"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tapaturma

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Kaikkein paras moka taitaa olla se kun istuin kaverin goblin unitin päälle... Just olin tullu saunasta ja piti alotella pelaa niin lysähin siihen sohvalle ja sitten PIKKASEN kirpas takapuolessa... eli jotain 10 goblinia löyti sieltä keihäitten kanssa... Enpä tuota tiedä naurattiko sitä kaveria edes :wink:
Sen jälkeen onki tullu traumoja goblineista... niitten keihään on nimittäin tajuttoman terävät :evil: (huom. vanhassa painoksessa)

Sit mulla on myös kivoja maali kokemuksia... Olin just saanu maalattua 40 zombien unitin ja alotin maalaamaan pikku veljen high elfii.
Avasin ice blue purkkia siinä sopivasti zombie unitin päällä ja tietystihän se purkki sinne sekaan tipahti...
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Täähän on kiva topikki.
Joo. Kerran kärpänen lensi mustaan maalipurkkiin.
Itseäni korkeampi tikuista tehty torni kaatui ja rikkoutui säpäleiksi.
Sormien viiltelyä.
Kaadoin kaksi lähes täyttä maalimurkkia lähes tyhjiksi.
Astuin rep-crossbowmanin päälle.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

kerran heitin koko DA greenin matolle (aika tarkka...), eikä se siitä sitten pois ikinä lähtenyt... tai en tiiä, ku ei ole mattoa näkynyt sen koommin mun huoneessa :roll:
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

:twisted: hehe... kyllähän sitä on kaikenlaista päässy neljän vuoden aikana. Pahimpia on varmaan (itselleni, ei figuille) oli varmaankin se kun tiputin DE taloksen n2m korkealta hyllyltä otsani kautta varpailleni.

Toisaalta tossa yks lauantai joku vuosi sitten sain kovalla työllä ja tuskalla koottua ensimmäisen ravagerini. Se oli sellanen neljän tai viiden tunnin projeksti osittain vanhentuneen pikaliiman takia. Juuri kun sain sen valmiiksi niin rupesin kuivumista odotellessani heittelemään sellasta nyrkin kokosta superpalloa seinään. Lopun voitte varmaan arvatakkin. Oli muuten viimenen kerta kun heittelin mitään figujeni lähellä. :cry:
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

No täs eilen ostin dragonin ja sitte sain 2ta metalliosaa vailla sen valmiiks. Jätin dragonin kuivumaan pöydän reunalle ja lähdin ulos koiran kanssa.... takas tullessa kiva ylläri, lattia täynnä dragonin osia(ja ratsastajan öf cöörz).
Huumorilla, huumorilla.
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

maalasin 3h yhtä figua ja sit ku olin just saanu valmiiks ja maali oli vielä märkää nii olin liian maltiton ja laitoin figuun liimat ja iskin hiekkaan että basesta tulisi hieno ja kaikki hiekat tarttu koko jätkään kiinni ja se ei ollut kivaa :(
sit toinen oli ku s2pid oli pelaamas meil ja se jätti sen figut meille nii onnistuin saamaa sen bloodthisteriltä sen basen pois ja sen läpän joka roikkuu sen haaroissa ja jotai muutakin tais siitä irrota :D
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Mun pahin tapaturma lienee se, kun laittelin 4th editionin gobboja
alustoileen. Vinossahan ne ei näytä yhtään niin hyviltä, kuin seistessään
suoraan menosuuntaan joten veitsi esiin... hyvinhän se meni jonkin
aikaa, mutta sit yks kerta pistin veitseen kaiken voimani (tapahtui
kauan sitten, oiskohan 6-7v sitten, eli olin 13-14v) ja suoraan peukaloon!
Arpi (tosin melkoisen huomaamaton) jäi muistoksi tuosta tapauksesta. :D
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

azuuh, eiks ne sitte tippunukkaa "ittestään"? :|
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
manmangler
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manmangler »

ELi siis pahin itselle vahinkoa aiheuttanut

Leikkelen (aivan oikein niitä pahamaineisia Lurkkeja vuodelta kivi 75 mk ja 40 lurkkia sis vaunut 10 heppee jne).
Pieni lipsahdus
Puukko viiltää Sormesta jänteet esille.
Lopulta pysähtyy 2 cm syvälle reiteen.
No eihän tässä pahasti käynyt.
Katson puukkoa.
Kärjestä puuttuu 3 mm.
Hmm missäs se on, no tossahan se jököttää sormessa.
Yhä reidessä kiva arpi lähellä polvea.

