"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mark of chaos undivided

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Baurus

Mark of chaos undivided

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Eli jäi epäselväksi yksi juttu tuolta yhdestä taisteluraportista. Saako yksikkö maraudereita, joita johtaa champion undivided markin kanssa, re-rollata psykologia testit?
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Ropetus
Valvoja

Re: Mark of chaos undivided

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Ei saa, koska sankareiden erikoissäännöt eivät siirry näiden johtamille yksiköille.
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Kiitoksia vastauksesta.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Hmm mutta eikö maroilla oo automaattisesti mark of chaos undivided. En ole huomannut tästä mainintaa armybookissa vaikka olen lukenut sen kokonaan läpi about 50 kertaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Ei ole maraudereilla mitään merkkiä (ei saa). Jos niillä olisi jokin merkki kyllä se olisi armeijakirjassa mainittu ;)
Champpa

Viesti Kirjoittaja Champpa »

Asiaa lähes sivuten, olenko oikeassa että rally-testi ei ole psykologiatesti? Ei että olisin joskus kuvitellut muuta, toivonut vain :) Mutta ilmeisesti siis Undivided ei anna heittä rally-testiä uudelleen?
A herd of one.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

joo joo kun ajattelin vaan että vois olla. En ole tällä mun jostain aivojen syvistä kuiluista tulleella ajatuksella ikinä pelannu :) eli en siis ole käyttänyt maroilla mocu:a.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Dr. Hammer kirjoitti:Asiaa lähes sivuten, olenko oikeassa että rally-testi ei ole psykologiatesti?
Juu Rally-testi (p.75) on Ld-testi (p.39), mutta ei psykologiatesti (p.80). Jos jokin taito vaikuttaa Ld-testeihin (vaikkapa kenraali), sillä pääsee käsiksi rallyyn, psykologiaan ja muutamaan ulkopuoliseen Ld-heittoon.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”