Kuulosti kovin huolettomalta heitolta se että kyllä se GM nyt carnifexin pistääDrilpehööri kirjoitti: Miks ihmeessä DH pelaajan pitäis chargata metsään carnifexin kimppuun?
Ei kaikkien nidi armeijassa ole minimi species määrää ja max rending määrää ganttiryhmissä.
Perus marinet pärjää hormille inhottavankin hyvin CC:ssa eli voisin olettaa GK:kin pärjäävän ainakin melkein yhtä hyvin.
Ei varmaan olekkaan max rendejä, tai edes ollenkaan. Mutta en minä sitä tarkoittanutkaan että olisi, vaan että niitä VOI tulla vastaan.
Olen ainakin itse sitä mieltä että kannattaa varautua siihen pahimpaan.
Pärjäävät tietysti, tottakai. Mutta gauntteja saa parikolme kertaa enemmän kuin ritareita, eikä koskaan kannata aliarvioida suurta määrää halpaa porukkaa, vaikka olisi kuinka kovia yksittäisiä nappeja siellä hillumassa.
No jos kuten tuolla ylhäällä, oletetaan että kyllä se nyt yhen carnifexin pistää palasiksi.tneva82 kirjoitti:Jaa miksi GM vaivautuisi chargettamaan fexiä metsässä? Eiköhän ammunnassa DH kuitenkin voita(ellei tyranidit joku omituinen lista ole) joten GM vain odottaa kunnes fex hyökkää ja sitten nitistää sen ennenkuin GM kuolee.
GK ampuu kaippa aika keskivertoa teholta ja määrältään suht paljon, eli lähinnä siis ritareiden stormit ja IST ryhmät. Nidit ampuu kovaa keskitetysti, ellei sitten väkisin halua puhdasta closislistaa... jolla varmaankin se fexi tuleekin sitten päälle ja kuolee.
Tietysti poikkeus tulee kun ruvetaan tekemään inducted/allied listaa, jolloin DHkin muuttuu paljon tehokkaammaksi, mutta sellaisesta nyt ei tässä tainnut olla edes kyse.
Aika mielenkiintoista että vaikka DH onkin varmaan vähiten arvostettu armeija koko pelissä, jotenkin mielipiteet tuntuisivat viittaavan siihen että DH on paljon parempi jokaisella pelin alueella kuin tyranid, jolla sentään on tarjolla paljonkin kaikkea jota voisi jopa juustoksi haukkua.