Noi lasihylly katkesi ja meni v asentoon sis 300 lurkkia (Joista 127 metallia, Metalli mammutti, pari metalli lohista.)
Zachhariass opettelee lentämää lohiksellaan eikä opi.
Hukkaa 50 kpl metallisia OldSchool beastmenejä muutossa.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
oldschooler

Viesti Kirjoittaja oldschooler »

manmangler kirjoitti:ELi siis pahin itselle vahinkoa aiheuttanut

Leikkelen (aivan oikein niitä pahamaineisia Lurkkeja vuodelta kivi 75 mk ja 40 lurkkia sis vaunut 10 heppee jne).
Pieni lipsahdus
Puukko viiltää Sormesta jänteet esille.
Lopulta pysähtyy 2 cm syvälle reiteen.
No eihän tässä pahasti käynyt.
Katson puukkoa.
Kärjestä puuttuu 3 mm.
Hmm missäs se on, no tossahan se jököttää sormessa.
Yhä reidessä kiva arpi lähellä polvea.

Noi lasihylly katkesi ja meni v asentoon sis 300 lurkkia (Joista 127 metallia, Metalli mammutti, pari metalli lohista.)
Zachhariass opettelee lentämää lohiksellaan eikä opi.
Hukkaa 50 kpl metallisia OldSchool beastmenejä muutossa.

...No tota tota puukkoa on vaikea ylittää, huh huh...
Oldschooler
"Rogue Trader,
it's not a game, it's attitude"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Olenko jotenkin poikkeava, kun olen sorkkinut figuja jo 12 vuotta enkä ole vieläkään saanut mitään pahaa aikaiseksi? Pahinta, mitä olen itselleni tehnyt, taisi olla tuossa muutama viikko sitten, kun viilsin DE Scourgella (!) peukalooni (siinä oli ilkeä valujämä) n. sentin pituisen ja kaksi milliä syvän haavan, johon sain pikaliimaa perään. Peukalonpääni on vieläkin aika hassun näköinen...

Pahin tapaturma, jonka olen aiheuttanut muuten kuin itselleni, on se, kun liimasin hajonnutta ukkoa kokoon ja aloin maalata liimauskohtaa, kun liima ei ollut vielä kuivunut. Hyvä pensseli meni pilalle, kun sain siihen pikaliimaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Tässä viime kesänä maalailin marine commanderin viittaa ja aattelin että ravistelenpa tuota scab rediä vähän ennen purkin avaamista.. Kuinka ollakaan, purkki oli jo valmiiksi auki. Kansi lensi tuhatta ja sataa seinää päin ja keittön lattialle tuli 1,5 metriä pitkä mielenkiintonen punanen kuvio :).

Toinen sattumus oli pari vuotta sitten kun tiputin gretchinin maalipurkkiin. Pienenä riiviönä se uppos sinne ihan täysin ja sain tonkia sen sormineen ulos. Kuin ihmeen kaupalla se kuitenki pelastu, tosin paniikissa sählätessä pöytään jäi ruskeita läiskiä ja maalia roisku seinille ku juoksin kädet maalissa pesemään gretchiniä vessan lavuaarille. Että semmosta..

Sitten 40k:ta pelatessa kävi kesällä niin että ku pelattiin kaverin takapihalla uudella terassilla ni tiputinpa plasma gun marinen maahan. Terassissa oli just sopivia lokosia lautojen välissä että pienet osat mahtu menemään terassin alle.. Aaargh. Saatiin ne osat kyllä ongittua sieltä virkkauspuikoilla.
Black scars

Viesti Kirjoittaja Black scars »

Unohdin maalatun whfb:n kaaosarmeijan salkkuineen ropeconiin.
*Hu*
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

pahin mikä on sattunu on ku pikkusisko työnsi mun apothecaryn repun ja marinen plasma cannonin mun mankan sisään,ei paljoa naurattanu.ne on sielä vieläkin :wink:
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

eetsa kirjoitti:Tässä viime kesänä maalailin marine commanderin viittaa ja aattelin että ravistelenpa tuota scab rediä vähän ennen purkin avaamista.. Kuinka ollakaan, purkki oli jo valmiiksi auki. Kansi lensi tuhatta ja sataa seinää päin ja keittön lattialle tuli 1,5 metriä pitkä mielenkiintonen punanen kuvio :).
Hei... mulle sattu toi ihan sama homma eilen :) eli siis mulla oli vanha GW:n skull white jossa on siis flappi korkki... tosin siitä on poikki se juttu joka pitää sitä korkkia kiinni... olin avannu jo maalin ja sitten päätin vielä ravistaa sitä :) no siitä se maali lensi komeasti syliin ja musta paita oli kieltämättä ihan komea sen jälkeen...

toinen oli tossa viime viikonloppuna viilsin eka sormeeni tommosen 2cm haavan ja sitten siinä samalla se veitsi meni mun farkuista läpi... onneks oli farkut, jos olis ollu jotkut pehmeemmät housut se veitsen terä ois uponnu komeasti reiteen :)
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Eilen taas vaihteeksi härväsin supergluen kanssa. Se oli joku euron parin tuubi, minkä olin ostanut maaston tekoa varten. No, miksei tuu mitään kun puristan keskeltä tuubia ? Kokeillaanpa puristaa toisesta päästä... *splurts* hups, liimaa tuleekin kuin hanasta. Puolet liimasta osuu onneksi veskipaperiin, puolet menee moving traylle. No, äkkiä tuubi syrjään ja lähin paperi käteen ja moving trayltä liimaa kuivaamaan. No, eiköhän lähin paperi ollut se hyyskipaperi, missä oli reilu lammikko liimaa...

Loppuilta meni repiessä paperinpaloja sormista :?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Black scars kirjoitti:Unohdin maalatun whfb:n kaaosarmeijan salkkuineen ropeconiin.
Sait sen varmaan kuitenkin takaisin?
Colimar
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Colimar »

Pahin tapaturmanin taitaa olla se kun Predatorini oli jostain syystä joutunut lattialla ja sitten pöydänkulmalla olean salkkuni tönäisin kyynärpäälläni sen päälle. predator oli luonnollisesti Tuhannen p****n päreinä tämän jälkeen. Eihän siinä muu auttanut kuin liimata se kasaan.
Olli

Viesti Kirjoittaja Olli »

Olen onnistunut syystä tai toisesta pudottamaan kääpiöiden anvil of doomin lukemattomia kertoja lattialle. Vehje menee aina ihan silpuksi ja aina se pitää liimata/maalata kuntoon. Suurin syyllinen putoamiseen on se anvilissa oleva standardpole, joka tarttuu AINA pelatessa paidan hihaan kiinni ja epähuomiossa kättä nykäistessä alasin lennättää sadattelun saattelemana lattialle. (Vehje on tietysti ovelaakin ovelammin yleensä aina deployattu pöydän reunalle) Pitäisi varmaan ruveta käyttämään jotain ihme trikoita ettei tämä ENÄÄ toistuisi tulevaisuudessa.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

laita siihen laskuvarjo, niin se ei enää mene rikki...
Joo-o.. mullakin niin joka ikinen metallifigu hyppii aina alas (ei ole niillä vielä laskuvarjoja..) ja se ärsyttää...
Uusi moka muuten ilmeni taas.. ihan siis huomaamattani olin liimannu ja maalannu kaiken ja sitte huomasin, että torso oli väärin päin.. perkules. No ei se ollu ku yks hassu yritys, mutta sai sen silti repiä palasiks ja liimata kokoon ja parannella maalauksia. No ei pahin moka, mutta moka kuitenki.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”