Olisikohan niin, että Cold Oneja joskus haettiiin Lustriasta Naggarothiin, mutta sitten ne alkoivat lisääntyä luonnollisesti ja enää niitä ei tarvii hakee?
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Muistaakseni viidennen edition armeijakirjassa sanotaan, että delffiinit löysivät kylmiöt jostain luolista Hag Graefin(?) alta. Itse ne siis Lustriasta löntystelivät, vaikka joutuivatkin kulkemaan puolella nopeudella aina silloin tällöin.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Elanthor kirjoitti:Muistaakseni viidennen edition armeijakirjassa sanotaan, että delffiinit löysivät kylmiöt jostain luolista Hag Graefin(?) alta. Itse ne siis Lustriasta löntystelivät, vaikka joutuivatkin kulkemaan puolella nopeudella aina silloin tällöin.
puolella nopeudella mitähäh? eikös ne sinne loogisemmin riistan perässä tullut.
Elanthor kirjoitti:Muistaakseni viidennen edition armeijakirjassa sanotaan, että delffiinit löysivät kylmiöt jostain luolista Hag Graefin(?) alta. Itse ne siis Lustriasta löntystelivät, vaikka joutuivatkin kulkemaan puolella nopeudella aina silloin tällöin.
Miten? Uimalla? Älä hulluja puhu.
Onhan Lustrialla ja Nagarythellä(väärin kirjoitettu) maa-yhteys
Miten? Uimalla? Älä hulluja puhu.
Onhan Lustrialla ja Nagarythellä(väärin kirjoitettu) maa-yhteys
Ai, sorry. En oikeen lueskele näitä karttoja. Minä kun kuvittelin, että Lustria on jonkinlainen saari ''tuolla jossain''.
Cold Onet löytyivät "under sea" nimisestä mestasta. Se on luolien verkosto naggarothin alla, josta cold oneja metsästetään/otetaan kiinni, kuulemma siellä on kokonainen merikin. Scoutit käyttää niitä reittejä kulkiessaan salassa. Tosin toi alue on hyvin pitkälti kartoittamaton vielä.