Tässä siis kuva. Toivottavasti ei lataudu liian hitaasti. (Taas näitä omia nettisählinkejäni
Piirustus: Grom Hardhammerin kokeilu
Piirustus: Grom Hardhammerin kokeilu
Tässä tuli yksi kaunis ilta sutaistua yön hiisi. Ihan lyijykynillä piirtelin ja yritin päteä varjostuksilla. Mm. metallit ja kivi eivät näytä mielestäni oikein hyviltä. Naama onnistui suhteellisen hyvin kuten myös kaapu. Asento on hieman seisova, mutta ei paha. Keihäät ehkä turhan lyhyitä (tai sitten ne on sellaisia pieniä heittokeihäitä). Tarinoitteni lukijat saattavat päätellä, että olen yrittänyt Ni'Gobbllaa säätää. No sitä yritin, mutta tuli ihan liian tavallisen näköinen. Eli tässäpä kuva:
Tässä siis kuva. Toivottavasti ei lataudu liian hitaasti. (Taas näitä omia nettisählinkejäni
).
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Ei huono ollenkaan. Itsekin piirtelen kohtuullisen paljon (kuvaamataito 10
).
Silmään pisti gobbon vasemman käden asento. En osaa selittää, mutta tikari on jotenkin oudosti.
Kaapu on hieno ja valot ja varjot ovat muutenkin hyvin kohdallaan.
Itse olen ajatellut (tarinoitasi lukeneena) Ni´gobblasta hieman perusgobbosta enmmän eroavaa, joskin sinähän sen päätät, en minä
.
Good work.
Silmään pisti gobbon vasemman käden asento. En osaa selittää, mutta tikari on jotenkin oudosti.
Kaapu on hieno ja valot ja varjot ovat muutenkin hyvin kohdallaan.
Itse olen ajatellut (tarinoitasi lukeneena) Ni´gobblasta hieman perusgobbosta enmmän eroavaa, joskin sinähän sen päätät, en minä
Good work.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Piirrustushan on todella tyylikäs (vasen käsi tosin tökkii hieman), mutta Grom, vielä muutaman päivän modeemikäyttäjänä tuskastuin. Tiedosto on 1.9 megaa. Suosittelisin että pakkaisit enemmän jpg:llä, kuva kannattaa muuttaa harmaasävyiksi, todennäköisesti saisit pudotettua kokoa kymmenykseen. Pyydän mitä syvimmin anteeksi vuodatustani.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Aikas hieno tuo on. En sanoisi sen olevan ihan mestariteos, mutta siltikin keskitasoa parempaa. Asennosta pidän kyllä paljonkin, on hieman erillaisempi kuin yleisemmät kuvat täällä. Varjostus on ihan hyvää, mutta kaavusta en oikein pidä. Se kuitenkin ihan hyvä verrattuna siihen miten vaikea vaatetusta on piirtää. Ikuinen ongelma minullakin...
Aika hyvä kuva kuitenkin oli.
Aika hyvä kuva kuitenkin oli.
Mukavaa, että olette pitäneet (edes hieman
). Tämä oli siis sutaistu n. puolessa tunnissa joten siksi ehkä hieman huolimaton viimeistely. Kaavusta pidin itsekin. Sain sen ihan vahingossa näyttämään kankaalta (väritin lyijykynällä eri suuntiin).
Sori tuosta koosta. Heitin sen vaan äkkiä nettiin enkä sen enempää ehtinyt pakkailemaan (toisin kuin figuissa). Pitääpi tulevaisuudessa tehdä se (kauan moodeemia käyttänyt tietää odottamiseen turhautumisen)
.
Vai että käsistä ette pitäneet? En oikeastaan minäkään. Se vasen on todellakin luonnottomassa asennossa (otin sen lähes suoraan armeijakirjasta). On tuo asento kuitenkin mahdollinen, kokeiltu on
. Oikea käsi suuntautuu ehkä liikaa oikealle, hiisi katsoo ihan eri suuntaan mihin se keihäällä osoittaa. Loittonemisen tunen on yritetty tehdä pienentämällä kättä.
Mielestäni gobboilla on samanlaiset jalat kuin ihmisillä, ehkä joka hieman suuremmat.
Nopeasti sutaistu lyijykynäpiirros. Nyt kun on edes hieman varovaisesti kehuttu, niin saatanpa piirrellä lisääkin. Ehkä...
Sori tuosta koosta. Heitin sen vaan äkkiä nettiin enkä sen enempää ehtinyt pakkailemaan (toisin kuin figuissa). Pitääpi tulevaisuudessa tehdä se (kauan moodeemia käyttänyt tietää odottamiseen turhautumisen)
.
Vai että käsistä ette pitäneet? En oikeastaan minäkään. Se vasen on todellakin luonnottomassa asennossa (otin sen lähes suoraan armeijakirjasta). On tuo asento kuitenkin mahdollinen, kokeiltu on
Mielestäni gobboilla on samanlaiset jalat kuin ihmisillä, ehkä joka hieman suuremmat.
Nopeasti sutaistu lyijykynäpiirros. Nyt kun on edes hieman varovaisesti kehuttu, niin saatanpa piirrellä lisääkin. Ehkä...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Teonanacatl
Vaikka sen käden asento olisikin mahdollinen, niin mitä hyötyä siitä on? Ei nyt tule heti mieleen taistelutilannetta, jossa olisi tarvetta vääntää kättä kuvan osoittamalla tavalla...
Muutoin onnistunut piirustus. Näyttää gobolta ihan oikeasti. Ehkä olisit voinut laittaa jotkut töppöset tuolle jalkaan, tosin noinkin juuri hyvä.
Mikähän siinä on. Jos harrastaa warhammeria ja maalaa figuja, niin silloin osaa myös useimmiten piirtää. Mutta meikäläisen poikkeus vahvistaa säännön.
Muutoin onnistunut piirustus. Näyttää gobolta ihan oikeasti. Ehkä olisit voinut laittaa jotkut töppöset tuolle jalkaan, tosin noinkin juuri hyvä.
Mikähän siinä on. Jos harrastaa warhammeria ja maalaa figuja, niin silloin osaa myös useimmiten piirtää. Mutta meikäläisen poikkeus vahvistaa säännön.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Minä en osaa piirtää tikku-ukkoakaan oikein.
Se on todettu kyllä useammin kuin kerran.
edit\\ Ai niin se piirustus! Joo, niin, nätti on. Asento on vain vähän luonnoton, mutta muuten ihan näppärä. Mutta huomautan näin ohimennen, ja kovin hiljaa, että osaat kirjoittaa paremmin.
lisäedit\\ 1234 viestiä, kaunista...
edit\\ Ai niin se piirustus! Joo, niin, nätti on. Asento on vain vähän luonnoton, mutta muuten ihan näppärä. Mutta huomautan näin ohimennen, ja kovin hiljaa, että osaat kirjoittaa paremmin.
lisäedit\\ 1234 viestiä, kaunista...