Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Night kirjoitti:omalla hahmollani on vain 1+ rerollattava save ja 4+ward ja "vain" 6 strenght
Kova save ja armourien ignoraus vaikutta mielestäni kaikkein parhaalta mahdolliselta asialta tässä systeemissä, joten mielestäni Dwarfit ovat etulyöntiasemassa turnajaisissa.
Itse en ehtinyt (laiskuuden takia) lainkaan osallistua, mutta kyllä 1+ Armour save, 4+ Ward save sekä ignoraa armoureita Runet olisivat tehneet gutaa.
[EDIT:] Taisin unohtaa pisterajan, mutta ideahan on tärkein .
Viimeksi muokannut Maedhros, Ti 04.05.2004 20:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
nyt kun ajattelee niinolisi voinut ottaa gromrilin, resistancen ja sen runen jolla vastustaja ei saa armour saveja(en muista nimeä koska army book on jossain ihan muualla)... no onhan tämäkin ihan hyvä
minun. olen ilmoittanu aikaisemmin jo oman hahmoni upgradet jos kiinnostaa.
mutta asiasta toiseen. +++++SAVING+++++
Ais the dal uses his armour save of 5+ which he is able to reroll 1.67 times and his invulnerable/ward save of 5+ .
Ais the dal suffers 0.49 unsaved wounds and has 2.51 wounds left. en ainakaan omasta mielestä oo laittanut wardeja tai muuta. että tarkastatko AnlaShock asian. pahoittelen suuresti jos tämä on minun syytä.
Tässä voisin ikävänä ihmisenä melkein vaatia ottelun uusimista Kyllä minun vuoheni pitäisi yksi kääpiö aina piestä.
minun. olen ilmoittanu aikaisemmin jo oman hahmoni upgradet jos kiinnostaa.
mutta asiasta toiseen. +++++SAVING+++++
Ais the dal uses his armour save of 5+ which he is able to reroll 1.67 times and his invulnerable/ward save of 5+ .
Ais the dal suffers 0.49 unsaved wounds and has 2.51 wounds left. en ainakaan omasta mielestä oo laittanut wardeja tai muuta. että tarkastatko AnlaShock asian. pahoittelen suuresti jos tämä on minun syytä.
Tässä voisin ikävänä ihmisenä melkein vaatia ottelun uusimista Kyllä minun vuoheni pitäisi yksi kääpiö aina piestä.
Se wardi on ihan oikein siellä, että siinä ei taida olla mitään uusittavaa, häviäisit vaan toiseen kertaan
Hahmolla on siis heart of middenheim?
Sehän on +1ws & 5+ ward?
Viimeksi muokannut Deetwo, Ke 05.05.2004 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oikolukurölli kirjoitti:
Gaston voitti joka tapauksessa! Hyvä Gaston!
Kai nyt voitti, minun Carvingini laski Rune of mightinsa varaan ajatellen, että melkein kaikilla kovilla jätkillä on toughness >5...
Strena nelosella ei paljon pelotella täydessä panssarissa olevia ritareita.
Muistelisin kyllä että Carvingilla olisi ollut re-roll save, mutta eipä siitäkään olisi hyötyä ollut.