulle heti nyt! Nyt taitaa Ogret jäädä sitten pois ja jään odottamaan kun kaaoskäävät ilmestyvät
Juu saa nyt nähdä miten tuon kanssa käy. Itse olen jo siirtynyt odottamaan WE:tä. En sen takia, että pääsisin pelaamaan niillä, vaan sen takia, että Chaos Dwarfit on huhujen mukaan sitten seuraavia
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs