"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suosikki kaaos lorenne

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
joppu

Suosikki kaaos lorenne

Viesti Kirjoittaja joppu »

Eli pistin ihan huvin vuoksi kyselyn omasta suosikki kaaoksen loitsulistasta: onko se Tzeenith Lore, Slaanesh Lore vai Nugle Lore? Perustelkaa myös vastauksenne. Nämä loitsu listat löytyvät kortteina GW:n sivulta kun painaa ensin Chronicles linkkiä ja menee alas päin sitä lataus listaa.

Oma suosikkini noista on Slaanesh Lore sillä ne loitsut siinä ovat monipuolisia ja mahdollistavat taktisen loitsimisen ja näiden ympärille saa luotua oikeita taktisia kuvioita.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Mordheimin horned rat!

Niissä on hohtoa =)
Eye is green.
Mölli

Viesti Kirjoittaja Mölli »

Lore of Tzeentch. Aina saa hyviä tappoloitsuja, vaikka vähän arvaamattomia onkin.
Arvaamattomuus niissä onkin hyvää (Red, Blue), niistä saattaa tulla julmaa tai olematonta jälkeä. Tästä syystä vihollisen kannattaa yrittää kumota pieninkin loitsu; hyvällä mäihällä 0-loitsulla saa hirmuista tuhoa.
Indigo fire on hyödyllinen kun toisella on heikkoja äijiä.

Eikös tämänkaltainen kysely ole ollut aikaisemminkin jossain?
Viimeksi muokannut Mölli, To 06.05.2004 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Slaanesh. En pelaa kaamoksella mutta olen aina saanut slaaneshin vastustajaksi, eli slaanesh on lemppariloreni koska tunnen sen parhaiten.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Möllin kanssa samoilla linjoilla: Lore of Change sen olla pitää, mutta itse en koskaan heitä olemattomia tuloksia. Lisäyksenä: Green fire on hyödyllinen, jos vastustajalla on great weaponit.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Jooh, eiköhän se ole se slaaneshin lore. Tämä tietenkin siksi että pelaan slaanesh armeijaa ;).
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Lore of Change, tietenkin; palakaa irstaat slaaneshin palvojat!
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Noh. Tzeentch on kätevä jos on paljon velhoja ja saa reroll loitsuja vimmatusti, mutta slaanesh on voimakkain lore. Pelin voitto loitsut kun ovat liikuttely/häirintä loitsuja, mitä slaaneshissa on vimmatusti, tzeentchin rajautuessa pelkästään tappo loitsuihin.

En muista kertaakaan tzeentch magian, 6 tasoa eli 9 power diceä, vieneen ekalla kierroksella kahtaa kääröä ja 3:ea noppaa, slaanesh magia teki juuri niin...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

Lore of Change, ehdottomasti.
Life is only a game...
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Kyllä slaanseh on peliteknisesti tehokkain, vaikka itse käytän bestman shamaaneillani enimmäkseen beast lorea että saan oxen standin.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Kyllä se on se Slaaneshin lore. Vastaan en haluaisi sitä :D
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Jaa minä käytän lähes joka pelissä lore of Tzceench aillä sen taijoilla olen saanut kaverini vapisemaan pelosta
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo pidän myös slaaneshin loresta sen monipuolisuuden takia.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Kyllä se on slaanesh lore. Sillä voi tarvittaessa muuttaa pelin kulun kokonaan.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Käytän sekä Tzeentch että Slaanesh lorea. Mielestäni Slaanesh millin parempi ja käytänkin usein helposti taiottavia Tzeentchin taikoja imemään dispel noppia. Vastustaja yleensä kuluttaakin näihin noppansa ja saan pari oikeen mukavaa Slaanesh taikaa läpi, tai sitten säästelee ja saattaa yllättyä tuhosta, mitä Tzeentch lorella voi saada aikaan. Tzeentch taika myös mukavammalla rangella.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Summa Summarum: Riippuu pelaajasta, Tzeentch lore ja Slaanesh lore ovat hyvinkin erilaisia ja armeijoihinsa sopivia. Slaanesh hoitaa liikuttelun kätevästi ja on kova sana esim. kääpiöitä vastaan. Tzeentch lore taas sopii IMO elffien ja Empiren hoiteluun kätevästi. Kumpaakin vastustaja dispelloi mielellään pois.

Väliinputoaja näyttäisi olevan Nurgle.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Corpse God

Viesti Kirjoittaja Corpse God »

Itse suosin Nurglea. Yksikään taika ei ole Magic Missile, eli voit taikoa niitä CC:ssä. Suurin osa ei anna Armour Savea (ihanaa, jos on vastassa paljon knightejä). Monipuoliset taiat; yksi tiputtaa vihollisen Movement-arvon puoleen (eikä kohde voi lentää, mikä on heti miinusta vihollisen taktikoinnille), pari kätevää taikaa, joilla voi poimia vihollisen Charactereita unittien sisältä, yksi heikentää vihollisen taistelukykyä ja tietenkin liian ihana Pestilence, joka murentaa vihollisyksikön loppuun asti. (D6 S3 Hits joka magic-vuoron alussa(molempien), NO ARMOUR SAVES, EIKÄ VOI DISPELLATA!)

Ei tosin ylitehokkaita/taktisia taikoja, kuten Tzeentch/Slaanesh, mutta varmempia ja muuten toimiva kokoonpano.
Korjatkaa, jos olen rikki...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”