Kuvia tulee lisää joskus hamassa tulevaisuudessa... Sitten kun on taas aikaa tapella skannerin kanssa
Piirustus: Eldar Farseer
--- No ei nyt hirveästi... GW:n haltijat ja Eldarit ovat liiankin kaitakasvoisia, näin omasta mielestäni.Poerisija kirjoitti:Muuten hieno, mutta tuosta naamasta kyllä samat mitä weekender. Sen pitäisi olla korkeampi ja kapeampi.
Anime on paholaisesta!
Eikä haukuta japanilaista populaarikulttuuria... Annahan kun kaivan jonkun harrastuksistasi ja alan heittämään lokaa sen päälle, niin siitähän soppa syntyy!
Mutta sen paikka ei ole täällä, joten... Kunnioita harrastuksiani niin kunnioitan harrastuksiasi.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Kyllä minun käsitykseni Farseeristä on vähän erilainen. Farseerin tulee olla vanha ja arvokas kun taas kuva näyttää nuorelta nousukkaalta. Kyllä minusta kypärä tekee farseerin ja sekin loistaa poissaoloaan. Lisäksi laulavan keihään tyven vempaimia olisin jäänut kaipaamaan. Kuvasta tulee mieleen FB haltia eikä vuoden 40k cybereldari. Ihan hieno kuva, mutta...
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Hmm... Ehkä kaikki vanhemmat farseerit tapettiin ja ei ollut jäljellä muita kun nuoria nousukkaita? Ja kyllä se omasta mielestäni on aika vanhan näköinen.
Kypärä puuttuu koska tuo ei ikimaailmassa saisi tungettua tuota pehkoa sellaiseen
Kypärä puuttuu koska tuo ei ikimaailmassa saisi tungettua tuota pehkoa sellaiseen
Viimeksi muokannut Eini, Pe 28.05.2004 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
State of harmony, the absence of hostility.
Totta. En muistanukkaan että niillä oli niitäkiUzi-99 kirjoitti:--- Selkeästi mies.east kirjoitti:Mutta onko tuo mies vai nainen?
Jos tuo on nainen, niin itse olen ainakin aina luullut että Eldareilla ei ole muuta kuin mies-puolisia "sotilaita"
Mitä Eldareihin tulee, niin kaikki sotii. Eldareita on niin vähän ettei ole varaa syrjiä sukupuolia. Varmimmin tarkistat tämän Banshee-aspektista, jossa ei muuta olekaan kuin naisia.
Jaa... naiselta tuo ei kyllä näytä! Piste.
Tyylikäs piirrustus. Minä tykkään. Ja hienoa että löytyy niitä uusia nousukkaita, muuten kaikki olisi semmosia 'vanhoja partoja' (ikäänkuin niille nyt parta kasvaisi
).
[OT]Jesh!!! Mennäänkö pistämmän rune toisen kerran kuriin? Taas se valittaa jotain DBZ:asta...[/OT]...
Tyylikäs piirrustus. Minä tykkään. Ja hienoa että löytyy niitä uusia nousukkaita, muuten kaikki olisi semmosia 'vanhoja partoja' (ikäänkuin niille nyt parta kasvaisi
[OT]Jesh!!! Mennäänkö pistämmän rune toisen kerran kuriin? Taas se valittaa jotain DBZ:asta...[/OT]...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
--- Farseer on siis vähintään yhtä kova kuin mariinikessut ja characterit! Eihän kukaan niistä mitään tyhmää kypärää käytä... Power- tai Terminator-armour suojaa kehoa, ja pää on umpiluuta!Eini kirjoitti:Kypärä puuttuu koska tuo ei ikimaailmassa saisi tungettua tuota pehkoa sellaiseen
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
--- Voipi olla, ihan tarkkaan en Eldarien psyykkisestä loitsinnasta tiedä...Chrono kirjoitti:Farseerit eivät ymmärtääkseni pysty kunnolla taikomaan ilman taikahattuaan.
Tyranidit eivät moisia ihme häppäsvärkkejä tarvitse!
Joo, kyllä mä sitä kypärää vielä kaipaan. Ehkä sen takia farseereillä ei ole isoa tukkaa. Ja uzi-99, eldarien heput on sen verran viisaita että ne pitää kypärää. Ajattele vaikka sitä mariiniupseeriraukkaa jota ammutaan ritsalla päähän. ei siinä mitkään poweramourit auta...
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Kyllähän ne pystyy, mutta kypärä suojelee niitä Warpin kummituksilta ja auttaa niitä kommunikoimaan henkien kanssa, esim. wraithguardit. Mutta mietippä niiden kypärien kokoa (ainakin warlockien), kyllä niihin pieni pehko aina mahtuu.Chrono kirjoitti:Ihan kiva, mutta kypärä pitäisi olla. Farseerit eivät ymmärtääkseni pysty kunnolla taikomaan ilman taikahattuaan.
Work out, in case future happens.
Onhan tuo nyt vähän yks ja hailee onko sillä kypärää vai ei... Kuvan kannalta ei nyt ole niin tärkeää onko sitä vai ei.
Ties vaikka tuo olisi Eldarien propagandajuliste, vaikka tuskin moisia käyttävätkään... =)
Ties vaikka tuo olisi Eldarien propagandajuliste, vaikka tuskin moisia käyttävätkään... =)