"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitkä Raret örkeille 2000pts peliin?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Peikoilla ei tee yhtään mitään. Enemmän saat aikaan yhdellä jätilläkin.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Ja mitäs tästä voimme jälleen päätellä?
Jokaista rare unittia on ehdotettu ainakin kahdesti. Pitäisikö minun vielä sanoa, että hankipa Marksmen of Miragliano (RoR), niin on sekin osasto käyty läpi (muuten ihan mielenkiintoinen ajatus hankkia hyviä jousiampujia örkeille, vaikka ovatkin niin pirun kalliita).
Sehän on vain kiinni siitä mistä itse tykkää. Itse ottaisin tietysti doom diverin, mutta jätti, röllit ja pumppuvankkuritkin on loistava valinta. Juu, että sellasta.
Piäätäppä ite poeka.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Omenat & Goblinit

Viesti Kirjoittaja Omenat & Goblinit »

kyllä kaaosta vastaan ne on röllit jotka jyllää!!
koska ne ei saa armorsavee (siis ne kaamosmöykyt)
toiseks ehkä giantti, mutta doomdiver on sukkien ja lobbien kanssa ehdoton.
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Jätti *bum-bum-bum* jätti *bum-bum-bum* jätti....

Elikkäs ota poika se jätti. Jos ei muuksi niin hirvittäväksi tulimagneetiksi. Kun kerran on helffejä vastassas, niin oletan että siellä on jonkinlainen seer counsil. Joten jätti keräämään tulta (vaikka kallis onkin :)). Ja jos jätti pääsee häsyyn mitä tahansa vastaan, on se yksikkö aika pitkälti ottaen kusessa.

Ps. Anteeksi että kiroilin, Partasedät ;)...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Joo taidanpa siis osta Jätin ja Doom Diverin/River Trolleja.
Viimeksi muokannut Gragh the Bloodhammer, To 06.05.2004 17:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Gragh is back.
Gragh the Bloodhammer

Joo taidanpa siis osta Jätin ja hmm.Äänestäkää kumpi 3 tai enemmän River Trolleja vai Doom River itse olisin Trollejen puolella.
Viimeksi muokannut Gragh the Bloodhammer, To 06.05.2004 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gragh is back.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Grom Hardhammer kirjoitti:Pitäisikö minun vielä sanoa, että hankipa Marksmen of Miragliano (RoR), niin on sekin osasto käyty läpi
Ei se osasto vielä Marksmeneillä ole läpi käyty. Ei kannata unohtaa Voland's Venatorseja tai Golgfagin Ogreja!
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Grond kirjoitti:
Grom Hardhammer kirjoitti:Pitäisikö minun vielä sanoa, että hankipa Marksmen of Miragliano (RoR), niin on sekin osasto käyty läpi
Ei se osasto vielä Marksmeneillä ole läpi käyty. Ei kannata unohtaa Voland's Venatorseja tai Golgfagin Ogreja!
Tai muitakaan RoR-yksiköitä. ;)
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Gragh the Bloodhammer

Äänestäkää River Trollit vai Doom Diver
Gragh is back.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Baurus kirjoitti:
Grond kirjoitti:
Tai muitakaan RoR-yksiköitä. ;)
Ta i Dogs of War armeijalista normaaleita yksiköitä :P.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

River Trollit...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Joo osta river trolleja delffejä vastaan, mutta älä kaaosta sillä silloin ovat stone trollit poikaa
Gragh the Bloodhammer

Jaahaz tulee vähän kalliis ostaa 6trollia 90 egee piatsi jos käytän samoi modeleit.Niinpä tietysti teen :P
Gragh is back.
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Mielestäni peikoilla yläraja määrän suhteen on 4, mielellään vain 3, niin ei tule liian kalliiksi rahassa&pisteissä.
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

hmm itse asiassa river trollit on parempia chaosta vastaan, koska chaoksen tyypeillä on niin hyvä ws että toi -1 hittaukseen on aika kova sana. Ellei vastassa oo joku tzeentch über heavy magic lista.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Omenat & Goblinit

Viesti Kirjoittaja Omenat & Goblinit »

valnir the reaper kirjoitti:hmm itse asiassa river trollit on parempia chaosta vastaan, koska chaoksen tyypeillä on niin hyvä ws että toi -1 hittaukseen on aika kova sana. Ellei vastassa oo joku tzeentch über heavy magic lista.
niinhän se vähän menee

kyllä mä oon doom diverin puolella
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

valnir the reaper kirjoitti:hmm itse asiassa river trollit on parempia chaosta vastaan, koska chaoksen tyypeillä on niin hyvä ws että toi -1 hittaukseen on aika kova sana. Ellei vastassa oo joku tzeentch über heavy magic lista.
Jaa Gragh the Bloodhammer pelaa minua vastaan ja minulla sattuu juuri olemaan tzeench armeija kaaosta ja taikaa käytä suhteellisen paljon, siis siksi olen stone trollien puolella, että ei se minua vastaan ole haitta eikä mikään ottaa yksi -1WS/BS mukaan peliin, siis neuvokaa häntä parhaanne mukaan (Tahdon edes joskus vastusta):D
Gragh the Bloodhammer

No hei on sul kummiskin 24Warrioria ja 6Knightiä :P
Gragh is back.
ironhide

Viesti Kirjoittaja ironhide »

Ota giantti ja kivipeikkot on kovia magia armeijaa vastaan (älä unoha peikkojen fearia ja giantin terroria). Elffeja vastaan pump wagon on hyvä ostos, se maksaa vähän ja tappaa suht paljon T3:sen porukkaa.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Ainiin, olin unohtanut pump wagonin. Siinä on kyllä jätin jälekeen eniten asennetta. ;)
Omat valintani rareiksi olisivat siis giantti ja pump wagon.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”