Kuinka maalatte Rohanin hevoset?
-
Nazalspray
Kuinka maalatte Rohanin hevoset?
Elikkä! kuinka maalaatte kyseiset hevoset? Ruskeaa minä itse ajattelin mutta mitä ruskeaa? Sorched(vai mikä lie) alle ja bestial päälle???
Itseasiassa en käytä mitään väriä puhtaana. Aloitan mustan ja bestial brownin sekoituksella kunnes pääsen bestial browniin ja siitä jatkan valkoisella sekoittaen (siis sekoittaen valkoista bestial browniin)
Eikö tämä kuuluisi muuten maalaus, konverttaus ja maisemanteko alueelle? Siellä katselin että olit kysynyt hevosten maalauksesta, jossa Dolmot antoi hyvät mallit.
Eikö tämä kuuluisi muuten maalaus, konverttaus ja maisemanteko alueelle? Siellä katselin että olit kysynyt hevosten maalauksesta, jossa Dolmot antoi hyvät mallit.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Kellokoneisto
Scorched on hyvä pohjamaali kaikkiin ruskeisiin, se on pakko-must-hankinta-ostos, ja siitä voit alkaa sekoittaa mihin tahansa ruskeaan haluat... Mutta, kun Rohanin hepot eivät ole kaikki saman sävyisiä voit sekoittaa siitä Scorched Brownista: Bestial Browniin, Dark Fleshiin, Snakebite Leatherin tai Vermin Browniin... Näitä ainakin itse käyttäisin... Vaaleampiin hepoihin tekisin tälläisiä drinkkejä:
Snakebite Leather -> Bubonic Brown -> Vomit Brown
Bestial Brown -> Kommando Khaki -> Bleached Bone -> Skull White
Codex Grey -> Fortress Grey -> Skull White
Osa toimii ihan ilman sekoitelua keskenään, laittamalla kerroksia valmista maalia päälle... Tällai saa kivan sarjakuvamaisen tunnelman figuihin, se toimii pelipöydällä loistavasti ellei paremmin, mutta läheltä katsottuna ei ole enää kovin nätti... Mutta, osta muutama ruskea ja kokeile...
Snakebite Leather -> Bubonic Brown -> Vomit Brown
Bestial Brown -> Kommando Khaki -> Bleached Bone -> Skull White
Codex Grey -> Fortress Grey -> Skull White
Osa toimii ihan ilman sekoitelua keskenään, laittamalla kerroksia valmista maalia päälle... Tällai saa kivan sarjakuvamaisen tunnelman figuihin, se toimii pelipöydällä loistavasti ellei paremmin, mutta läheltä katsottuna ei ole enää kovin nätti... Mutta, osta muutama ruskea ja kokeile...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Tolta sivulta löytyy yks hyvä hevosten maalaamis vinkki
http://www.ellsweb.com/
http://www.ellsweb.com/
"Brush-licking makes you a better painter"
juu, itse olen tehnyt ruskeita, valkoisia ja mustia hepoja (hienoja, mutta ei kovin fluffillisia; kuten KAIKKI varmaan tietävät, ei rohanissa ollut sormusten sodan aikana enää mustia hepoja, örkit kun nääs oli ne kaik nyysinyt [no ehkä niit oli muutama] ja örkithän eivät muita huolineet kuin mustia)
Power is nothing without the Wisdom to use it