Lotr perustietoa?
Lotr perustietoa?
Minun mielestä lotrin henkilöiden woundsit pitäs olla vähän kestävämmät.Esim vaikka Gimli,Legolas,Aragorn ja Frodo.Ne on päähenkilöitä niin ei niiden kestävyys kannattas olla sama ku jonkun perus gondori äijän.Mun mielestä pää henkilöillä pitäs olla enemmän erikoisuuksia noijen statsien suhteen. Jos jotkut on samaa mieltä niin vastatkaa ihmeessä!
-
Balrogofmoria
No kyllä sitä tulee joskus ajatelleeksi että miten esim. tuo Theoden on noin huono mutta kun tarkemmin ajattelee niin olivatko ne kaikki niin sotaan keskittyneitä (siis sankarit).
Ja minun mielestä enempien Woundien lisäys olisi todella tyhmää, sen sijaan voitaisiin jokaiseen normaaliin ihmis/haltia/kääpiö siirtää yksi woundi mutta enemmän fatea (ei koske peikkoja jne,jne)esim. en usko että Legolas kestää yhtä paljon nuijan iskuja kuin kaksi peikkoa, ja muutenkin woundaamisen pitäisi ollaa PHAALJON helpompaa, ihmettelen suuresti kun Frodo kestää entin heittämän kiven koska entti heitti 2.
PS.
Greenleaf, voisit perustella paremmin miksi sankarit olisivat kestävämpiä?
Ja minun mielestä enempien Woundien lisäys olisi todella tyhmää, sen sijaan voitaisiin jokaiseen normaaliin ihmis/haltia/kääpiö siirtää yksi woundi mutta enemmän fatea (ei koske peikkoja jne,jne)esim. en usko että Legolas kestää yhtä paljon nuijan iskuja kuin kaksi peikkoa, ja muutenkin woundaamisen pitäisi ollaa PHAALJON helpompaa, ihmettelen suuresti kun Frodo kestää entin heittämän kiven koska entti heitti 2.
PS.
Greenleaf, voisit perustella paremmin miksi sankarit olisivat kestävämpiä?
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Miksi ihmeessä niiden pitäisi olla parempia? Jo nyt Aragorn Boromir ja Gimli ovat varsin pelottavia tappokoneita eivätkä muutkaan kovin huonoja ole, paitsi ehkä hobitit closiksessa. Lisäksi täytyy ottaa huomioon että kyse on pelistä jossa toisella, pahiksilla pelaavalla, pitäisi olla myös mahdollisuuksia voittaa. menisi varmaan nopeasti mielenkiinto koko pelistä.
- makkarafolio
Pelattiin toissapäivänä 200pts. Elladan+Haltioita vs. Hullu massa urukkeja, örkkejä ja Wargeja. Jäljellä oli Elladan ja yksi haltia ja niitä vastaan 3 Wargia, 3 Örkkiä ja 4 Urukkia. Olin jo luovuttamassa, kun oli kiire, mutta pelattiin loppuun. Elladan oli voittanut liiottelematta lähes kaikki taistelunsa ehkä kahta lukuunottamatta. Siinä sitten vastustajan Couraget alkoi ja Elladan pisti muussiksi Wargeja sekä urukkeja. Loput sitten juoksi pakoon, mutta Ennen sitä Elladan ehti muussata montapäätä.
Hyvä, että on tullut Beregondin ja Eowynin tapaisia heroja, jotka tasoittavat vähän heropainotteisuutta, mikä on tällä hetkellä vallitseva. Ihmiset on onneksi tajunneet, ettei Boromiria tai Aragornia vastaan tai niiden kanssa pelaaminen ole välttämättä antoisaa.
Hyvä, että on tullut Beregondin ja Eowynin tapaisia heroja, jotka tasoittavat vähän heropainotteisuutta, mikä on tällä hetkellä vallitseva. Ihmiset on onneksi tajunneet, ettei Boromiria tai Aragornia vastaan tai niiden kanssa pelaaminen ole välttämättä antoisaa.
Ei niitä sääntöjä ole pakko orjallisesti noudattaa, emme sentäs gw:n orjia ole. Jos joku haluaa pelata 200pts pelin, jossa on Elladen haltioiden kanssa pahiksia vastaan niin mikä estää?? Se 70 on varmasti ihan käypä hinta. Turnaukset ovat tietenkin asia erikseen.
Viimeksi muokannut Vala, Pe 07.05.2004 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The board is set. The pieces are moving"
-
Kellokoneisto
Minun mielestäni ei onnistu... He ovat kaksosia...Ja, jos säännöissä lukee, ettei niitä voi ottaa erikseen, niin ei... Jos, he kerran liikkuvat joka paikkaan kaksistaan, niin tuskin toinen rupeisi johtamaan sotajoukkoa yksinään...
Ja, Grenleaf: Luulen, ettet vielä taida osata sääntöjä kunnolla, tai sitten olet vain tosi ahne hyviksillä pelaava, sillä esim. Boromir on tuollaisenaan pysäyttämätön tappokone, ellet päätä heti alussa, että "Tuosta on päästävä eroon ja nopeasti..." Enkä, edes viitsi mainita Aragornia, sillä tuo pelle ei kuulu tosiaankaan pistepeleihin....Boromir menee, muttei Aragorn, ei missään nimessä...Muutamassa kierroksessa olet valmis ampumaan itsesi, jos kuulet jossain ratkaisevassa kohdassa ilosen huudon: "Ilmainen mahti!"
Ja, Grenleaf: Luulen, ettet vielä taida osata sääntöjä kunnolla, tai sitten olet vain tosi ahne hyviksillä pelaava, sillä esim. Boromir on tuollaisenaan pysäyttämätön tappokone, ellet päätä heti alussa, että "Tuosta on päästävä eroon ja nopeasti..." Enkä, edes viitsi mainita Aragornia, sillä tuo pelle ei kuulu tosiaankaan pistepeleihin....Boromir menee, muttei Aragorn, ei missään nimessä...Muutamassa kierroksessa olet valmis ampumaan itsesi, jos kuulet jossain ratkaisevassa kohdassa ilosen huudon: "Ilmainen mahti!"
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Mikä tekee Aragornista sen ihmeellisemmän kuin Boromirista? Molemmat ovat myrkkyä tappaa, mutta tapettavissa.
Mikä sinua siinä Arassa niin pelottaa?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
IMHO uusi Boromir on pelin kovin Hahmo Balrogin ja Sauronin jälkeen. Ara jää siinä kakkoseksi vertailussa Boromirin kanssa. Ja voi tuota "ei voi olla kaksosia erikseen, kun ne aina kulkevat yhdessä"-mentaliteettia. Mitä ihmettä siinä nyt on niin pahaa, etteikö heitä voisi yhteen peliin erottaa? Minä en näe siinä mitään vikaa.
Molemmissa asioissa olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tosin onhan Aralla 3+1 mightia... Mutta Borolla kova F.Maedhros kirjoitti:IMHO uusi Boromir on pelin kovin Hahmo Balrogin ja Sauronin jälkeen. Ara jää siinä kakkoseksi vertailussa Boromirin kanssa. Ja voi tuota "ei voi olla kaksosia erikseen, kun ne aina kulkevat yhdessä"-mentaliteettia. Mitä ihmettä siinä nyt on niin pahaa, etteikö heitä voisi yhteen peliin erottaa? Minä en näe siinä mitään vikaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Boromirilla on 6 Mightia, lippu ja Horn of Gondor. Jälkimmäisin on todella kova, sillä usein esim. örkit onnistuvat sen Boromirin kannalta hyvän noppatuloksen heittämään. Ja kuusi Mightia takaa (yhdessä kolmen Faten) kanssa Boromir selviytymisen.Averren kirjoitti:Molemmissa asioissa olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tosin onhan Aralla 3+1 mightia... Mutta Borolla kova F.
-
Oberon
Siinäpä hyvä kysymys. Enpä äkkiseltään tiedä, tuskinpa se pystyy puhaltelemaan sinne, jos se on transfixattu.
Vielä Aran puolesta: Lännen Lieska Andúril!
Vielä Aran puolesta: Lännen Lieska Andúril!
-
Kellokoneisto
Se, että tällä on enemmän mahtia, parempi defence ostettavissa ja enemmän fatea ja williä... Tälle myös saa Andurilin, joka isoilla mörmöillä pelatessa on aika v-mäinen, esim. pelaat Troll Chieftainilla ja häviät niin Ara vaikka huitasee 5, 3, 3... Huitasee "ilmaset mahdit" ja yhden normin... Sitten kun mortti heittää vielä fatessa 1, niin se kruunaisi päivän...Averren kirjoitti:Mikä tekee Aragornista sen ihmeellisemmän kuin Boromirista? Molemmat ovat myrkkyä tappaa, mutta tapettavissa.
Ja, sitten tuohon toiseen, että ei Boromir voi transfixin tai compelin aikana puhltamaan torveensa, jos kerran hän ei pysty miekkaansa huitomaan, niin miksi sen pitäisi pystyä puhaltamaan torveen niin lujaa, että vastustajat pelästyisivät... Äh, aivan sama, ei se toimi...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Heh, joopa joo. Et siis tiedä minkälainen on Boromir, Captain of the White Tower?Kellokoneisto kirjoitti:Se, että tällä on enemmän mahtia, parempi defence ostettavissa ja enemmän fatea ja williä... Tälle myös saa Andurilin, joka isoilla mörmöillä pelatessa on aika v-mäinen, esim. pelaat Troll Chieftainilla ja häviät niin Ara vaikka huitasee 5, 3, 3... Huitasee "ilmaset mahdit" ja yhden normin... Sitten kun mortti heittää vielä fatessa 1, niin se kruunaisi päivän...Averren kirjoitti:Mikä tekee Aragornista sen ihmeellisemmän kuin Boromirista? Molemmat ovat myrkkyä tappaa, mutta tapettavissa.
Ja, sitten tuohon toiseen, että ei Boromir voi transfixin tai compelin aikana puhltamaan torveensa, jos kerran hän ei pysty miekkaansa huitomaan, niin miksi sen pitäisi pystyä puhaltamaan torveen niin lujaa, että vastustajat pelästyisivät... Äh, aivan sama, ei se toimi...
Sama max. Deffa kun Aralla, yhtä paljon fatea ja williä ja halutessaan Araa kovempi F.