Storm of Chaos?
- The Captain
- Valvoja
Eli tämän mukaan, jos Khorne on paha (koska se on kaaos-jumala) ja Slaanesh ei tykkää Khornesta, Slaanesh on hyvä.Tapsa kirjoitti:Fluffia ajatellen: liskothan ovat suurten Old One-jumalten palvojia, ja nämä jumalathan olivat Kaaoksen vihollisia ja niin ollen hyviksiä (jos ajatellaan hyvät-pahat -jakoa)
Kaikki "pahojen" viholliset eivät automaattisesti ole hyviä. Vanhan Dragonlance®-viisauden mukaan "paha kääntyy itseään vastaan".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Paitsi, että Old One.t eivät olleet Jumalia, vain harvinaisen voimakas rotu, joka matkasi aluksillaan avaruudessa. Näin ollen liskot ovat paremminkin Old One:n palvelijoita sen sijaan, että olisivat näiden palvojia.Tapsa kirjoitti:Fluffia ajatellen: liskothan ovat suurten Old One-jumalten palvojia, ja nämä jumalathan olivat Kaaoksen vihollisia ja niin ollen hyviksiä (jos ajatellaan hyvät-pahat -jakoa)
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Ei tarvitse olla jumala että sinulla olisi palvojia. Mietippäs vaikka Elvistä, Abbaa tai Beatlesia.Joppu kirjoitti:Paitsi, että Old One.t eivät olleet Jumalia, vain harvinaisen voimakas rotu, joka matkasi aluksillaan avaruudessa. Näin ollen liskot ovat paremminkin Old One:n palvelijoita sen sijaan, että olisivat näiden palvojia.
Liskojen kirjasta saa käsityksen että Old Oneja palvotaan jumalina
-
Zymeth Salkir Dkhan
Liskoille on ihan ikioma sivujuoni kampanjassa.Tapsa kirjoitti:No OK, ehkä puhuin hätiköidysti. Oikeastaan olen sitä mieltä, että Lizkot aikovat vain pysytellä viidakoissaan eivätkä juuri sekaannu Archaonin tiimellyksiin
See WD293
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Slann Mage priest
-
Vieras
- Druzhina Captain
- Valvoja
Miksiköhän se muuten julkaistaan ensin täällä ja sitten vasta UK:ssa. Luulisi, että ne julkaistaisiin sielläpäin ensin.Druzhina Captain kirjoitti:Ei sitä vielä voitu avata. The Storm of Chaos army book julkaistaan Pohjois-Euroopassa 29.5. ja UK:ssa 5.6. Täytyy vielä maltaa pikkasen.archibald kirjoitti:juu onko kukaan jo avannut kirjaa?
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- Cacodemoni
Niinpä. Niillä kun on asialliset myyjät, joille säännöt sun muut ovat yhdentekeviä. Minä en pistäisi pahakseni, jos täälläkin olisi sellaisia.Cacodemoni kirjoitti:On sitä silti jo mm. Portentissa monet ehtineet lukaista.Druzhina Captain kirjoitti:Ei sitä vielä voitu avata. The Storm of Chaos army book julkaistaan Pohjois-Euroopassa 29.5. ja UK:ssa 5.6. Täytyy vielä maltaa pikkasen.
Nyt nostan tämän ylös vain ilmoittaakseni mitä kaikkea mielenkiintoista on us.games-workshop.com:iin tullut (niille jotka eivät siellä pahemmin käy). Mm. tämä. Yhden mielenkiintoisen näkökannan löysin.
. Ja edelliseen liittyen: What the Orcs will do?
Mielenkiintoista. Ja niille, jotka eivät SoCiin voi armeijoistaan johtuen osallistua: http://stormofchaos.us.games-workshop.c ... efault.htm
Mies puhuu asiaaKen Kennedy (Web Content Manager & Chief Web Coordinator for the Storm of Chaos): A lot of this depends upon two variables: which side wins more Events and thus gains tabletop advantages, and which way the Orcs go. Having just played with Grimgor's 'Ardboyz, I can confidently say that not many armies will be able to stand up to these bruisers. If the Orcs fight with Chaos (who are extremely nasty themselves), then Middenheim will surely fall.
Mielenkiintoista. Ja niille, jotka eivät SoCiin voi armeijoistaan johtuen osallistua: http://stormofchaos.us.games-workshop.c ... efault.htm
Back in da biz and so deep in da bashin' game.