"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

necron destroier lordin maalaaminen

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
tom12

necron destroier lordin maalaaminen

Viesti Kirjoittaja tom12 »

ajettelin et mä maalaisin pään shinin goldilla torson boltgun meltal dryburshilla war scythe mustalla koristeet kultasella ja hopeella ne leijumis aukot boltgun metalil ja sen missä ne leijumis putket on kiinni chaimailil mä oon aika noob tässä maalaamisessa et ei turhan vaikeita maalaus ehdotuksia
tom12

siirtäkää äkkiä maalaus osastolle pistin vahingossa väärään paikkaan tän
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

tuota mitä haet takaa viestisi ei ole kovin selkeä kun se on yhtä rimpsua haetko siis jotain maalaus ehdotuksia vai palautetta suunnittelemastasi väriteemasta mutta siis voisit hieman jäsennellä tekstiä välimerkit jne esikatsella ja miettiä pystyykö sitä lukemaan ja semmoista hyvää päivänjatkoa

Oikeasti, ei millään pahalla, mutta olisi helpompi vastata kun tietäisi kysytkö jotain.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
tom12

et oisko se hyvä väri teema ja miten kannattas maalata tuo necron destroier lordin
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Eikö peruskoulussa opeteta enää välimerkkien käyttöä?

Mutta sitten asiaan, itse maalasin Destroyer Lordini oikeastaan samalla tavalla, kuin tavalliset Destroyerit. Tosin vähän tarkemmin ja huolellisemmin.
Kannattaa käyttää samaa väriteemaan, kuin muillakin Necroneillasi, niin armeijasta ei tule kovin sekavan oloista.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”