Turnajaiset!
-
The Emperor
Elanthor kaavion mukaan.Suolakala kirjoitti:Kukas tulee Ulaf the Unfairia vastaan?
Voitat sen niin pääset koittamaan sitten minun hahmoani vastaan
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
The Scientist
Pah. Jotain kauheaa tulee tapahtumaan jos Highbornini ei pääse herkuttelemaan sammakonreisillä kolmannen kierroksen lopussa. ;)Deetwo kirjoitti:Elanthor kaavion mukaan.Suolakala kirjoitti:Kukas tulee Ulaf the Unfairia vastaan?
Voitat sen niin pääset koittamaan sitten minun hahmoani vastaan :D Oletan suuresti että kyllä minä nyt yhden vampirecountin solmuun saan pistettyä ja pääsen tuosta jatkamaan :)
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Kazik Braveheart is victorious! He/she had 2.55 wounds left of his original 3 when his enemy collapsed to his feet. That means he was at 85.08% health.
Wuhuu! Anteeksi vain, Miguelin omistaja, mutta tuntuu hyvältä kun oma kivenjärkäle mättäilee menettämättä juuri mitään
Tästä sitten jatkoon...
Wuhuu! Anteeksi vain, Miguelin omistaja, mutta tuntuu hyvältä kun oma kivenjärkäle mättäilee menettämättä juuri mitään
Tästä sitten jatkoon...
niih.
Kättelen sinua nyt jo voitostasiAri kirjoitti:...Hah haa! The Grim Reaper aloitti voittikulkunsa. Toivottavasti Kazik Braveheart on muistanut ottaa isukin maagisen perintömiekan mukaan, voi muuten tulla hikiset paikat.
Näkeekös mistään muuten kilpailijoiden varusteita, vai pidetäänkö ne salassa?
...Tai sitten omani, Wraith+Obsidian Amulet... Toivottavsti muistitte maagiset lelunne pojjaat!
Kunnianosoitukset AnlaShockille tästä generaattorista! Pitkästä aikaa jotain aktiviteettia!
Ja jos Grimnirin nimeen menen jostain ihmeen ja kumman syystä jatkoon, gobliinit kassini potkikoot...
niih.
Kaaviosta voi päätellä tulevia vastustajia (huomatkaa että kaavio jatkuu oikealle). Osallistujalistan mukaan Ulrich von Lichenstein oli Empire-hahmo ja tuleva vastustajasi on Gris'nak, joka edustaa vihernahkoja.valnir the reaper kirjoitti:kuka muuten oli ulrich von lichtenstein ja kuka tulee gurk the poxia vastaan tokalle kierrokselle?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Brightstar
Ei varmaan sattunut olemaan Liskoa Burning blade of randomguy:lla vastassa?Iso_Arska kirjoitti:Mites kun itsellä oli 0+ armour save ja se laskeutui s5:stä 4+:ksi? Vaikuttaisi varmaan aika ratkaisevastikin... :/
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
minun. olen ilmoittanu aikaisemmin jo oman hahmoni upgradet jos kiinnostaa.Night kirjoitti:kenen hahmo on Ais the dal?
mutta asiasta toiseen.
+++++SAVING+++++
Ais the dal uses his armour save of 5+ which he is able to reroll 1.67 times and his invulnerable/ward save of 5+ .
Ais the dal suffers 0.49 unsaved wounds and has 2.51 wounds left.
en ainakaan omasta mielestä oo laittanut wardeja tai muuta. että tarkastatko AnlaShock asian. pahoittelen suuresti jos tämä on minun syytä.
Ulric Von Liechenstein attacks gurk the pox 4 times
Ulric Von Liechenstein's chance to score was for a normal hit 50% with his weapon skill of 7 against gurk the pox's weapon skill of 7.
He inflicted 2 normal hits.
Hmm mistä johtuu että ulrichin osuminen ei huonontunut. Ja edelleen millä empiren tyypillä on ws7. Ulrich paljasta kuka olet.
Ulric Von Liechenstein's chance to score was for a normal hit 50% with his weapon skill of 7 against gurk the pox's weapon skill of 7.
He inflicted 2 normal hits.
Hmm mistä johtuu että ulrichin osuminen ei huonontunut. Ja edelleen millä empiren tyypillä on ws7. Ulrich paljasta kuka olet.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana